تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815178534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل سنجش و ارزشيابي: پرسش‌هاي امتحاني قرار نيست عين كتاب طرح شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل سنجش و ارزشيابي: پرسش‌هاي امتحاني قرار نيست عين كتاب طرح شود
فرهنگي
مديركل سنجش و ارزشيابي تحصيلي وزارت آموزش و پرورش گفت: پرسش‌هاي امتحانات پاياني مدارس قرار نيست كه عين كتاب طرح شود و اين كار درستي نيست.

مهدي ناصري افزود:چنانچه دانش آموز به خوبي مطالعه كتاب‌هاي درسي خود را تكميل كرده باشد و همه چيز را به شب امتحان واگذار نكند، به راحتي مي تواند به سئوالات پاسخ دهد.

او روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا درباره برخي اعتراض‌هاي دانش آموزان درباره طرح سئوالات امتحاني خارج از كتاب‌هاي درسي در سال تحصيلي گذشته، گفت:اين پرسش‌ها خارج از كتاب‌هاي درسي طرح نشده بود به طوريكه تعداد زيادي از دانش آموزان به اين سئوالات پاسخ دادند ناصري گفت: اين سئوالات مفهومي و فرادانشي بود و اين خصوصيت باعث نمي شود كه بگوييم سئوالات اشتباه بوده است.

او در عين حال به خانواده‌ها اطمينان داد كه نگران نباشند و امسال بر نحوه طرح سئوالات امتحاني نظارت بيشتري صورت مي‌گيرد.

ناصري در عين حال بروز اين مشكل را يك استثنا خواند و گفت: اين سئوالات اگرچه داراي پيچيدگي بوده ولي از مطالب مفهومي و آموخته‌هاي دانش آموزان انتخاب شده بود.

مديركل سنجش و ارزشيابي تحصيلي به دانش آموزان توصيه كرد كه براي موفقيت در امتحانات ياد و ذكر خدا هرگز فراموش نكنند و كتاب‌هاي درسي را به مرور زمان در طول سال تحصيلي آماده كنند زيرا در ‪ ۲۴‬ساعت نمي‌توان كل مطالب كتاب را آموخت و در روزهاي امتحانات هم ذهن خود را از مسايل حاشيه اي دور كنند.

او از دانش آموزان خواست در فرصت باقي مانده حداكثر استفاده را براي آمادگي درسي خود بكنند و با آرامش به مطالعه كتاب‌هاي درسي بپردازند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 366]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن