تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814287378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيش‌بيني‌هاي پدر اينترنت براي سال 2035


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پيش‌بيني‌هاي پدر اينترنت براي سال 2035


تاليانيوز - "وينت سرف"(Vint Cerf) پدر اينترنت در يك مصاحبه اينترنتي آخرين پيش‌بيني‌ها و احتمالات خود را در مورد دنياي تلفن‌همراه و اينترنت در سال 2035 اعلام كرد.
به گفته وي، در سال 2035 ميلادي سرعت اينترنت در سراسر جهان به گيگابايت خواهد رسيد و كاربران براي بارگذاري فايلي كه هم‌اكنون يك ساعت طول مي‌كشد، تنها 16 ثانيه صرف خواهند كرد. در اين ميان، 15 درصد اطلاعات اينترنت را فايل‌هاي تصويري آنلاين نظير گزارش‌هاي خبري و ورزشي مستقيم شامل خواهند شد.
به عقيده سرف، در سال 2035 جمعيت كره زمين به 12/8 ميليارد نفر مي‌رسد و 60 ميليارد تلفن‌همراه براي برقراري ارتباط بين آن‌ها وجود دارد.
به گزارش تاليانيوز، در آن زمان پلتفورم موبايلي گوگل با نام Android به پرمخاطب‌ترين پلتفورم موجود در بازار تبديل خواهد شد و كاربران مي‌توانند نرم‌افزارها و برنامه‌هاي مورد علاقه خود را پيش از خريد گوشي انتخاب كنند.
در سال 2035 سرويس‌هاي مربوط به انتشار اخبار محبوب‌ترين سرويس مخابراتي خواهند شد و روزنامه‌هاي سنتي كه امروز مورد مطالعه قرار مي‌گيرند، كم‌كم كنار مي‌روند.
در آن زمان كاربران همه كارهاي روزانه خود را به كمك تلفن‌همراه انجام خواهند داد و بازارهاي مخابراتي بيشترين سود را از آن صنعت فناوري ارتباطات و اطلاعات خواهد كرد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 297]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن