تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ باند بزرگ قاچاق كالا به پايتخت متلاشي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ باند بزرگ قاچاق كالا به پايتخت متلاشي شد
اجتماعي. رفتار اجتماعي
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: با تلاش كارآگاهان اعضاي يك باند بزرگ قاچاق كالا به پايتخت درجنوب تهران شناسايي ، دستگير و مقادير زيادي انواع كالاي قاچاق از آنها كشف و ضبط شد.

سرهنگ عباسعلي محمديان روزيكشنبه در گفت وگو با خبرنگارايرنا افزود:
دستگيري اعضاي اين باند به دنبال اطلاع ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي تهران مبني بر فعاليت عده‌اي مجرمان سابقه دار در زمينه قاچاق كالا و مواد خوراكي ، انجام شد.

وي تصريح كرد: با دريافت اين گزارش ماموران متوجه شدند اعضاي اين باند قصد دارند يك محموله بزرگ را به تهران منتقل و در يك انبار در خيابان فدائيان اسلام تخليه كنند به همين منظور محل رفت و آمد آنان به صورت نامحسوس به كنترل عوامل پليس درآمد.

سرهنگ محمديان اظهارداشت: پس از استقرار تيم‌هاي اطلاعاتي و عملياتي مبارزه با قاچاق كالا و ارز، پليس آگاهي بلافاصله با مشاهده يك دستگاه تريلر متعلق به اعضاي باند و تعقيب آن در هنگامي كه پنج عضو اين شبكه قاچاق در حال تخليه محموله بودند در يك اقدام ضربتي همه اين افراد دستگير شدند.

وي تاكيد كرد: با دستگيري اعضاي اين باند ، مقادير قابل توجهي مواد خوراكي و انواع پوشاك كه به صورت قاچاق از جنوب و غرب كشور وارد پايتخت شده بود، كشف و ضبط شد.

به گفته وي، با تكميل پرونده اعضاي اين باند و ارجاع پرونده به مقام قضايي، اين افراد به اتهام قاچاق كالا به پرداخت سه ميليارد و ‪ ۷۰۰‬ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند.

وي يادآور شد: پليس آگاهي تهران بزرگ با استقراردرمحل‌هاي مختلف وبا بهره گيري ازاطلاعات وتماس‌هاي شهروندان برخورد با قاچاقچيان كالا كه با هدف ضربه زدن به توليد و اقتصاد كشور فعاليت مي‌كنند را به صورت جدي در دستور كار خود قرار داده و با مجرمان قاطعانه برخورد مي‌كند.

وي در بخش ديگري از سخنانش به دستگيري عامل قاچاق هشت كيلوگرم شمش طلا اشاره كرد و افزود: فردي با هويت
ارسلان كه در غرب تهران بطرز ماهرانه‌اي هشت كيلوگرم شمش طلا را در لباس هاي خود پنهان كرده بود ، توسط عوامل پليس متوقف و از بازرسي بدني او اين مقدار طلا بدست آمد.

وي گفت: متهم پس از انتقال به پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز و انجام تحقيقات تخصصي اعتراف كرد اين طلاها را از يكي از شهرهاي غربي كشور به تهران منتقل كرده است.

وي خاطرنشان كرد: با انتقال اين پرونده به مرجع قضايي، عامل قاچاق طلاا به پرداخت هفت ميليارد و ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد. ك/‪۳‬ تهرام/‪۱۵۴۷/۵۸۸/۷۲۵۰‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن