تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814186525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مازندران در مجلس خبرگان از تداوم هدررفت آبهاي سطحي انتقاد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده مازندران در مجلس خبرگان از تداوم هدررفت آبهاي سطحي انتقاد كرد
داخلي. اقتصادي. آب. مازندران.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان از مسوولان ودست‌اندركاران ذي‌ربط به دليل عدم پيگيري مشكل هدررفت آبهاي سطحي انتقاد كرد و خواستار رسيدگي جدي به اين مسئله شد.

حجت‌الاسلام والمسلين "علي معلمي" روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: متاسفانه به دليل عدم پيگيري لازم براي رفع اين مشكل، در زمان حاضر كشور با توجه به بارش كم در وضعيت بحراني كمبود آب و خشكسالي قرار دارد.

وي تصريح كرد: مشكل هدررفت آب باعث شده تا در برخي از استان‌هاي مستعد كشور از جمله مازندران كه قابليت كشت دوباره محصولات وجود دارد امكان بهره‌مندي از اين استعدادها فراهم نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمين معلمي اظهارداشت: اين درحالي است كه با يك برنامه ريزي صحيح و مناسب در زمينه استفاده از آبهاي سطحي مي‌توان اين امكان را براي كشت دوباره محصولات كشاوري با دارا بودن آب فراهم آورد.

امام جمعه قائمشهر به وجود حداقل يك رودخانه در كنار شهرهاي استان مازندران اشاره كرد و گفت: با توجه به وجود اين بسترها به دليل عدم اجراي طرح‌هاو برنامه‌ها براي ايجاد سد به منظور مهار آبهاي سطحي، امسال كشاورزان مازندراني با مشكلات بسياري روبه‌رو هستند.

وي تاكيد كرد: نبود طرح و برنامه‌اي براي مهار اين آبها طي سالهاي گذشته باعث شده فشار شديدي بر دولت و كشاورزان وارد آيد.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: با مهار آبهاي سطحي زمينه افزايش توليد و رونق اقتصادي هر منطقه و به تبع آن خودكفايي نيز فراهم مي‌آيد.

وي با اشاره به آغاز فعاليت نمايندگان مجلس هشتم شوراي اسلامي گفت: قضيه پيگيري مساله هدر رفت آبهاي سطحي بايد در دستور كار اين نمايندگان قرار بگيرد. ك/‪۳‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن