تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813058854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استيلي:‌ مي‌مانم، حتي به‌عنوان دستيار قطبي!


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: استيلي:‌ مي‌مانم، حتي به‌عنوان دستيار قطبي!


فوتبال- محمود شيرازي:
حميد استيلي از تمام مواضعش عقب نشيني كرد و به يكباره گفت: « هر كجا باشگاه پرسپوليس بخواهد فعاليت مي‌كنم؛ حتي به‌عنوان دستيار افشين قطبي».

باورش كمي سخت است، اما وقتي در برنامه صبحگاهي ورزش و مردم بدون هيچ واسطه‌اي اين جمله از زبان استيلي خارج شد، ديگر نمي‌توان منكر آن شد. حميد استيلي پس از مدتها رنگ عوض كرده و هضم اين مسئله براي تمام كساني كه او را از نزديك مي‌شناسند كمي سخت است.

استيلي همين چند روز پيش بود كه با صراحت عنوان كرد؛ يا من يا قطبي! او بدون آنكه به عواقب اين حرفش توجه داشته باشد تا مرز منفور شدن بين هواداران پرسپوليس پيش رفته و گفته بود: «ديگر از دستيار بودن خسته شده‌ام و حاضر نيستم نفر دوم نيمكت باشم. يعني اگر قطبي بخواهد بماند، جاي من در پرسپوليس نيست، چون فقط مي‌خواهم سرمربي باشم!»

البته اين حرف تازه‌اي نبود، هرچند پس از قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر عنوان شد. حميد از ابتداي فصل هم نمي‌خواست نفر دوم باشد و حتي ادعا كرده بود، قطبي به‌عنوان دستيار او به تهران آمده است! اختلافات پنهان استيلي و قطبي هم از همين جا آغاز شد، چراكه اين ادعاي استيلي را به گوش قطبي رساندند ولي از سرمربي پرسپوليس خواستند آن را به روي خودش نياورد.

شايد اگر حبيب كاشاني همان روز نسبت به اين اختلاف واكنش نشان مي‌داد، بسياري از مشكلات حاشيه‌اي پرسپوليس حل مي‌شد، اما واكنش مديرعامل قرمزها ماند براي پايان ليگ و پس از قهرماني. چند روز پيش بود كه حبيب كاشاني بالاخره جسارت به خرج داد و با بيان اين جمله، رودربايستي را با حميد استيلي كنار گذاشت: «‌هركس با قطبي مشكل دارد، مي‌تواند برود!»

مديرعامل پرسپوليس شلاق انتقاداتش را سنگين‌تر كرد و افزود: « پرسپوليس جاي كساني نيست كه به‌دنبال منافع شخصي‌شان هستند. اينجا منافع تيم و هواداران در اولويت است».

واكنش شديد حبيب كاشاني به اظهارات ناپخته استيلي كه گفته بود؛ ديگر در اين تيم دستيار نخواهم بود، خيلي زود اثرش را گذاشت.

كاشاني و استيلي پنجشنبه گذشته با هم نشست داشتند و ديروز بود كه استيلي اعتراف كرد كه از تمام خواسته‌هايش صرف‌نظر كرده است: «هر كجا باشگاه پرسپوليس بخواهد فعاليت مي‌كنم؛ حتي به‌عنوان دستيار افشين قطبي»!

استيلي براي‌‌ اينكه به همه بفهماند،‌ با قطبي هيچ مشكلي ندارد، كلي هم از اين مربي تعريف كرد تا حرفهاي نويي زده باشد: « قطبي هم از لحاظ فني و هم از لحاظ ادبيات گفتاري، تحولي عظيم در فوتبال ايران بوجود آورده و خود من به‌عنوان همكار، در اين فصل چيزهاي زيادي از قطبي ياد گرفتم.»

يك فرضيه محتمل

اينكه چرا استيلي تا ديروز در مورد قطبي از اين ادبيات دوستانه استفاده نمي‌كرد، خود جاي سؤال دارد. آيا مي‌توان اتفاقات آينده باشگاه پرسپوليس را با توجه به اين تغيير موضع استيلي حدس زد.

مي‌گويند افشين قطبي نمي‌خواهد در پرسپوليس بماند و اين تصميم او هم هيچ ارتباطي ‌به ماندن يا رفتن استيلي ندارد. قطبي به احتمال فراوان از ايران مي‌رود، پس ديگر جايز نيست براي نفر اول بودن در پرسپوليس براي او يا ديگران خط و نشان كشيد.

اين چيزي است كه استيلي تا چند روز پيش از آن مطمئن نبود، اما حالا از آن خبردار است. رايزني‌ها براي آمدن محمد خاكپور هم آغاز شده، اما فعلا در ظاهر بايد گفت: «براي خدمت در پرسپوليس، آماده‌ام، حتي به‌عنوان دستيار»!

اين فقط يك فرضيه‌ است. فرضيه‌اي نزديك به واقعيت. تا چند روز آينده مشخص خواهد شد كه استيلي براي خدمت مي‌آيد يا براي منافع شخصي‌اش. بايد منتظر بمانيم تا اتمام سفر ايرانگردي افشين قطبي و همسر كره‌اي‌اش،

تاريخ درج: 4 خرداد 1387 ساعت 12:19 تاريخ تاييد: 4 خرداد 1387 ساعت 15:42 تاريخ به روز رساني: 4 خرداد 1387 ساعت 15:36
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن