تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815558543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزئيات قرارداد ۲ ساله قطبي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: جزئيات قرارداد ۲ ساله قطبي


فوتبال- گروه ورزشي:
اتفاقي كه پس از جدايي افشين قطبي از پرسپوليس كمتر كسي آن را پيش‌بيني مي‌كرد، رخ داد؛ او دوباره سرمربي سرخ‌ها شد.

اين از طنز ماجرا بود كه در ميانه شايعه سرمربيگري حميد استيلي و حتي نزديك شدن ديگر گزينه‌ها به معادلات فصل آينده پرسپوليس، ناگهان افشين قطبي دوباره فرصت حضور در رأس كادرفني قهرمان فصل گذشته را به دست آورد.

مربي كه همين چند هفته پيش در خصوص جدايي‌اش از پرسپوليس تأكيد كرد: «تصميم منطقي گرفتم». همه چيز اما در طول كمتر از يك ماه تغيير كرد تا قطبي اولين پيغام اميدواركننده را از زبان عضو هيأت‌مديره باشگاه پرسپوليس دريافت كند؛ گزينه اول ما قطبي است.

جلسه هدايتي و قطبي در دبي

سرمربي فصل گذشته پرسپوليس پس از جلسه 5 ساعته‌اي كه روز پنجشنبه با هدايتي داشت، موافقت خود را براي بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان اعلام كرد.

او در حالي پيشنهاد نماينده هيأت‌مديره باشگاه را پذيرفت كه در نخستين رويارويي‌اش در خصوص ادامه همكاري با پرسپوليس ترجيحاً پاسخ مثبتي نداده بود.

جلسه نماينده باشگاه با افشين قطبي اما در دو نوبت برگزار شد تا پس از ساعت‌ها گفت‌وگو پيرامون شرايط طرفين مذاكره، گره كور انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس با موافقت نهايي قطبي باز شود.

حسين هدايتي پس از اين جلسه در مصاحبه‌اي به طور رسمي از اعلام موافقت قطبي براي حضور دوباره در پرسپوليس خبر داد و گفت: «جلسات مفيدي را با قطبي برگزار كرديم كه پس از تشريح شرايط فعلي تيم فوتبال پرسپوليس وي پذيرفت كه به مدت 2 سال سرمربي اين تيم باشد.»

مبلغ قرارداد قطبي

براساس توافقات صورت گرفته ميان باشگاه پرسپوليس و افشين قطبي وي در نهايت حاضر شد قرارداد دوساله‌اي را به امضا برساند. گفته مي‌شود او براي سرمربيگري پرسپوليس در سال اول رقمي در حدود ۸۰۰ ميليون تومان و در سال دوم نزديك به ۹۰۰ ميليون تومان دريافت خواهد كرد.

منابع آگاه با تأييد اين خبر مي‌گويند: «قطبي در ازاي ۲ سال فعاليت در پرسپوليس يك ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان دريافت خواهد كرد. اين در حالي است كه شنيده مي‌شود دستيار اول قطبي با مبلغي در حدود ۳۵۰ هزار دلار حاضر به فعاليت در پرسپوليس است.

اين مربي برزيلي سابقه فعاليت در كادر فني تيم‌ملي كره‌جنوبي را در كارنامه خود دارد.

همچنين افشين پيرواني و احمدرضا عابدزاده ديگر اعضاي كادرفني پرسپوليس را تشكيل مي‌دهند. پرويز كماسي نيز به عنوان مربي بدنساز كار خود را با بازيكنان اين تيم آغاز كرده است.

قطبي: شناخت خوبي از پيرواني دارم

سرمربي پرسپوليس كه فصل گذشته با حميد استيلي روزهاي پرحاشيه‌اي را پشت‌سر گذاشت و در نهايت به دليل جدي شدن بحث سرمربيگري استيلي در پرسپوليس تصميم گرفت از سرخپوشان جدا شود، در حالي فصل تازه‌اي از فعاليت خود در فوتبال كشورمان را آغاز مي‌كند كه اين بار نيز همچون بارقبل، خودش دستيارش را انتخاب نكرده است.

اگرچه به نظر مي‌رسد حضور همزمان قطبي با پيرواني در كادر فني پرسپوليس به ماجراهاي سال گذشته منجر نخواهد شد.

به خصوص اينكه پيرواني در تازه‌ترين واكنش خود در مقام تمجيد از شخصيت قطبي برآمده و افشين قطبي نيز درباره پيرواني گفته است: «شناخت خوبي از پيرواني دارم. مي‌دانم كه يكي از بهترين مربيان ايراني است. بنابراين مشكلي بابت كار در كنار او ندارم.»

جذب ابراهيم توره

مهاجم سنگالي فصل گذشته پيكان بالاخره پس از كشمكش فراوان ميان دو باشگاه پرسپوليس و استقلال سرخپوش شد.

اين بازيكن كه امير قلعه‌نويي اصرار زيادي به جذب او داشت در حالي با پرسپوليس قرارداد خود را به ثبت رسانده كه گفته مي‌شود در مراحل پاياني مذاكره با استقلال و البته به دليل روبه‌رو شدن با پيشنهاد به مراتب بالاتري از سوي مسئولان باشگاه پرسپوليس، تصميم خود را در دقيقه ۹۰ تغيير داده است.

البته پرسپوليس همچنان در پست هافبك دفاعي كه فرزاد آشوبي فصل گذشته نمايش خيره‌كننده‌اي در آن داشت، ضعف دارد و نتوانسته بازيكن باكيفيتي را به خدمت بگيرد.

ضمن اينكه گفته مي‌شود الونگ به دليل مصدوميت تا پايان مهرماه نيز نمي‌تواند سرخپوشان را همراهي كند.

با اين حال افشين قطبي در واكنش به بازيكناني كه تاكنون جذب شده‌اند، ابراز خرسندي كرده و گفته است: «با توجه به اطلاعاتي كه گرفته‌ام تاكنون نفراتي كه به اين تيم آمده‌اند از جمله بازيكناني بودند كه مورد توجه من قرار داشتند.»

قطبي همچنين درخصوص همكاري با داريوش مصطفوي تأكيد كرده است: «شناخت چنداني از وي ندارم اما اميدوارم با حضور در تهران و كار در كنارش روزهاي خوبي را تجربه كنم.»

تكذيب شايعه بركناري مصطفوي

سخنگوي هيأت‌مديره باشگاه پرسپوليس همچنين درباره اظهارات داريوش مصطفوي مبني بر بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس نيز گفت: «صحبت‌هاي مصطفوي در حقيقت همان بحثي است كه سعيدلو مدتي پيش آن را مطرح كرد. باشگاه پرسپوليس عملاً بيش از ۴ ميليارد تومان بدهي ندارد و مابقي طلب‌ها به صورت شفاهي است كه برخي ادعا مي‌كنند از باشگاه طلب دارند. در حال حاضر اين مسئله در دست بررسي است؛كم‌كم به آن رسيدگي مي‌شود و فكر مي‌كنم مشكلات قابل حل است.»

وي هرگونه خبري مبني بر قطع همكاري داريوش مصطفوي با باشگاه پيروزي را تكذيب كرد و گفت: «مصطفوي در حال حاضر مشغول به كار است و هيچ بحثي از سازمان تربيت‌بدني يا نهادهاي ديگر در رابطه با عدم همكاري با او مطرح نيست. او با جديت در پست خود مشغول به كار است و در باشگاه مي‌ماند.»

تاريخ درج: 14 تير 1387 ساعت 18:50 تاريخ تاييد: 14 تير 1387 ساعت 20:14 تاريخ به روز رساني: 14 تير 1387 ساعت 20:11
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن