تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821047432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سنگري دبير علمي جشنواره «ربع قرن كتاب دفاع مقدس» شد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: سنگري دبير علمي جشنواره «ربع قرن كتاب دفاع مقدس» شد
خبرگزاري موج - شوراي سياستگذاري جشنواره ربع قرن كتاب دفاع مقدس، محمدرضا سنگري را به عنوان دبير علمي اين جشنواره برگزيد.
به گزارش موج به نقل از ستاد خبري جشنواره ربع قرن كتاب دفاع مقدس، اين جشنواره كه در خردادماه سال 1388 و همزمان با آزادسازي خرمشهر برگزار مي‌شود به بررسي 25 سال ادبيات دفاع مقدس مي پردازد.
محمدرضا سنگري سال 1333 در شوش به دنيا آمد. وي در سال 1364 موفق به دريافت مدرك كارشناسي در رشته زبان و ادبيات فارسي شد و مدرك دكتراي خود را نيز در سال 1373 در همين رشته از دانشگاه تهران اخذ كرد.
جشنواره ربع قرن كتاب دفاع مقدس، در واقع جشنواره جشنواره‌هاي جايزه كتاب سال دفاع مقدس است كه همه ساله از سوي معاونت ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس برگزار مي‌شود.
سنگري كه مدتها در سازمان برنامه‌ريزي و تأليف كتب درسي فعاليت داشت دو دوره دبير علمي جايزه كتاب سال دفاع بوده و كتاب‌هايي را نيز در خصوص دفاع مقدس تهيه و تأليف كرده است.
دبير علمي جشنواره ربع قرن كتاب دفاع مقدس وظيفه نظارت و هماهنگي بيشتر ميان داوران و سرداروان انتشارات را بر عهده دارد. دبير اجرايي اين جشنواره را نيز حسين نصرالله زنجاني مدير ادبيات در معاونت ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس بر عهده دارد.
جشنواره ربع قرن كتاب نمونه دفاع مقدس با مشاركت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، بنياد شهيد و امور ايثارگران، حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه، معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران، سازمان حفظ اثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس ارتش جمهوري اسلامي ايران، هيأت معارف جنگ شهيد صياد شيرازي و مركز مطالعات و تحقيقات جنگ برگزار خواهد شد.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 373]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن