تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812851749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام آمادگي چين براي همكاري هسته‌اي با كشورهاي عربي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اعلام آمادگي چين براي همكاري هسته‌اي با كشورهاي عربي
خبرگزاري فارس: سومين مجمع همكاري جهان عرب و چين ديروز با اعلام آمادگي پكن براي همكاري هسته‌اي با كشورهاي عربي به پايان رسيد.


به گزارش فارس به نقل از روزنامه اماراتي "البيان"، وزير امور خارجه چين در نشست مطبوعاتي مشترك با "عمرو موسي"، دبير كل اتحاديه عرب پس از پايان مجمع همكاري جهان عرب با چين اعلام كرد: ما آماده بررسي راه‌هاي تحكيم همكاري هسته‌اي به شرط عدم گسترش سلاح هسته‌اي هستيم.
يانگ‌جي‌چي همچنين بر ضرورت همكاري مشترك كشورهاي عربي براي از بين بردن درگيري‌ها و اختلافات در جهان عرب به ويژه در لبنان، يمن و سودان تاكيد كرد.
وي پايبندي چين به حمايت از گزينه راهبردي كشورهاي عربي براي تحقق صلح در خاورميانه، ابتكار صلح عربي و آزادسازي بلندي‌هاي اشغالي جولان از چنگ رژيم اشغالگر قدس اعلام كرد.
يانگ جي چي تصريح كرد، شركت‌هاي چيني را به تحكيم همكاري تجاري با كشورهاي عربي تشويق كرده و انتظار مي‌رود تا پايان سال جاري ميلادي حجم معاملات تجاري چين با كشورهاي عربي به 100 ميليارد دلار رسد.
كشورهاي عربي و چين در بيانيه پاياني مشترك در نشست منامه بر افزايش حمايت سياسي و اقتصادي از لبنان و ضرورت احترام كامل به استقلال و حاكميت و وحدت اراضي عراق و كمك براي حل مساله امارات درباره جزاير سه گانه از طريق مذاكرات صلح‌آميز و مطابق با قوانين بين‌المللي تاكيد كردند.
انتهاي پيام/.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن