تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه هرمزگان
خبرگزاري فارس: بهره‌برداري از پنج طرح هادي روستايي در رودان، برداشت 30 تن هندوانه از اراضي حاجي‌آباد و حفر 65 حلقه چاه در روستاهايي هرمزگان از اخبار كوتاه استان هرمزگان است.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي بنياد مسكن انقلاب اسلامي هرمزگان، مديركل بنياد مسكن هرمزگان گفت: تا پايان سال جاري پنج طرح هادي روستايي در شهرستان رودان به بهره‌برداري مي‌رسد.
سيدعلي ‌نقي طبيب ‌لقماني افزود: اين طرح‌ها با اعتباري بالغ بر هشت ميليارد و 400 ميليون ريال از محل اعتبارات تبصره 12 قانون بودجه و اعتبارات مناطق محروم در چند روستا اجرا مي‌شود.
وي افزود: با بهره‌برداري از اين طرح‌ها بيش از 11 هزار تعداد از اهالي اين روستاها از توسعه اقتصادي و اجتماعي روستايي بهره‌مند مي‌شوند.
تاكنون 10 طرح هادي روستايي در شهرستان رودان اجرا شده است.

*برداشت 30 تن هندوانه از اراضي حاجي‌آباد
به گزارش روابط عمومي جهاد كشاورزي شهرستان حاجي‌آباد، مدير جهاد كشاورزي اين شهرستان گفت: پيش‌بيني مي‌شود تا پايان فصل برداشت هندوانه، 30 تن هندوانه از اراضي زيركشت اين شهرستان برداشت شود.
منصور شفيعي با بيان اينكه در سال جاري يك هزار و 200 هكتار از اراضي اين شهرستان زيركشت هندوانه است، افزود: متوسط برداشت هندوانه اين شهرستان 25 تن در هكتار بوده است.
وي از جمله ارقام هندوانه اين شهرستان را پي‌اس، نياگارا، بيكسر، كاليفورنيا، آزكار و ... عنوان كرده و افزود: بخشي از محصول هندوانه شهرستان حاجي‌آباد به استان‌هاي همجوار فرستاده مي‌شود.
فصل برداشت هندوانه از اوايل ارديبهشت آغاز و به مدت يك ماه ادامه دارد.

*حفر 65 حلقه چاه در روستاهاي هرمزگان
به گزارش روابط عمومي شركت آب‌وفاضلاب روستايي هرمزگان، مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي هرمزگان گفت: در صورت تأمين اعتبار 65 حلقه چاه در روستاهايي استان هرمزگان حفر، تجهيز و كف‌شكني مي‌شود.
علي‌جان صادق‌پور افزود: براي حفر و تجهيز اين چاه‌ها دو ميليارد و 270 ميليون تومان اعتبار مورد نياز است كه در صورت تأمين آن اين چاه‌ها در روستاهاي شهرستان ميناب، رودان، قشم، خمير، بستگ، لنگه، پارسيان و بندرعباس حفر مي‌شود.
وي با بيان اينكه 530 روستاي استان با بحران كم‌آبي مواجه هستند، افزود: 30 تانكر كار آبرساني به اين روستاها را انجام مي‌دهند.
انتهاي پيام/م
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن