تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815496764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوري المالكي خبر داد:تاكيد آيت الله سيستاني بر حفظ منافع ملت عراق توسط دولت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نوري المالكي خبر داد:تاكيد آيت الله سيستاني بر حفظ منافع ملت عراق توسط دولت
نخست وزير عراق امروز درپي ديدار با آيت الله سيستاني از مراجع بزرگ شيعه اين كشور گفت كه دولت عراق از تاييد مرجعيت برخوردار است.

به گزارش خبرگزاري مهر، نوري المالكي درپاسخ به سوال خبرگزاري فرانسه درباره ديدگاه مرجعيت درخصوص عمليات امنيتي در عراق گفت: مرجعيت به طور كلي دولت را تاييد مي كند و وقتي چيزي از مرجعيت پرسيده مي شود، مي گويد كه آنچه دولت مطابق منافع عراقي ها انجام مي دهد، مورد قبول است.

به گفته مالكي، سياستمداراني كه با آيت الله سيستاني ديدار مي كنند، درمي يابند كه هم و غم ايشان عراق است و همواره به (حفظ) ابهت دولت و انحصار سلاح در دستان آن و دفاع از مظلومان و محرومان سفارش مي كنند.

نخست وزير عراق درباره انتخابات شوراي استان ها گفت: قانون انتخابات هنوز در پارلمان تصويب نشده است و دولت حق دارد كه شيوه برگزاري انتخابات را تعيين كند و من شخصا سيستم فهرست باز(راي دادن مردم به افراد مورد نظر خود به جاي ليست انتخاباتي) را ترجيح مي دهم تا شهروندان بتوانند نامزد مورد علاقه خود را انتخاب كنند.

انتظار مي رود كه اين انتخابات در اول اكتبر آينده زير نظر سازمان ملل برگزار شود.

نخست وزير عراق امروز در ديدار با آيت الله سيستاني در دفتر ايشان در شهر نجف تحولات فرايند سياسي و بهبود اوضاع امنيتي در مناطق وسيعي از اين كشور را به آگاهي آيت الله سيستاني رساند.

علي الدباغ سخنگوي دولت عراق گفت كه هدف از سفر المالكي آگاه كردن آيت الله سيستاني از اوضاع امنيتي و خدماتي است و اين سفر ارتباطي با ساختار تكميل دولت عراق ندارد.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن