تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812957116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس مجلس شوراي‌اسلامي: جامعه درسايه‌علم مي‌تواند به‌كمال دست پيدا كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نايب رييس مجلس شوراي‌اسلامي: جامعه درسايه‌علم مي‌تواند به‌كمال دست پيدا كند
داخلي. اجتماعي. معلم.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: جامعه در سايه علم مي‌تواند به كمال دست پيدا كند، زيرا دانش بال قدرتمند حركت جامعه انساني است.

حجت‌الاسلام سيدمحمدحسن ابوترابي‌فرد روز پنج‌شنبه در مراسم تجليل از ‪ ۷۶‬تن از پيشكسوتان و بازنشستگان بالاي ‪ ۷۴‬سال عرصه تعليم و تربيت شهر قزوين افزود: تعليم و تربيت كار دشوار، ظريف و سختي است و اگر ما موفقيتي در عرصه فرهنگ داريم، مرهون كوشش و تلاش خالصانه فرهنگيان است.

وي گفت: امروز نقش اساسي در توسعه كشور را نيروي انساني خلاق، مبتكر و باوجدان كاري بالا بر عهده دارند كه آموزش و پرورش مجري آن است.

حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد با اشاره به وظيفه آحاد جامعه در احيا و تبيين انديشه‌هاي متعالي شهيد مطهري اظهارداشت: شهيد مطهري به عنوان يك مبارز بزرگ بود كه در راه احياي تفكرات اسلامي و انديشه‌هاي ديني و اعتقادي تلاش كرد.

وي شهيد مطهري را شهيد راه تفكر و انديشه ذكركرد و گفت: استاد مطهري به دست دشمنان تفكر اسلامي و انديشه‌هاي ديني و مذهبي به شهادت رسيد و همه تلاشش اين بود كه تا اصول و مباني ديني و مذهبي را به شكل صحيح به نسل جوان القا و تعليم دهد.

نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي افزود: ساختار مديريتي كشور بايد قدردان زحمات شخصيتهاي برجسته و فرهيخته باشد كه متاسفانه در اين حوزه از ظرفيت و توان لازم برخوردار نيستيم و ريشه آن به عدم استفاده صحيح از سرمايه‌هايي كه داريم، برمي‌گردد.

حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد با بيان اينكه زماني مي‌توانيم يك جامعه خوب داشته باشيم كه معلمان و بازنشستگان اين جامعه گرامي شمرده شوند، بر ضرورت حفظ حرمت و برقراري روابط اجتماعي با بازنشستگان و استفاده از تجربيات آنها تاكيد كرد.

رييس سازمان آموزش و پرورش استان قزوين از پيشكسوتان به عنوان ذخاير گرانبهاي كشور ياد كرد و گفت: احترام به علم و عالم يكي از بحثهاي ريشه‌دار در آموزه‌هاي اعتقادي و ديني ماست.

سيدجعفر شهابزاده افزود: علم‌آموزي پايه و اساس ترقي جامعه بوده و كشورهاي پيشرفته براي پيشرفت علم، سرمايه‌هاي انساني را اندوخته آينده كشور مي‌دانند.

وي گفت: علم موجب كرامت انسانهاست و اگر در جامعه‌اي تعليم و تربيت منزلت خود را بيابد، معلمان جايگاه خود را پيدا مي‌كنند.

شهابزاده ضمن بيان وظايف اصلي معلمان از شهيد مطهري به‌عنوان الگوي كامل براي هر معلم و مربي يادكرد و گفت: معلمان چون پيامبران راستيني هستند كه با خدمات بي‌شائبه خود، فرزندان صالح را تحويل جامعه مي‌دهند.

در ادامه اين مراسم از ‪ ۷۶‬پيشكسوت عرصه تعليم و تربيت تجليل شد.ك/‪۳‬ ‪۵۸۷/۶۱۴/۷۳۸۸‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 270]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن