تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814911908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه خواف: بعضي فكر مي‌كنند اگر طبلشان بزرگتر باشد مقرب‌ترند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه خواف: بعضي فكر مي‌كنند اگر طبلشان بزرگتر باشد مقرب‌ترند
خبرگزاري فارس: امام جمعه اهل تشيع خواف گفت: بعضي در سوگواري‌ها خيال مي‌كنند اگر كسي طبلش بزرگتر باشد به خدا مقرب‌تر است و اين نشانه كم معرفتي ما به ائمه معصومين است.


به گزارش خبرگزاري فارس از خواف، محمد رمضان‌پور امروز در نشست بررسي آسيب‌ها و آفت‌هاي عزاداري و تشكيل ستاد فاطميه و ارتحال امام خميني (ره) در جمع مسئولين هيئات مذهبي افزود: مسئولين هيئت بايد در همه عرصه‌ها و بخصوص نحوه عزاداري‌ها الگو و جلودار باشند.
وي گفت: در فضيلت زنده نگاهداشتن اين ايام بايد به سخن امام جعفر صادق كه فرمود «خدا رحمت كند كسي كه امر ما را احياء كند» اشاره كنم.
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خواف نيز در اين نشست گفت: شمايل‌هاي جعلي‌، آلات موسيقي، ميدان‌دار شدن بعضي از افراد بي‌تعهد و اختراع سبك‌هاي موهن در اشعار و مراثي، تقليد از آهنگ‌ها از جمله آسيب‌هاي سال‌هاي اخير در مراسم عزاداري‌هاست.
محمد رحمتي افزود: تجاوز نكردن از واقعيت‌هايي كه در متون معتبر آمده و جهت‌گيري درست و رساندن مخاطبان به همان هدفي كه مورد نظر امام حسين(ع) بوده كه اصلاح امت جدش بود از اصلاح امت جدش بود از روش‌هاي عزاداري صحيح است.
اين نشست با حضور 65 مسئول هيئت مذهبي برادر و خواهر در حسينيه الزهراي خواف برگزار شد‌.
انتهاي پيام./ص
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن