تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتشار هشتمين جلد مجموعه كتاب‌هاي جنگ تحميلي‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: انتشار هشتمين جلد مجموعه كتاب‌هاي جنگ تحميلي‌
جام جم آنلاين: هشتمين جلد از مجموعه كتاب‌هاي جنگ تحميلي پس از دوره‌اي پژوهش همزمان با سالروز آزادسازي خرمشهر پرده برداري شده و در رديف آثار مستند و تاليفات دفاع مقدس قرارخواهد گرفت.


به گزارش روابط عمومي انجمن عكاسان انقلاب و دفاع مقدس ، اين كتاب مشتمل بر 287 قطعه عكس از 48 نفر از هنرمندان عكاس است كه در طي روزهاي مقاومت ، دوره اشغال شهر و برگزاري عمليات بيت‌المقدس و آزادسازي شهر و تاثيرات ناشي از حضور دشمن در ايام اشغال به عكاسي پرداخته‌اند.

در مسير گردآوري اين مجموعه از شروع مرحله جمع‌آوري عكس تا انتخاب علمي و لحاظ معيارهاي هنري در گزينش آثار، تكميل و انطباق اطلاعات دريافتي و ثبت آنها از افراد محلي، عكاسان، رزمندگان دوره مقاومت و كارشناسان دفاع مقدس مشورت گرفته شده است.

كتاب «خرمشهر» كه با حمايت بنياد حفظ و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و با همت انجمن عكاسان انقلاب و دفاع مقدس تدوين شده است به 3 زبان فارسي ، عربي و انگليسي بوده و در ساعت 15 روز دوشنبه 6 خرداد با حضور تني چند از مسوولان فرهنگي ، هنري و مقام‌هاي عالي رتبه در محل سالن اصلي مركز فرهنگي هنري اسوه پرده برداري شده و در دسترس تمامي هنرمندان صاحب اثر قرار خواهد گرفت.

اين كتاب نفيس حاوي عكس‌هاي 5 نفر از عكاسان شهيد سال‌هاي دفاع مقدس همچون: حسين قشقايي ، داريوش گودرزي كيا ، محمد حسين مقصودي ، بهروز مرادي ، مجيد منصوري و جاويد الاثر كاظم اخوان است كه در اين ميان لازم به يادآوري است كه بخش قابل ملاحظه‌اي از عكس‌هاي دوران مقاومت به هنرمند فقيد كارگردان سينماي دفاع مقدس مرحوم رسول ملاقلي‌پور اختصاص دارد.

جلد هفتم اين مجموعه پس از وقفه‌اي 20‌ساله با عنوان زن در دفاع مقدس چاپ شد كه با استقبال بي‌نظيري مواجه شده و سال گذشته عنوان بهترين كتاب عكس سال جشنواره دفاع مقدس را از آن خود كرد.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 402]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن