تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل سلامت شهرداري خبرداد:مشاركت 1000 پزشك در طرح پزشك محله/ آموزش سلامت در 700 مدرسه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدير كل سلامت شهرداري خبرداد:مشاركت 1000 پزشك در طرح پزشك محله/ آموزش سلامت در 700 مدرسه تهران
مدير كل سلامت شهرداري تهران با بيان اين كه طرح پزشك محله ، يك سال و نيم است كه در سطح مناطق تهران اجرا مي شود ، از مشاركت داوطلبانه 1000 پزشك در اجراي اين طرح خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر عباس استاد تقي زاده ، مدير كل سلامت شهرداري تهران، با بيان اين مطلب گفت : طرح پزشك محله ، از يك سال و نيم گذشته در همه مناطق شهر تهران اجرا شده و در اين مدت 1000 پزشك به صورت داوطلبانه در اين طرح مشاركت داشته اند .

وي با اشاره به فعاليت هاي پزشكان محله ، افزود : پزشكان داوطلب براساس علاقه خود ، خدمات خود را در سه بخش درماني ، آموزشي و حمايتي ارائه و ساعات و ميزان فعاليت خود را تعيين مي كنند .

تقي زاده ، هدف از اجراي اين طرح را ارتقاي سطح سلامت شهروندان دانست و خاطر نشان كرد : در اجراي طرح پزشك محله كه به صورت كاملا آگانه و داوطلبانه انجام مي شود ، خدمات در مراكز مورد نظر پزشك و يا در خانه هاي سلامت ، مدارس و مساجد صورت مي گيرد و پزشكان به طور رايگان شهروندان متقاضي را ويزيت مي كنند .

مدير كل سلامت شهرداري تهران ، هم چنين از ارائه آموزش هاي سلامت در مدارس سطح شهر تهران خبر داد و اظهار كرد : در 700 مدرسه تهران ، به صورت متناوب آموزش هاي سلامت ارائه مي شود.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن