تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس آگاهي كشور: پودر تشخيص هويت توسط پليس آگاهي توليد شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس آگاهي كشور: پودر تشخيص هويت توسط پليس آگاهي توليد شد
خبرگزاري فارس: رئيس پليس آگاهي كشور در پاسخ به ادعاهاي مطرح شده در زمينه توليد پودر تشخيص هويت در داخل كشور را گفت: اين پودر توسط پژوهشگران تشخيص هويت ناجا توليد شده است.


سردار جعفري در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس با بيان اينكه تنها مصرف‌كننده پودرهاي تشخيص هويت در كشور پليس آگاهي است گفت:‌به دليل اينكه تنها استفاده‌كننده از اين پودرها ادارات آگاهي هستند بنابراين بعد از توليد اين پودر توسط پژوهشگران تشخيص هويت اساسا عجله‌اي براي ثبت آن و اينكه مرجع ديگري هم اين پودر را توليد كند نداشتيم.
وي در پاسخ به ادعاي فردي كه مدعي توليد پودر تشخيص هويت از سوي خود شده بود گفت: وي با مراجعه به واحد تشخيص هويت استان فارس از توليد پودر شخيص هويت توسط خود خبر داد كه براي بررسي بيشتر وي به تهران آمدو از وي براي همكاري با پليس دعوت به عمل آمد.
سردار جعفري گفت: 2 نوع پيشنهاد همكاري كه شامل خريد امتياز پودر و يا توليد از سوي وي و خريد از سوي پليس مطرح كردم كه وي خواسته‌هاي نامتعارفي مانند حضور در دانشگاه بدون كنكور يا اعزام پدر و يا مادر وي به حج تمتع بدون نوبت را مطرح كرد كه با توجه به اينكه اين خواسته‌ها در حوزه وظايف پليس نبود همكاري با وي صورت نگرفت.
رئيس پليس آگاهي ناجا با بيان اينكه پژوهشگران واحد تشخيص هويت با تلاش‌هاي شبانه‌روزي توانستند پودر تشخيص هويت را در داخل توليد كنند گفت: اين پودر در حد استانداردهاي بين‌المللي است و حدي است كه حتي قابل صادر كردن نيز هست.
وي گفت: با توليد اين پودر در داخل كشور ميزان قابل توجهي صرفه‌جويي ارزي انجام مي‌شود.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن