تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813046656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحمتي:مشكل فاينانس حل شد ، چيني ها در آزادراه تهران - شمال فعالند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رحمتي:مشكل فاينانس حل شد ، چيني ها در آزادراه تهران - شمال فعالند
وزير راه و ترابري تاكيد كرد: اگر مشكل فايناس پروژه ساخت آزادراه تهران-شمال حل نشده بود هم اكنون چيني ها در آن مشغول به كار نبودند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمتي امروز در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين وضعيت ساخت آزاد راه تهران - شمال، گفت: كار آزاد راه در حال انجام است و مشكل فاينانس آن حل شده و اگر حل نشده بود هم اكنون چيني ها در آن مشغول به كار نبودند.

وزير راه و ترابري اجراي اين طرح را نيازمند زمان دانست و گفت: مدت زمان قرارداد چيني ها در اين طرح 36 ماه است و تنها 6 ماه است كه مشغول به كار شده اند.

وي در مورد تعامل مبادلات تجاري ايران با كشورهاي همسايه و منطقه براي كاهش تعرفه ترانزيت گفت: بحثها متقابل است و در اين خصوص مذاكراتي را با آنها در دست انجام داريم.

رحمتي خاطر نشان كرد: ايران هيچ گاه در اين زمينه تعرفه ها را افزايش نمي دهد، مگر اينكه آنها تعرفه اي را وضع كنند و ما نيز طبق قانون بايد به همان ميزان از كالاهاي آنها دريافت كنيم، لذا با همسايه ها رفتاري متقابل داريم.

وي با تاكيد بر اينكه سياست ما كاهش هزينه ها است ، تصريح كرد: ايران به شرطي كه كشورهاي همسايه در اين زمينه مبلغ يا تعرفه اي را دريافت نكنند مبلغي دريافت نخواهد كرد اما كشورهاي همسايه نيز مطابق با سياستهاي دولت خود رفتار مي كنند.

وزير راه و ترابري همچنين از تلاش براي اتمام راه آهن اصفهان - شيراز خبر داد. وي در خصوص كمبود بليت قطار به ويژه براي شهرهاي زيارتي مانند مشهد گفت: ممكن است اين كمبود براي روز خاص يا مسير خاصي باشد اما در تمام مسيرها با اين مشكل مواجه نيستيم.

رحمتي با تاكيد بر اينكه اين مسئله مورد پيگيري قرار خواهد گرفت، گفت: شركت رجاء نيز بايد به صورت دقيق پاسخگوي اين موضوع باشد.

وي خاطر نشان كرد: تمام بليتهاي قطار به منظور جلوگيري از احتكار به صورت تدريجي عرضه مي شود.

رحمتي با بيان اينكه امسال وضعيت راهسازي و آماده سازي راهها به عنوان برنامه هاي مسافرتي وزارت راه از وضعيت بهتري برخوردار خواهد بود، گفت: وضعيت بليت هواپيما، قطار و ظرفيت آنها نيز بهتر شده است.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 529]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن