تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813051953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهبود وضع معيشت رانندگان تاكسي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بهبود وضع معيشت رانندگان تاكسي
در پي افزايش كرايه ها ، درآمد متوسط رانندگان تاكسي هاي خطي و گردشي در سطح شهر تهران به 5/1 ميليون تومان رسيده است .
به گزارش شبكه خبر ، يكي از رانندگان ميانسال و زحمت كش تاكسي كه در مسير توحيد - قصرالدشت مسافر جابه جا مي كرد در گفت و گو يي دوستانه با خبرنگار شبكه خبر گفت : درآمد رانندگان تاكسي هاي برخي از خطوط به ميزان قابل توجهي و متناسب با افزايش قيمت ها بهبود يافته است .

وي با اشاره به استفاده تاكسي ها از بنزين سهميه بندي افزود : درآمد ماهيانه همكارانمان به بيشتر از 5/1 ميليون تومان هم مي رسد كه نسبت به گذشته بهتر شده است .

اين راننده با گله از برخي از همكارانش در مسير قصرالدشت - توحيد كه مسافران را تا آخر مسير نمي رسانند و كرايه كامل را از آنها مي گيرند گفت : برخي از رانندگان جوان اين خط برخورد مودبانه با مسافران به ويژه دختران جوان ندارند .

وي ميزان كرايه خطي را كه در آن كار مي كرد مناسب دانست و گفت : البته مسافر اين خط كم است و برخي از همكاران در مسير هاي ديگر هم مسافر جابه جا مي كنند.

اين راننده درباره درآمد ماهيانه خودش هم گفت : با اين ماشين كه من دارم ( تاكسي پيكان قديمي ) كم و بيش يك ميليون تومان درمي آورم .

وي از مخارج سنگين تعميرات ماشين ، قطعات يدكي گران و تورم روزافزون گله كرد و گفت : اين مبلغ به هيچ وجه كفاف نفقه عايله و مخارج مان را نمي دهد باز خدا را شكر خانه اي دارم اگر نداشتم كه با اين اوضاع و احوال مصيبت بود .

بانك مركزي ميزان تورم سال 86 را حدود 18 درصد اعلام كرد اما گزارش هاي غير رسمي كه واقعي تر به نظر مي رسد حاكي از تورمي معادل كم و بيش 35 درصد است .

قيمت مسكن و اجاره بهاي آن در طي 2 سال گذشته در سراسر كشور افزايش 200 تا 400 درصدي را به نسبت مناطق مختلف تجربه كرد كه شگفتي كارشناسان و برخي مسئولان را برانگيخت .

هم اكنون براساس مراجعه به بنگاه هاي خريد و فروش و اجاره مسكن در نواحي مختلف تهران ميزان اجاره بهاي آپارتماني 60 تا 70 متري به طور ميانگين حدود 700 هزار تومان تخمين زده مي شود.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 457]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن