تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815524996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد بزرگيان از در دستور كار قرار نگرفتن گزارش تحقيق و تفحص از دخانيات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: انتقاد بزرگيان از در دستور كار قرار نگرفتن گزارش تحقيق و تفحص از دخانيات
خبرگزاري فارس: احمد بزرگيان براي رفع ابهام از برخي صحبتها در مورد شركت دخانيات گفت: گزارش تحقيق و تفحص از شركت دخانيات بايد قرائت شود.
به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس احمد بزرگيان نماينده سبزوار در جلسه علني امروز چهارشنبه مجلس در تذكري آيين نامه‌اي با استناد به ماده 102 آيين نامه داخلي مجلس گفت: طبق اين ماده هيئت رئيسه مجلس موظف است ترتيب وصول طرح‌ها و لوايح را به همان ترتيب وصول از كميسيونها در دستور كار مجلس قرار دهد و ترتيب را مراعات كند.
وي افزود: اما در جلسه علني امروز قرائت چند تحقيق و تفحص اعلام شد كه در دستور كار مجلس نبوده است و طرح گزارش تحقيق و تفحص از دخانيات كه اين روزها براي كشور مسئله ساز شده است در نوبت قرائت قرار نگرفت.
بزرگيان تصريح كرد: بايد اين ابهام زدوده شود كه آيا مجلس به وظيفه‌اش عمل كرده است يا نه؟! مافياي سيگار كه امروز در جامعه و رسانه‌ها مطرح مي‌شود، واقعيت ندارد و براي رفع اين ابهام بايد گزارش واقعيت ندارد و براي رفع اين ابهام بايد گزارش شركت دخانيات در مجلس خوانده شود.
غلامعلي حداد عادل رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به وي گفت: تصديق مي‌كنيد كه فرصت حاكم است و تراكمي از گزارشات در دستور قرار داد.
وي افزود: از طرفي آيين نامه اين اختيار را داده كه گزارش‌ها بدون نوبت در دستور كار مجلس قرار گيرد.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن