تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813001309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين سمپوزيوم تازه هاي رينوپلاستي آغاز بكار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: دومين سمپوزيوم تازه هاي رينوپلاستي آغاز بكار كرد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي دومين سمپوزيوم تازه هاي رينوپلاستي صبح امروز از سوي گروه گوش و حلق و بيني دانشگاه علوم پزشكي تهران، انجمن جراحان گوش و حلق و بيني ايران و مركز تحقيقات گوش و حلق و بيني دانشگاه علوم پزشكي تهران در تالار امام بيمارستان امام خميني تهران آغاز بكار كرد.
به گزارش خبرنگار موج؛اين سمپوزيوم با هدف افزايش سطح دانش پزشكان در رشته رينوپلاستي برگزار مي شود و گرايش شديد مردم ايران به عمل هاي رينوپلاستي از ديگر علل عمده برپايي اين سمپوزيوم است.
در مراسم اففتاحيه اين سمپوزيوم دكتر سيد حجت الدين برقه اي رييس انجمن جراحان گوش و حلق و بيني با اشاره به اينكه رينوپلاستيك در اوج هنر پزشكي است،گفت: اين رشته در سال هاي اخير تحت تاثير بسياري از پزشكان قرار گرفته است و افراد زيادي را به سمت و سوي خود كشانده است.
وي افزود:رينوپلاستي باعث افزايش دامنه و وسيع شدن برنامه هاي مفيد و موثر شده است.
همچنين دكتر محمد حسن خالصي از پيشكسوتان حوزه گوش و حلق و بيني هم در اين سمپوزيوم تصريح كرد: افرادي كه در حوزه گوش و حلق و بيني فعاليت مي كنند علاوه بر اينكه تشخيص و درمان بيماري ها را به عهده دارند، وظيفه ترميم دايعات اوليه يا جراحي هاي از اين نوع را نيز بر عهده دارند.
دكتر محمود صديقي ، دبير علمي اين سمپوزيوم با اشاره به اينكه 30 مقاله به اين سمپوزيوم رسيده است،گفت:متاسفانه مقالات و پژوهش ها در حوزه رينوپلاستي بسيار كمتر از عمل هايي است كه در حوزه پزشكي انجام مي شود.
وي تاكيد كرد:دانش رينوپلاستي بايد به روز باشد و همگام با نوآوري هاي جهاني پيشرفت كند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن