تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815548466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور : مديريت بدون روابط عمومي محكوم به كم كارآمدي است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور : مديريت بدون روابط عمومي محكوم به كم كارآمدي است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با بيان اينكه مديريت بدون روابط عمومي محكوم به كم كارآمدي است، گفت: روابط عمومي دوسويه با ارتباطات قوي و چند وجهي مي تواند شناخت مناسبي را از جامعه و مخاطبين براي ارائه تحليل هاي واقع بينانه و اتخاذ مواضع درست به مديريت كلان سازماني ارائه دهد.

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، حسينعلي اميري كه در اولين دوره آموزش تخصصي مسئولان روابط عمومي سراسر كشور سازمان ثبت اسناد سخن مي گفت، با اشاره به اهميت استراتژيك اطلاع رساني و روابط عمومي در دنياي امروز افزود: عرصه روابط عمومي امروزه به يك صحنه نبردي كه ژنرال ها و سربازان آن را اهل قلم، خبرنگاران و رسانه ها تشكيل مي دهند
تبديل شده است.
وي افزود: در اشغال عراق، ارتش آمريكا محور اصلي برنامه ها و استراتژي هاي خود را جنگ رسانه اي قرار داده بود و با اين وسيله به اهداف پيش بيني شده خود رسيد.
معاون قوه قضائيه با تأكيد بر اهميت و نقش اطلاع رساني در همه صحنه هاي محلي، ملي و بين المللي در موفقيت برنامه ها اظهار داشت: مهمترين چيزي كه داوريها را نسبت به يك پديده بين المللي، يك اتفاق ملي يا اقداماتي يك سازمان شكل مي دهد افكار عمومي است و افكار عمومي هم با برنامه ريزيهاي موثر ارتباطي توسط روابط عمومي به عنوان يكي از مهمترين اركان هر سازمان شكل مي گيرد.
وي نقش خدمات روابط عمومي را در سازمانهاي در حال گذاري همچون سازمان ثبت اسناد و املاك كشور كه مرحله گذار از ثبت سنتي به سوي ثبت نوين را همگام با تحولات اجتماعي طي مي كند بسيار مهم ارزيابي كرد و خواستار تحرك و پويايي بيشتر روابط عمومي هاي استاني سازمان ثبت اسناد جهت برقراري ارتباط دوسويه با مردم و مديران، تلاش جهت آگاهي و اطلاع رساني بيشتر و لزوم پاسخگو كردن بيشتر مديران شد.
اميري با اشاره به اطمينان سازمان ثبت اسناد و املاك كشور به عملكرد خود و موفقيتهاي كسب شده سالهاي اخير در اين سازمان خاطرنشان كرد: اطمينان از عملكرد مثبت در اين سازمان اين شرايط را براي ما بوجود آمده است كه همه ماهه از طريق رسانه هاي سراسري آمار عملكرد خود را منتشر كنيم.
رئيس سازمان ثبت اسناد واملاك كشور با تقدير از برنامه ريزيهاي موثر اداره كل روابط عمومي سازمان ثبت اسناد در سالهاي اخير و تلاش براي تغيير نگرش و ارائه تصوير واقع بينانه از حجم گسترده تلاشها در اين سازمان افزود: اميدواريم مجموعه تصميم گيرندگان نظام نيز همگام با تحولات در اين سازمان، حمايتهاي همه جانبه خود را از اين سازمان جهت پاسخگويي بيشتر به مطالبات مردم به عمل آورند./د/207/120
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن