تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802800602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عيدي و مطالبات فرهنگيان هنوز پرداخت نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: عيدي و مطالبات فرهنگيان هنوز پرداخت نشده است


با وجود وعده‌هاي مكرر مسئولان آموزش و پرورش

وزير آموزش وپرورش 12بهمن‌ماه امسال در حاشيه نواخته شدن زنگ انقلاب اعلام كرد كه پرداخت حقوق و عيدي معلمان مطابق با آنچه دولت اعلام كرده، خواهد بود و حقوق و عيدي معلمان تا پايان بهمن‌ماه پرداخت مي‌شود. حميد‌رضا حاجي‌بابايي درباره حقوق معلمان حق‌التدريسي و شاهد نيز كه چند ماهي است پرداخت نشده، گفت:

يك گرفتاري مالي داريم كه البته هيچ ربطي به وزارتخانه ندارد، چرا كه مشكلي وجود دارد و در حال پيگيري آن هستيم و به‌زودي بخش عمده آن را پرداخت مي‌كنيم؛ البته اين موضوع مربوط به بانك مركزي و وزير اقتصاد و امور دارايي و همچنين معاونت نظارت راهبردي رياست‌جمهوري است. اوايل بهمن‌ماه برخي فرهنگيان در گفت‌وگو با خبرنگار همشهري اعلام كردند كه وعده وزير آموزش و پرورش عملي نشده و آنها هنوز مطالبا‌ت‌شان را دريافت نكرده‌اند.

بسياري از فرهنگيان شاغل در تماس با خبرنگار همشهري اظهار كردند كه ما هنوز حق‌التدريس ماه‌هاي مهر، آبان، و آذر را دريافت نكرده‌ايم،‌ از طرفي حق‌الزحمه امتحانات خرداد، شهريور و دي‌ماه مديران،‌ معاونان و دبيران پرداخت نشده است. به گفته آنها همچنين اضافه‌كار مديران و معاونان نيز از خردادماه امسال هنوز پرداخت نشده است. البته اعلام شده بود كه عيدي فرهنگيان اعم از شاغل و بازنشسته نيز با حقوق بهمن پرداخت مي‌شود كه چنين نشد.

پرداخت عيدي فرهنگيان شاغل و بازنشسته!

نهم اسفندماه جاري رئيس مركز اطلاع‌رساني وزارت آموزش و پرورش در اين‌باره گفت: عيدي فرهنگيان شاغل و بازنشسته پرداخت شده است وپرداخت پاداش پايان خدمت ماه‌هاي بهمن و اسفند نيز در حال پيگيري است. علي فرهادي افزود: عيدي فرهنگيان شاغل و بازنشسته پرداخت شده و پرداخت پاداش پايان خدمت ماه‌هاي بهمن و اسفند نيز در حال پيگيري است، البته اضافه تدريس فرهنگيان شاغل ماه‌هاي آبان، آذر و دي‌ماه پرداخت شده است و آموزش و پرورش هيچ بدهي‌اي در اين زمينه به فرهنگيان ندارد. فرهادي درباره حقوق اسفند‌ماه فرهنگيان نيز توضيح داد: حقوق فرهنگيان در‌ماه آخر سال براساس زمان مشخص شده به آنها پرداخت مي‌شود و هيچ‌گونه كمبود مالي در اين زمينه وجود ندارد.

مشكل مالي وجود دارد يا ندارد؟

با آنكه وزير آموزش و پرورش 12بهمن اعلام كرد كه يك گرفتاري مالي داريم كه البته هيچ ربطي به وزارتخانه ندارد، حدود يك‌ماه بعد رئيس مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش با انكار وجود مشكل مالي اظهار كرد: هيچ‌گونه مشكل مالي در اين زمينه وجود ندارد كه به‌نظر مي‌رسيد با توجه به اين اظهارنظر رئيس مركز اطلاع‌رساني ‌مشكل مالي اين دستگاه حل شده باشد و فرهنگيان همگي مطالبات خود را در اسرع وقت دريافت كنند.

فرهادي،‌ رئيس مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت نشدن عيدي برخي از فرهنگيان بازنشسته به فارس گفت: عيدي فرهنگيان بازنشسته در دو مرحله پرداخت شده است كه در مرحله اول عيدي فرهنگيان بازنشسته 15استان پرداخت شد. وي ادامه داد: طي هماهنگي‌هاي انجام شده، اعتبار عيدي فرهنگيان بازنشسته ساير استان‌ها تأمين شده و همراه با حقوق آنها تا فردا 28اسفند‌ماه پرداخت مي‌شود كه البته در برخي از استان‌ها‌ نيز پرداخت شده است.

فرهادي درباره مطالبات فرهنگيان شاغل نيز گفت: حقوق، عيدي و مطالبات فرهنگيان شاغل پرداخت شده است واضافه تدريس فرهنگيان شاغل تا پايان دي‌ماه نيز واريز شد و‌ هم‌اكنون تنها يك مطالبه باقي مانده است و آن هم پاداش پايان خدمت فرهنگيان بازنشسته است. رئيس مركز اطلاع‌رساني و روابط‌عمومي وزارت آموزش و پرورش افزود: رئيس‌جمهور براي پرداخت پاداش پايان خدمت فرهنگيان دستور داده است و اميدواريم اين امر نيز به‌زودي محقق شود.

هنوز پرداخت نشده است

برخي از فرهنگيان بازنشسته در تماس با همشهري اعلام كردند كه با وجود وعده‌هاي مسئولان وزارت آموزش و پرورش هنوز عيدي خود را دريافت نكرده‌اند و اينكه مي‌گويند تا پايان اسفند‌ماه پرادخت مي‌شود وعده سرخرمن است.
يكي از بازنشستگان گفت: مگر وعده ندادند عيدي با حقوق بهمن‌ماه پرداخت مي‌شود، پس چرا عملي نشد،‌ اكنون هم مي‌گويند 28اسفند كه آخرين روز كاري سال 91است و اگر پرداخت نشد مي‌ماند براي پس از تعطيلات عيد نوروز و عملا امكان پيگيري وجود ندارد.

مدير يكي از مدارس تهران با اشاره به سخنان رئيس مركز اطلاع‌رساني وزارت آموزش و پرورش مبني بر اينكه «مطالبات فرهنگيان شاغل پرداخت شده است، اضافه تدريس فرهنگيان شاغل تا پايان دي‌ماه نيز واريز شد،‌ هم‌اكنون تنها يك مطالبه باقي مانده است» گفت: تا روز 26اسفندماه 91 حق‌التدريس ماه‌هاي دي، بهمن و اسفند پرداخت نشده است، افزون بر آن حق‌الزحمه برگزاري امتحانات خرداد،‌شهريور و دي‌ماه امسال مديران، معاونان و مراقبان پرداخت نشده است.

وي افزود: اضافه‌كار مديران و معاونان مدارس از خرداد‌ماه تاكنون پرداخت نشده است، از طرفي ما تحت فشار هستيم كه خرداد‌ماه سال آينده هم حوزه امتحاني بگيريم درحالي‌كه حق‌الزحمه امتحانات گذشته را هنوز دريافت نكرده‌ايم و ما هم اين كار را قبول نمي‌كنيم.

شنبه|ا|26|ا|اسفند|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن