تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798197594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: کی روش بخواهد شجاعی به تیم ملی می‌آید/ منافع پرسپولیس را در نظر می‌گیریم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کفاشیان: کی روش بخواهد شجاعی به تیم ملی می‌آید/ منافع پرسپولیس را در نظر می‌گیریم
ایسنا نوشت: نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: در اوایل آبان ماه در مورد میزبانی جام جهانی فوتسال تصمیم‌گیری می‌شود و ما لابی‌های خود را انجام داده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز : علی کفاشیان درباره آخرین وضعیت گرفتن میزبانی جام جهانی فوتسال، گفت: قرار است در اوایل آبان ماه در این مورد تصمیم گیری شود. فیفا از ما یکی، دو سوال پرسید مبنی بر این که توانایی برگزاری جام جهانی را داریم که ما هم گفتیم بله و آمادگی آن را داریم. هنوز هیچ چیز دیگری از ما نخواسته‌اند. با توجه به این که ما و ژاپن درخواست این میزبانی را داده‌ایم، لابی‌های خود را انجام داده‌ایم و حتی از ژاپن هم درخواست کردیم که زیاد بر روی گرفتن میزبانی جام جهانی پافشاری نکند چون آنها به‌ هر حال میزبانی المپیک را دارند. هفت نفر از هیات رییسه AFC نیز عضو فیفا هستند که از آنها نیز خواهش کرده‌ایم که این میزبانی را به ایران بدهند. به‌ هر حال ایران تیم سوم جهان است و توانمندی آن را دارد ولی هنوز هیچ پاسخی به ما نداده‌اند.


نایب رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که شانس ایران را رای گرفتن میزبانی جام جهانی چقدر می‌داند، گفت: من نمی‌دانم که آن سو چه چیزی می‌گذرد. به‌ هر حال وزارت ورزش و جوانان در این زمینه کمک کرده است. برای این که کاندیداتوری ما پذیرفته شود باید تاییدیه ۱۳ - ۱۴ نفر از اعضای هیات وزیران را به آنها می‌دادیم که آقای سلطانی‌فر توانست این کار را انجام دهد و حمایت قوی از ما داشت. اگر سلطانی‌فر ورود کند شانس‌مان برای گرفتن میزبانی زیاد است و حتما هم وزیر ورزش و جوانان در این زمینه ورود خواهد کرد.


کفاشیان درباره درخواست برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال جهان در ایران نیز، بیان‌ کرد: توانسته‌ایم به صورت شفاف موافقت را بگیریم. در مورد جام جهانی هم فکر می‌کنم که توانمندی‌های ما از کشوری مثل کلمبیا بالاتر باشد چرا که امکانات خوبی در اختیار داریم.


وی در مورد این که یک سایت خارجی عنوان کرده مسعود شجاعی به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برمی‌گردد، تصریح کرد: من در فوتبال ورود ندارم و در حوزه فوتسال مشغولم. جلسه هیات رییسه هم برگزار نشده که بدانم چه خبر است. در این مورد خبری ندارم اما به‌ هر حال شجاعی فوتبالیست ایران است و کارلوس کی‌روش هر وقت که او را بخواهد و صلاح بداند او را می‌خواهد و هر زمان که صلاح نداند او را نمی‌خواهد.


نایب رییس فدراسیون فوتبال در مورد پرداخت پاداش کامل سکو بازی‌های داخل سالن آسیا به تیم‌ ‌ملی فوتسال نیز گفت‌: این مساله در جلسه کمیته ملی المپیک مطرح شد و قرار است که بررسی کنند و اگر امکانش بود برای همه رشته‌های تیمی اعمال شود و آقای هاشمی باید بگوید که امکان انجام این کار وجود دارد یا خیر.


کفاشیان در ادامه‌ صحبت‌های خود در پاسخ به این پرسش که کمیته‌ اخلاق به مساله پرسپولیس ورود پیدا می‌کند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: مجموعه باید رسیدگی کند. به‌ هر حال ما منافع باشگاه را در نظر می‌گیریم و پرسپولیس یکی از تیم‌های فعال ما است و باید به نحوی عمل کنیم که منافع باشگاه صدمه نبیند.


او در مورد حضورش در فدراسیون دوومیدانی نیز، بیان‌ کرد: هر زمان که بتوانم به دوومیدانی کمک خواهم کرد. البته من به آقای کیهانی هم گفته‌ام که از نظر فکری و مشورتی آمادگی آن را دارم اما اجرایی نه چون وقت آن را ندارم و همچنین پیر شده‌ام. همه باید به دوومیدانی کمک کنیم. البته تفتیان هم باید با فدراسیون همکاری کند و نباید مصاحبه‌ای علیه فدراسیون انجام دهد.


کفاشیان در مورد انتقادی که کارلوس کی‌روش نسبت به او داشت نیز، بیان‌ کرد: خیلی مهم نیست. مهم این است که او ما را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ببرد.




۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن