تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798147553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری پرگل پرسپولیس مقابل نفت با درخشش طارمی/بازی طوفانی قرمزها


واضح آرشیو وب فارسی:الف: برتری پرگل پرسپولیس مقابل نفت با درخشش طارمی/بازی طوفانی قرمزها

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۸
تیم فوتبال نفت تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با برتری 3 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

علیرضا فغانی

رضا سخندان و علی دودانگه

- محسن مسلمان پرسپولیس

-

- طارمی دقیقه 46 و 88، احمدزاده دقیقه 59

میلاد فراهانی، هاشم بیگ زاده، محسن بنگر، احمد ال نعمه، فرید محمدی زاده، علی زینالی، علی عزتی، فرشاد هاشمی، امیر احمد کامدار، مجتبی حقدوست، عیسی ال کثیر.



علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی.

    دقیقه 88 شوت مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه در گوشه دروازه نفت تهران جای گرفت. دقیقه 87 شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه به راحتی در اختیار فراهانی قرار گرفت. دقیقه 82 ضربه شوت مهاجم نفت تهران از بالای دروازه راهی اوت شد. دقیقه 77 ارسال صادق محرمی را میلاد فراهانی با یک خروج به موقع قطع کرد. دقیقه 72 در چند دقیقه گذشته نفت تهران پیش آمده اما توان ایجاد موقعیت حساس روی دروازه پرسپولیس را ندارد. دقیقه 64 ضربه سر بازیکن نفت تهران مقابل پای وحید امیری افتاد که ضربه شوت این بازیکن با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 59 پاس در عمق مهدی طارمی به فرشاد احمدزاده با ضربه دقیق این بازیکن به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد. دقیقه 56 ارسال بیگ‌زاده از جناح چپ با ضربه سر بازیکنان نفت به شکلی خطرناک از مقابل دروازه پرسپولیس بیرون رفت. دقیقه 50 : پاس در عمق مهدی طارمی به علیپور رسید که ضربه این بازیکن در شرایط نا متعادل راهی اوت شد. دقیقه 46: پاس در عمق محسن مسلمان به مهدی طارمی رسید که ضربه دقیقه این بازیکن در موقعیت تک به تک به گل تبدیل شد. ***پایان نیمه اول با تساوی بدون گل دقیقه 42  کرنر ارسال از جناح چپ با ضربه سر بازیکن نفت مقابل شجاع خلیل‌زاده افتاد که ضربه این بازیکن راهی اوت شد. دقیقه 39  ارسال از جناح چپ با ضربه بی دقت مهدی طارمی راه به جایی نبرد. دقیقه 37 بعد از تکل احمد کامدار روی پای محسن مسلمان این بازیکن به خاطر ضربه خشن حریف با هافبک نفت تهران درگیر شد و با زدن ضربه ای او روی زمین افتاد که بعد از این اتفاق داور به مسلمان کارت زرد نشان داد.
          دقیقه 34 پاس مسلمان به مهدی طارمی با ضربه این بازیکن همراه شد که فرشاد احمدزاده مقابل دروازه خالی توپ را به بیرون زد. دقیقه 31 روی یک کار ترکیبی مهدی طارمی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و در شرایطی که این بازیکن میتوانست توپ را به بازیکنان حاضر در محوطه 6قدم پاس بدهد خودش اقدام به شوت زنی کرد که توپ را فراهانی به راحتی دفع کرد دقیقه 27 ارسال مسلمان روی یک ضربه ایستگاهی در موقعیت بسیار خوب به طارمی رسید که مهاجم پرسپولیس در شرایطی که هیچ کسی مزاحمش نبود در مقابل دروازه توپ را به آسمان زد. دققه 25  عیسی آل  کثیر روی پس علی زینالی صاحب توپ شد که آل کثیر در موقعیت تک به تک شوت زد و این موضعیت با واکنش بیرانوند از دست رفت. دقیقه 21 نفوذبازیکن نفت از جناح راست با شوت پای چپ او همراه شد که توپ به شکلی خطرناک راهی اوت شد. دقیقه 18  ارسال محسن مسلمان با ضربه سر مدافع نفت به شکلی خطرناک راهی اوت شد. دقیقه 14: ضربه ایستگاهی حسین ماهینی از فاصله 30 متری با اختلاف بالا راهی اوت شد. دقیقه 8: ارسال بازیکنان پرسپولیس از جناح راست را وحید امیری با استپ سینه مقابل مهدی طارمی قرارداد که ضربه طارمی با برخورد به مدافعان نفت راه به جایی نبرد. دقیقه 2: ارسال وحید امیری درون محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید که ضربه بی دقت این بازیکن راهی اوت شد. دقیقه یک:  اولین حمله بازی توسط بازیکنان نفت تدارک دیده شد که ارسال بی دقت بازیکن این تیم باعث بیرون رفتن توپ شد.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن