تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798132366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلالي‌ها چراغ اول را روشن مي‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استقلالي‌ها چراغ اول را روشن مي‌کنند
در روز اول مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، استقلال در امارات مهمان الاهلي است و استقلال خوزستان در عمان به مصاف الفتح عربستان مي‌رود.
نویسنده : سعيد احمديان 


فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا از امروز آغاز مي‌شود و چهار نماينده کشورمان دوشنبه و سه‌شنبه به مصاف حريفانشان مي‌روند. در حالي تيم‌هاي استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، پرسپوليس و استقلال از امروز رقابت‌هايشان را در آسيا آغاز مي‌کنند که از آخرين قهرماني يک تيم ايراني در آسيا بيش از دو دهه مي‌گذرد و پس از تغيير شکل برگزاري مسابقات و راه‌اندازي ليگ قهرمانان در سال 2002، تاکنون هيچ تيم ايراني نتوانسته، در ليگ قهرمانان به قهرماني برسد. حالا در شرايطي فصل 2016 ليگ قهرمانان از امروز آغاز مي‌شود که چهارنماينده کشورمان به دنبال شکستن طلسم قهرماني در اين مسابقات هستند، هرچند در سال‌هاي 2007 و 2011 سپاهان و ذوب‌آهن تا فينال اين رقابت‌ها هم پيش رفتند، اما با شکست مقابل حريفانشان، دست‌شان از رسيدن به جام کوتاه ماند و حالا در فصل 2016 يک‌بار ديگر از امروز تلاش‌شان را براي رسيدن به قهرماني انجام مي‌دهند.
 
الاهلي امارات – استقلال ايران، 19:45
آبي‌ها بعد از سه سال به ليگ قهرمانان آسيا بازگشته‌اند و در اولين بازي مرحله گروهي در امارات مهمان الاهلي هستند. استقلال سه فصل پيش در حالي که پرويز مظلومي روي نيمکت مي‌نشست، با صعود به مرحله نيمه‌نهايي تا آستانه فينال هم پيش رفت، اما در اين مرحله با شکست مقابل اف‌سي سئول کره جنوبي از دور رقابت‌ها کنار رفت. استقلال پس از سه سال که نتوانست سهميه آسيا را بگيرد، فصل گذشته با قرار گرفتن در رده سوم ليگ توانست سهميه ليگ قهرمانان را بگيرد و با توجه به سهميه سه و نيم ايران به پلي‌آف رسيد. در اين مرحله استقلال با پيروزي مقابل السد قطر، مجوز حضور در مرحله گروهي را پيدا کرد تا از امروز رقابت‌هايش را در اين مرحله در گروه  A ليگ قهرمانان با تيم‌هاي التعاون عربستان، لوکوموتيو ازبکستان و الاهلي امارات آغاز کند. الاهلي امارات اولين حريف منصوريان و شاگردانش است، آبي‌ها در شرايطي به امارات رفته‌اند که در بهترين شرايط به سر مي‌برند. استقلال با پنج پيروزي پياپي در ليگ برتر و زدن 14 گل در پنج بازي گذشته علاوه بر اينکه بهترين و زهردارترين خط حمله ليگ را در اختيار دارد، در جدول رده‌بندي هم در حال حاضر تيم سوم جدول رده‌بندي هستند.

در سوي ديگر الاهلي امارات نايب‌قهرمان فصل گذشته ليگ قهرمانان حضور دارد که با شکست مقابل گوانگژوي چين نتوانست قهرمان شود. نماينده امارات هم مانند استقلال شرايطي تقريباً شبيه استقلال دارند، شاگردان اولاريوي رومانيايي نيز در پنج‌ديدار آخر خود، 12 گل وارد دروازه حريفان کرده و چهار گل نيز دريافت کرده‌اند، با اين تفاوت که تيم استقلال پنج ديدار آخر خود را با پيروزي پشت‌سر گذاشته‌اند، اما در کارنامه تيم الاهلي يک شکست در برابر العين نيز مشاهده مي‌شود. تيم الاهلي در رتبه دوم رقابت‌هاي ليگ برتر امارات قرار دارد و اين در حالي است که عملکرد فوق‌العاده تيم الجزيره آنها را از صدر جدول دور نگه داشته است. الاهلي هم مانند تيم‌هاي ديگر عربي بازيکنان خارجي گران‌قيمتي در اختيار دارد که قيمت چهار بازيکن آن بالغ بر 80 ميليارد مي‌شود، اورتون ريبريو برزيلي، آساموآ جيان مهاجم مطرح غنايي و ديوپ سنگالي سه بازيکن مطرح خارجي الاهلي هستند، در کنار اينها احمد خليل، بازيکن برجسته اماراتي که عنوان بهترين فوتباليست سال آسيا را در سال 2015 به خودش اختصاص داد هم ديگر ستاره حريف امروز آبي‌هاست که شاگردان منصوريان نبايد از اين بازيکنان غفلت کنند.
 
استقلال خوزستان – الفتح عربستان، 14:30
شگفتي‌ساز فصل گذشته ليگ برتر امروز در اولين دوره حضور در ليگ قهرمانان، به مصاف نماينده عربستان مي‌رود. در حالي خوزستاني‌ها آماده ليگ قهرمانان شده‌اند که اين تيم با مشکلات مالي فراوان در دقيقه 90 عازم عمان شد تا براي اولين بازي تاريخ اين باشگاه، مقابل الفتح عربستان آماده شود. استقلال خوزستان در گروه B، با الفتح عربستان، لخويا قطر و الجزيره امارات همگروه است.
آبي‌هاي خوزستان برخلاف فصل گذشته، در ليگ شانزدهم با توجه به جدايي عبدالله ويسي و چند بازيکن تأثيرگذارشان، کمتر نشاني از تيم موفق سال گذشته دارند و با توجه به مشکلات مالي عديده‌اي که با آن درگير هستند، روند پرفراز و نشيبي هستند و در پايان هفته بيست و يکم در رده هشتم قرار دارند. پورموسوي با اين وضعيت تيمش را آماده بازي با نماينده عربستان کرده است، آنها با توجه به مشکلاتي که دو کشور ايران و عربستان دارند، به ميزباني از الفتح در اهواز، کشور ثالث و در مسقط به مصاف حريف سعودي‌شان مي‌روند. در سوي ديگر الفتح عربستان ضعيف‌ترين نماينده عربستان در ليگ قهرمانان است، اين تيم در ليگ 14 تيمي اين کشور در رده سيزدهم قرار دارد و آبي‌پوشان خوزستان کار راحت‌تري را در اولين بازي‌شان پيش‌رو خواهند داشت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن