تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798109837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال در حوالي آرامش


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استقلال در حوالي آرامش
هفته هجدم رقابت‌هاي ليگ برتر در حالي امروز با برگزاري پنج ديدار پيگيري مي‌شود كه پيروزي روز گذشته استقلال و تراكتور مي‌تواند تأثير زيادي روي رقابت تيم‌ها و همچنين جايگاه آنها داشته باشد.
نویسنده : دنيا حيدري 


هفته هجدم رقابت‌هاي ليگ برتر در حالي امروز با برگزاري پنج ديدار پيگيري مي‌شود كه پيروزي روز گذشته استقلال و تراكتور مي‌تواند تأثير زيادي روي رقابت تيم‌ها و همچنين جايگاه آنها داشته باشد. هرچند كه صدر جدول همچنان در اختيار پرسپوليس است، اما سرخپوشان تهراني امروز اين فرصت را دارند كه جايگاه خود را مستحكم‌تر كنند.
 
بازگشت استقلال
ديدارهاي روز گذشته ليگ برتر اگرچه با تساوي بدون گل دو تيم ماشين‌سازي تبريز و صباي قم آغاز شد، اما در ادامه با پيروزي تراكتورسازان ادامه يافت. شاگردان قلعه‌نويي موفق شدند با شكست يك بر صفر پيكان، تساوي هفته گذشته را جبران كرده و بار ديگر فاصله خود را با صدر جدول به يك امتياز برسانند. هرچند كه تداوم اين فاصله بستگي به نتيجه امروز بازي پرسپوليس دارد، اما در حساس‌ترين ديدار روز گذشته، ‌استقلال موفق شد نفتي‌هاي آبادان را با حساب سه بر صفر در هم بكوبد. بردي كه مي‌تواند به معناي شروع دوباره استقلالي‌ها در اين فصل از رقابت‌ها باشد و آينده روشني براي اين تيم ترسيم كند. با اين وجود و به‌رغم برد پرگل برابر نفت آبادان، نمي‌توان از اين مهم چشم‌پوشي كرد كه منصوريان تيمش را با شش تغيير نسبت به بازي قبل به ميدان فرستاد. مسئله‌اي كه نشان مي‌دهد او بعد از گذشت 18هفته هنوز تركيب تيمش را نمي‌شناسد! چراكه از اين تغييرات، ‌تنها عدم استفاده از پادواني، مدافع آبي‌پوشان به دليل محروميت، ‌اجباري بود. البته بازگشت دوباره رحمتي به تركيب استقلال هم نكته جالب اين بازي بود كه از كوتاه آمدن منصوريان برابر دروازه‌بان اول تيمش خبر مي‌دهد.
 
پرسپوليس- گسترش فولاد، 16:45
پرسپوليس در حالي امروز در آزادي از گسترش فولاد پذيرايي مي‌كند كه با هر نتيجه‌اي صدر جدول را از دست نمي‌دهد. با اين وجود برانكو با بيان اينكه بردن تنها گزينه پرسپوليس است، آب پاكي را روي دست شاگردانش مي‌ريزد كه حق فكر كردن به هيچ نتيجه‌اي جز برد را ندارد. در واقع هم اگر سرخپوشان خيال قهرماني را در سر مي‌پرورانند، بايد از چنين موقعيت‌هايي به سود خود استفاده كنند براي تثبيت قهرماني، چراكه خوابيدن در خواب فاصله يك امتيازي با تيم دوم جدول مي‌تواند به ضرر اين تيم تمام شود و برانكو نيز با صبحت‌هايش قبل بازي با گسترش فولاد نشان مي‌دهد حواسش همه‌جانبه به تيمش و اتفاقاتي كه اطراف آن رخ مي‌دهد، هست. از سوي ديگر سرخپوشان تهراني بعد از برد پرگل هفته گذشته، روحيه بالايي دارند و اين مي‌تواند پوئني مثبت در ديدار خانگي امروز برابر تيم ميانه‌دار جدول باشد.

پرسپوليس در اين بازي محسن مسلمان را به دليل محروميت به همراه ندارد، اما بدون شك عدم حضور او نمي‌تواند مشكلي جدي براي سرخپوشان باشد. تيمي كه همچنان و بعد از گذشت 17 هفته از ليگ بهترين خط دفاعي را با تنها پنج گل خورده دارد و حتي ساسان انصاري، ‌بهترين گلزن ليگ با 13 گل زده هم نتوانست دروازه آن را باز كند. البته در اين زمينه گسترش فولاد هم با 13 گل خورده شرايط بدي ندارند و اسدي، ‌كاپيتان تبريزي‌ها نيز سعي دارد با اشاره به همين مسئله، ‌براي سرخپوشان تهراني خط و نشان بكشد: «پرسپوليسي‌ها بدانند که گسترش يکي از سه تيم برتر خط دفاعي ليگ است و اين موضوع از نقاط قوت ما محسوب مي‌شود.»

سه امتياز اين بازي براي دو تيم از اهميت بالايي برخوردار است. پرسپوليس مي‌تواند در صورت كسب پيروزي در اين بازي، جايگاه خود را تثبيت كند و روند موفقيت‌هايش را آن‌‌هم در روزهايي كه با حواشي گوناگوني دست و پنجه نرم مي‌كند، ادامه دهد، اما كسب اين سه امتياز چندان هم آسان نيست، مسئله‌اي كه برانكو نيز به آن اشاره دارد: «گسترش از هشت بازي خارج از خانه، در هفت بازي به تساوي رسيده و يک بازي را هم برده و اين نشان مي‌دهد كه اين تيم بازي‌هاي خارج از خانه را به خوبي سازماندهي مي‌كند و نبايد آنها را دست‌كم گرفت»، اما گسترش فولادي‌ها هم به شدت به دنبال سه امتياز اين بازي هستند. سه امتيازي كه نه فقط مي‌تواند باعث تغيير جايگاه آنها در جدول باشد كه مي‌تواند به سود تراكتورسازان، همشهري آنان نيز تمام شود و اين يعني گسترش در پي آن است كه با يك تير دو نشان بزند، اما به شرط آنكه برانكو و يارانش در آزادي و مقابل چشم هواداران خودي اين اجازه را به آنها بدهند!
  
ساير بازي‌ها
در ساير بازي‌هاي امروز، ‌ذوبي‌هاي اصفهان كه مدت‌هاست جايگاه سوم جدول را در اختيار دارند، ‌براي عقب نماندن از كورس قهرماني، به دنبال پيروزي در بازي امروز برابر فولادي‌هاي خوزستان هستند. تيمي كه بعد از شكست هفته گذشته جز به جبران مافات نمي‌انديشد، اما در يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي امروز، ‌سپاهان اصفهان مهمان استقلالي‌هاي خوزستان است. تيمي كه فصل گذشته با ويسي به قهرماني دست يافت و امسال بدون او شرايط چندان جالبي ندارد. برخلاف سپاهان كه رده چهارم جدول را در اختيار دارد. سايپا و سياه‌جامگان خراساني، ‌تيم‌هاي همسايه جدولي كه شرايط خوبي در انتهاي جدول رده‌بندي ندارند، ‌براي ايجاد تغييري هر قدر اندك در جايگاه خود، به مصاف هم مي‌روند. ديداري كه براي نماينده خراسان با توجه به اينكه بايد بيرون از خانه بازي كند سخت‌تر از حريف خواهد بود. حضور نفتي‌هاي تهران هم در مشهد به مصاف پديده مي‌روند. شاگردان دايي كه جايگاه جالبي در رده دهم جدول ندارند، در صورت پيروزي مي‌توانند تكاني اساسي به خود داده و به رتبه‌اي بهتر دست يابند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن