تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798065486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعداوی: حریف ساده‌ای برای پرسپولیس نیستیم/ در روند جذب بازیکن عقب هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سعداوی: حریف ساده‌ای برای پرسپولیس نیستیم/ در روند جذب بازیکن عقب هستیم




سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به نیاز تیمش یه بازسازی و تقویت، گفت:‌ شیران جوان و گرسنه‌ای داریم که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند اجازه دهند تیمی به حریم فولاد تعدی کند.


نعیم سعداوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این تیم پیش از بازی با پرسپولیس، ‌اظهار کرد: ‌پس از بازی خوبی که برابر تیم ماشین سازی که در واقع یک تیم متحول شده بود و با یک چهره دگرگون شده مقابل ما حاضر می شد، داشتیم شرایط تیم خوب است.


وی ادامه داد:‌ در دیدار با ماشین سازی موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و بازی خوبی ارائه دادیم ولی در زدن ضربات پایانی کمی بدشانس بودیم و نتوانسیم به گل برسیم. به هر حال همین که در سرمای تبریز توانستیم در اولین بازی نیم فصل دوم، دست پر به اهواز برگردیم و شروع کارمان با امتیاز باشد، خوشحال هستیم. در کل پرونده آن بازی برای ما بسته شد و تمام تمرکز و توان‌مان روی بازی با پرسپولیس است.


سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به فشردگی مسابقات طی هفته های آینده، گفت: ‌فشردگی مسابقات زیاد است و می توان گفت باید در ۳۴ روز، هفت بازی انجام دهیم.


وی همچنین با اشاره به آمادگی تیمش برای مصاف با پرسپولیس، عنوان کرد: با وجود محدودیت‌ها و نیازی که برای به بازسازی و تقویت تیم داریم اما شیران جوان و گرسنه‌ای داریم که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند اجازه دهند تیمی به حریم آنها تعدی کند. آنها از هر جهت آماده بازی با پرسپولیس هستند تا یک روز خوب را برای هواداران و باشگاه رقم بزنند. تیم ما از پتانسیل و انرژی بسیار خوبی برای این بازی برخوردار است و خوشبختانه بازیکنانم به خود باوری خوبی رسیده‌اند و از هر جهت این توان را دارند که یک حریف ساده برای پرسپولیس نباشند.


سعداوی در ارزیابی از تیم پرسپولیس نیز گفت: ‌حریف از تیم‌هایی است که همیشه خود را به عنوان مدعی معرفی کرده و مهره‌های بسیار خوبی دارد، ضمن این که یک مربی بسیار باتجربه هم در اختیار دارد. این تیم، فوتبال را خیلی روان و جذاب بازی می‌کند و دوست دارد، خود را کماکان در رقابت فشرده‌ای که بالای جدول است ‌به عنوان مدعی حفظ کند. به هر حال پرسپولیس حریفی کاملا قابل احترام است.


وی در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی تنها ۱۰ درصد از گنجایش وزشگاه غدیر به هواداران پرسپولیس اختصاص می باید؟ عنوان کرد: این موضوع حق طبیعی و قانونی ماست و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستیم که بیش از ۱۰ درصد به هواداران حریف اختصاص داده شود. مطمئنیم هواداران ما مانند گذشته با تمام وجودشان به ورزشگاه می‌آیند و از تیم حمایت می‌کنند. امیدوارم با حمایت پرشور آنها یک روز خوب را برای فوتبال خوزستان و باشگاه رقم بزنیم. امیدوارم حضور آنها نوید روحیه بخشی برای بازیکنان ما باشد.


سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه بیان کرد: یکی دو بازیکن مان به دلیل آسیب دیدگی جزئی و سرماخوردگی کمی مشکل دارند که کادر پزشکی نیز در تلاش است تا طی روزهای باقی مانده تا بازی با پرسپولیس، مشکل آن ها را برطرف کند.


وی در پاسخ به این سوال که چرا فولاد تاکنون موفق به جذب بازیکن نشده و باشگاه نیز در این بخش عملکرد رضایت بخشی نداشته است؟ گفت:‌ در باشگاه فولاد پروسه جذب بازیکن کاملا تعریف شده است. ما برای جذب بازیکن، سه جای خالی داریم و فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که سه جای خالی در لیست بزرگسال مان است. به هر حال تیم ما نیز مانند سایر تیم‌ها نیازمند بازسازی و تقویت است که این موضوع را هم بارها به باشگاه انعکاس داده‌ایم و در این زمینه لیست نفرات ارائه شده ما شامل ۱۵ بازیکن است تا بر اساس اولویت‌بندی و نیاز ما، سه بازیکن جذب شود.


سعداوی افزود: باشگاه در زمینه جذب بازیکن فعال است ولی آن چه وجود دارد، این است که در برنامه جذب بازیکن عقب هستیم و کمی کند عمل کرده‌ایم. در کل باشگاه در حال تلاش است تا طی روزهای آینده نیازهای ما را برطرف کند. باید ببینم باشگاه به چه صورت جهت جذب مهره های درخواستی ما می تواند اقدامات لازم را انجام دهد.


انتهای پیام







تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن