تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798042769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین های نیم فصل اول لیگ برتر(+شماتیک)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: بهترین های نیم فصل اول لیگ برتر(+شماتیک)
در میان بازیکنان انتخاب شده برای ترکیب بهترین های لیگ برتر می شود چهارپرسپولیسی را پیدا کرد که همگی در خطوط دفاعی حضور دارند. در اصل قرمزها با 4 بازیکن در ترکیب اصلی بیشترین تعداد بازیکن را دارند. بازیکنانی در دروازه قلب خط دفاعی و هافبک دفاعی . دریافت 5 گل در 15 بازی شاید دلیل خوبی برای این اتفاق باشد.
ترکیب اصلی بهترین بازیکنان لیگ برتر در نیم فصل اول ؛ بازیکنانی که در پست های خود بهترین بودند و گاها به تیم ملی هم رسیدندبه گزارش عصرایران ، لیگ برتر به نیم فصل دوم نزدیک می شود و ستاره های فوتبال ایران خودشان را در 15 بازی به نمایش کامل گذاشته اند. حالا می شود به راحتی یک تیم یازده نفره را معرفی کرد. تیمی که از بهترین بازیکنان لیگ برتر و آماده ترین هایشان ساخته شده است. البته که این ایده آل ترین ترکیب نیست و به خاطر سلایق شخصی ممکن است یک یا دوبازیکن آن تغییر کنند اما حتما همه کارشناسان هم این انتخاب ها و درجه یک بودن بازیکنان را تایید می کنند.
در میان بازیکنان انتخاب شده برای ترکیب بهترین های لیگ برتر می شود چهارپرسپولیسی را پیدا کرد که همگی در خطوط دفاعی حضور دارند. در اصل قرمزها با 4 بازیکن در ترکیب اصلی بیشترین تعداد بازیکن را دارند. بازیکنانی در دروازه قلب خط دفاعی و هافبک دفاعی . دریافت 5 گل در 15 بازی شاید دلیل خوبی برای این اتفاق باشد.
پس از پرسپولیس تراکتورسازی با 2 بازیکن در جایگاه دوم قرار دارد. سروش رفیعی و محمد ایرانپوریان. سایر تیم های بالای جدولی هم هرکدام یک بازیکن در ترکیب اصلی دارند.نکته جالب در مورد بهترین های نیم فصل حضور 3 بازیکن با نام خانوادگی انصاری در این ترکیب است، جابر،ساسان و محمد 3 انصاری آماده فوتبال ایران در لیگ برتر هستند.

بهترین های نیم فصل اول لیگ برتر(+شماتیک)

دروازه بان:علیرضا بیرانوند(پرسپولیس): شماره یک پرسپولیس خودش را برای یک نمایش عالی آماده کره بود و پیش از مصدومیت نمایش فوق العاده ای هم داشت . بیرانوند هرچند 5 بازی است که روی نیمکت نشسته و مصدوم است اما آمار عالی او با 7 کیلین شیت از او بهترین دروازه بان را ساخته است . او همین امسال پیراهن شماره یک تیم ملی را تحویل گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دروازه بان اصلی تیم ملی تا مدت ها خواهدبود.
مدافعان:محمد ایرانپوریان (تراکتورسازی):برای او جز حسرت چیز دیگری وجود ندارد. مدافعی که خیلی دیر به اوج آمادگی رسید. البته او مدت ها پشت سر خسروحیدری و مهدوی کیا حتی مجالی برای نمایش نداشت . شاید اگر 10 سال دیرتر به دنیا آماده بود درتیم کی روش با 21 سال سن به ترکیب اصلی می رسید.سیدجلال حسینی (پرسپولیس):مسن ترین بازیکن تیم برتر شایستگی کامل برای حضور در ترکیب اصلی را دارد. جلال 34 ساله کمربند دفاعی پرسپولیس را اینقدر محکم کرده که از 15 بازی قرمزها فقط در 5 بازی گل خورده ان و با این که دروازه بان اصلی شان را در همه بازی ها نداشته اند در 10 بازی کیلین شیت کرده اند. جلال حسینی شاید حلقه مفقود قهرمانی پرسپولیس در سال قبل باشد. قهرمانی ای که از دست رفت تا برانکو به جذب سیدجلال راضی شود.محمد انصاری (پرسپولیس): انصاری هم امسال به فهرست کی روش رسید. هرچند محمد انصاری سال قبل هم عالی بود و نمایش فوق العاده ای در دفاع چپ داشت اما انگار برانکو هم خوب فهمید که به درد دفاع میانی می خورد. او امروز در حال جداشدن از پرسپولیس است . اما پس از حسینی و منتظری و البته بعد از پورعلگنجی اولویت چهارم پستی است که فقط جای دوبازیکن است. شاید در جام جهانی فیکس هم بازی کرد.احسان حاج صفی(سپاهان): سپاهان در سالی که او نبود به قهقرا رفت و امسال هم که تیم ارزان قیمت ویسی روی کاکل کاپیتان می چرخد . او البته در تیم ملی نمایش متفاوتی داشته و علی رغم اینکه در سپاهان دفاع بازی می کند اما در تیم ملی به عنوان هافبک میانی به میدان رفته و نمایش خوبی داشته. امسال سال حاج صفی در پست جدید است شک نکنید.
هافبک ها:کمال کامیابی نیا (پرسپولیس): او شماره 11 را دوباره معنی کرده است. شماره 11 در فوتبال به مهاجمان می رسد . اصلا شماره ای برای یکی از پوزیشن های تهاجمی است. اما کامیابی نیاا موفق شده اینقدر بدرخشد که شاید سال های بعد هم پست های او اعتماد به نفس برداشتن شماره 9 را هم پیدا کنند. کمال همین نیم فصل را برای حضور در تیم ملی می خواست که به آرزویش رسید هرچند که برای ماندن در فهرست تیم ملی رقبای سرسختی دارد.ایمان مبعلی (نفت): با این سن و البته قوای جسمانی مسیری به تیم ملی ندارد اما تصور کنید چرا یک هافبک میانی باید اینقدر مشتری در نیم فصل داشته باشد. مهندس لیگ برتر نقش مهمیی در حضور نفت در میان تیم های بالای لیگ برتر و البته رسیدن تیمش به فینال داشته. ایمان در اوج است حتی اگر که همه بدانند دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد شد.سروش رفیعی(تراکتورسازی) : هافبک خلاق تراکتورسازی اگر سرباز بود می شد همچنان روی درخشش او در تراکتورسازی حساب کرد. هافبک هیجان انگیز تیم تبریزی که حالا پیشنهادهایی ازز پرسپولیس و اروپا دارد و مدام به جا به جایی فکر می کند. او در آخرین بازی تیم ملی که غیررسمی هم بود دوگل زد تا میزان آمادگی اش را به رخ بکشد.
مهاجمین:ساسان انصاری(فولاد): بهترین گلزن لیگ برتر 4 هفته در پرسپولیس نیمکت نشین بود اما خروج از تیم قرمزپوش تهرانی و بازگشت به تیم قرمزجنوبی برایش بسیار خوب شد. او یکی از بهترینن بازیکنان حال حاضر لیگ برتر است و اگر فولاد با سر زمین نخورده تنها دلیل اش بازگشت و زدن 12 گل برای تیم توسط اوست.مرتضی تبریزی (ذوب آهن): از ذوب آهن رضایی و حسن زاده رفته اند اما همچنان در خط حمله می درخشد و برای تیمش گل می زند. او با مصدومیت حدادی فر هم بازیکن بازی ساز شده و هم گلزن. او روزهای اوج آمادگی اش را در روزهای رفتن گل محمدی تجربه می کند و حتما حسینی از بابت آمادگی ویژه او بسیار خوشحال است. مهاجمی که ذوب آهن را به رتبه سوم باز گردانده.جابرانصاری (استقلال):جابر ابتدای فصل کمی با کم مهری منصوریان مواجه بود. ستاره جوان سال قبل استقلال می توانست از همان ابتدا در ترکیب اصلی باشد و برای تیمش گل بزند. هرچند جابر پس از اعتماد خودش را ثابت کرد و امروز هم یکی از گزینه های اصلی دعوت به تیم ملی است. او نیم فصل فوق العاده ای داشته.



تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۵ - 07 January 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن