تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798131800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناکامی صدر نشین در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال / جشنواره گل شاگردان شمسایی در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ناکامی صدر نشین در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال / جشنواره گل شاگردان شمسایی در تهران
نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال با برگزاری 7 دیدار آغاز شد.

ناکامی صدر نشین در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال / جشنواره گل شاگردان شمسایی در تهران
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری ۷ دیدار و تساوی تیم گیتی پسند و حفاری و برتری تاسیسات و مس به پایان رسید.

 گیتی پسند اصفهان ۳ – مقاومت البرز ۳

گلزنان: احمد اسماعیل پور ۲ و علی اصغر حسن زاده (‌گیتی پسند)، مهرداد قنبرزاده و علی عبدالهی و محمد حیدری (‌مقاوت)

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که در نیم فصل اول با ۱۰ برد متوالی از رقیبان فاصله گرفته بود رقابتهای دور برگشت را با یک تساوی خانگی آغاز کرد. در این دیدار احمد اسماعیل پور دو بار برای تیم اصفهانی گل زد اما مقاومتی ها با اعتماد به نفس فزاینده ای که فلاح به آنها داده است موفق شدند در دقایق پایانی از میزبان قدرتمندشان با حساب ۳-۲ جلو بیافتند. در فاصله چند ثانیه تا پایان بازی علی اصغر حسن زاده گیتی پسند را از یک شکست خانگی رها کرد تا با کسب حداقل امتیاز هنوز صدرنشین لیگ برتر فوتسال باشند. مقاومتی ها هم با این تک امتیاز در جدول صعودی نداشتند اما فاصله خود را با پایین جدول افزایش دادند.

حفاری اهواز ۲ – شهروند ساری ۲

گلزنان : حسین فهیمی مقدم و پیمان حفیظی (‌حفاری )، مرتضی عظیمایی و رضا امانی ( شهروند ساری)

تیم فوتسال حفاری اهواز که همچنان درگیر محرومیت های دیدارهای نیم فصل اول است با ترکیب ناقصش مقابل تیم شهروند ساری قرار گرفت. 

شاگردان رعدی در این دیدار مقابل تیم خوب حفاری بهتر ظاهر شدند و دو بار از حریفشان پیش افتادند اما هر بار تیم با تجربه حفاری موفق شد به بازی بازگردد تا این بازی برنده ای نداشته باشد و دو تیم امتیازات را بین خود تقسیم کنند. حفاری اهواز با این تساوی رده دوم را از دست داد اما این نتیحه می تواند شروع خوبی برای شهروند در نیم فصل دوم باشد.

آذرخش بندرعباس ۴ – طرح و توسعه الوند قزوین یک

گلزنان: محمد بنی اسدی ۲ و سینا احمدیان پور و امین نصراله زاده (‌آذرخش )، حمیدرضا پورجاوید ( توسعه الوند)

در دیدار حساس پایین جدول تیم آذرخش بندرعباس موفق شد بعد از یک نیم فصل کامل طعم برد را بچشد. تیم آذرخش که پیش از این تنها در دیدار رفت با همین تیم توسعه الوند به پیروزی رسیده بود در باقی مسابقات روزهای تلخی را تجربه کرد اما در هفته چهاردهم سرانجام شاگردان روزپیکر در حضور تماشاگرانشان یک بازی را بردند تا از انتهای جدول جدا شوند. تیم توسعه الوند هم که با جدایی بیشتر بازیکنانش با دست خالی به میدان می رود باید هر چه سریع تر فکری به حال آینده مسابقات بکند.

مس سونگون ورزقان ۳ – دبیری تبریز صفر

گلزنان : بلو و محمدحسین درخشانی و مهرداد جابری ( مس )

دربی فوتسال تبریز این بار با برتری تیم مس به پایان رسید. در مصاف دو تیم همشهری مس سونگون ورزقان و دبیری تبریز تیم فوتسال مس با هدایت علی افضل موفق شد بازی حساس آذربایجان را با برتری کامل و برد بی حرف و حدیث سه بر صفر به پایان برساند. مسی ها با این برد انتقام شکست دور رفت را گرفتند و برای اولین بار در طول مسابقات به فاصله سه امتیازی صدر رسیدند. اکنون می توان مس را به عنوان مهمترین مدعی قهرمانی بعد از گیتی پسند به شمار اورد. دبیری تبریز هم مانند بیشتر بازی های حساس بازنده بود تا به رده پنجم جدول قناعت کند.

تاسیسات دریایی تهران ۸ – ارژن شیراز ۳

گلزنان: وحید شمسایی ۲ و علیرضا وفایی ۲ و محمدرضا سنگ سفیدی ۲ و مجید حاجی بنده و محمد زارعی (‌تاسیسات )، محمد عیدی و محمد صفری و محمد بیضایی نژاد (‌ارژن)

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در خانه مقابل ارژن شیراز جشنواره گل به پا کرد. در هفته چهاردهم تیم تاسیسات دریایی تهران با نتیجه پرگل ۸-۳ ارژن شیراز را از پیش رو برداشت. در حالی که بازی رفت دو تیم با برتری ارژن همراه بود و این شکست آغاز نیم فصل کابوس وار تاسیسات قلمداد می شود در نیم فصل دوم شاگردان شمسایی توانستند با ارائه بازی برتر با نتیجه ای پر گل به پیروزی برسند تا امیدوار باشند در نیم فصل دوم  بازی های رفت را فراموش کرده و می توانند به جرگه مدعیان بازگردند.

دانشگاه آزاد تهران ۴ – شهرداری ساوه ۵

گلزنان: گایو و مصطفی ظریفیان و دانیال گیویلی و هادی بافنده (‌دانشگاه ازاد)، علی مروتی ۲ و محمد کوهستانی و محسن شنوفی و سعید تقی زاده (‌شهرداری)

در آغاز دور برگشت مسابقات رقابت دو تیم شهرداری و دانشگاه آزاد تهران با برتری تیم میهمان به پایان رسید. شهرداری که در نیم فصل اول رقابتها با برتری ۵ گله دانشگاه آزاد را در هم کوبیده بودند در نیم فصل دوم با توجه به نیاز مبرم دانشگاه به برتری و بازی انتحاری آنها و تقویت تیم تهرانی روز دشوار تری را سپری کردند اما در نهایت این تیم موفق شد بار دیگر شاگردان شمس را مغلوب کند تا تیم دانشگاه با مربی معروفش به تنهایی در انتهای جدول قرار بگیرد.

فرش آرای مشهد ۲ – ۱ یاسین پیشرو قم

گلزنان: قدرت بهادری ، شهرام شریف زاده( فرش آرا) ، ناصر اطمینان( یاسین پیشرو)

در آخرین دیدار این هفته تیمهای شهرهای مذهبی ایران در مشهد به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم فرش آرای مشهد توسط ملی پوش نام آشنای خود به گل اول رسید و اما شاگردان حیدریان کار را به تساوی یک یک کشاندند. اما در نیمه دوم بازی بار دیگر تیم میزبان از حریف خود پیش افتاد و به فکر اداره بازی بود تا از ضد حملات استفاده کند. طی این لحظات موقعیت های مختلفی از سوی دو تیم به هدر رفت تا تغییری در نتیجه ایجاد نشود.

بازی به اوج حساسیت خود رسید و در لحظات آخر که چندین نفر از کادر ها اخراج شده بودند، سرمربی فرش آرا نیز اخراج شد تا شش ثانیه از بازی را روی سکو ها تماشا کند و در نهایت نتیجه دو بر یک برای این بازی درگیرانه ثبت شود.





۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن