تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798140595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتار عجیب با مربی تیم، دلیل نیمکت‌نشینی بختیار


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری خبر آنلاین: نشستن او روی نیمکت برای کسانی که می‌دانستند در این یک هفته چه اتفاقاتی افتاده به هیچ‌وجه عجیب نبود. رحمانی از منصوریان توقع دارد او را حتی از زمین بازی تعویض نکند، به همین دلیل حتی وقتی ضعیف بازی می‌کند و تعویض می‌شود، با دلخوری روی نیمکت می‌نشیند. رحمانی در بازی آخر استقلال در لیگ مقابل پدیده، یک نیمه بد را پشت ‌سر گذاشت و منصوریان او را از زمین بازی بیرون کشید. بختیار رفتار بازی سیاه‌جامگان را نداشت و مستقیماً به حالت اعتراض به رختکن نرفت اما با ناراحتی و دلخوری روی نیمکت استقلال نشست.


منصوریان به حرف بختیار گوش داد


چندی قبل، بختیار رحمانی رو به سرمربی تیمش گفت احساس می‌کند همیشه اولین تعویضی استقلال است و به همین دلیل استرس می‌گیرد و نمی‌تواند بازی کند. منصوریان از او راهکار خواست و بختیار جواب داد اگر چند بازی ۹۰ دقیقه در زمین باشد، مشکلش حل می‌شود. منصوریان که دیگر نمی‌خواست بهانه دست رحمانی بدهد گفت: «ایرادی ندارد. دیگر تو را تعویض نمی‌کنم.» او چند بازی متوالی ۹۰ دقیقه بازی کرد و منصوریان مدام از عملکردش دفاع می‌کرد اما از آنجا که هواداران چشم داشتند و خودشان همه چیز را می‌دیدند، رحمانی را بیشتر تحت فشار گذاشتند. منصوریان هم در بازی پدیده وقتی دید بختیار نمی‌تواند خوب بازی کند، او را از زمین بازی بیرون کشید تا رحمانی شاکی شود اما اتفاق اصلی روز بعدی رخ داد.


تماس تلفنی عجیب خرمگاه و بختیار


فردای روز بازی با پدیده، استقلال تمرین ریکاوری داشت و بختیار رحمانی اصلاً نیامد. از آنجا که تمرین پشت درهای بسته بود تنها خبرورزشی از این خبر مطلع شد و آن را منتشر کرد. بختیار شاکی بود که چرا تعویض شده، به همین دلیل در تمرین استقلال شرکت نکرد. پس از این اتفاق خرمگاه دستیار منصوریان با او تماس گرفت و اتفاق اصلی رخ داد. بختیار رحمانی که تلفن همراهش را پاسخ داد، وقتی با این سؤال خرمگاه روبه‌رو شد که چرا هنوز به محل تمرین نیامده‌ای؟ پاسخ داد: «من یکی، دو روز حالم خوب نیست و به تمرین نمی‌آیم.» خرمگاه که تعجب کرده بود، گفت: «بختیار جان الان تمرین ریکاوری داریم و شما نیامده‌ای. امروز بیا، فردا تمرین تعطیل است و استراحت کن.» بختیار رحمانی هم پاسخ داد: «ریکاوری؟ ریکاوری برای چی؟» خرمگاه که هر لحظه بیشتر تعجب می‌کرد، گفت: «ریکاوری بازی با پدیده.» که این بازیکن با حالت تمسخر در پاسخ به او گفت: «برای بازی؟ کدام بازی؟ مگر بازی داشتیم؟!» این رفتار عجیب بختیار، باعث دلخوری شدید محمد خرمگاه می‌شود و این تماس همین جا به پایان می‌رسد. بختیار نمی‌آید و بعد از دو روز در تمرین آفتابی می‌شود آن هم با چهره‌ای عبوس و سگرمه‌های درهم رفته. منصوریان که این شرایط را می‌بیند، تصمیم می‌گیرد بعد از مدت‌ها حمایت و فرصت دادن به بختیار، سرانجام او را در بازی دیروز با نفت تهران نیمکت‌نشین کند. منصوریان این روزها به شدت از دست بختیار شاکی است و اعتقاد دارد او به این باشگاه بزرگ احترام نگذاشته است. حال باید دید با این وضعیت آیا بختیار در تعطیلات از استقلال جدا می‌شود و یا در این تیم باقی می‌ماند؟


دلیلی دیگر برای نیمکت‌نشینی شماره ۷


بختیار رحمانی شماره ۷ آبی‌ها حتی در روزی که فرشید اسماعیلی هافبک جوان استقلال محروم بود در ترکیب ۱۱ نفره منصوریان جایی پیدا نکرد. جدا از انتقاداتی که به عملکرد این بازیکن در طول فصل وارد است، آنالیز بازی استقلال و پدیده باعث شد کادرفنی استقلال تصمیم به نیمکت‌نشینی بختیار بگیرد.


رحمانی در این بازی ۱۴ پاس اشتباه داد و در چند صحنه فضاهایی که جزو شرح وظایفش بود را پوشش نداده است. بختیار در یک صحنه در محوطه جریمه پدیده می‌توانست کاوه رضایی را در موقعیت خوب گلزنی قرار دهد اما اقدام به شوت‌زنی کرد و البته لحظاتی بعد منصوریان از کنار خط اشتباه این هافبک را به او یادآوری کرد.




۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن