تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798137987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از صعود رئال و منچستر تا حذف تاتنهام و اينتر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: از صعود رئال و منچستر تا حذف تاتنهام و اينتر
بعد از هفته‌ها چالش هيجان‌انگيز، ليگ قهرمانان فوتبال اروپا به پايان مرحله گروهي خود رسيد و چهره ۱۶ تيم صعودکننده به مرحله بعدي اين مسابقات مشخص شد. هشت تيم نيز به ليگ اروپا راه يافته و هشت تيمي هم که در گروه خود چهارم شدند از چرخه مسابقات باشگاهي در سطح قاره خارج شدند.
نویسنده : دنيا حيدري 


هفته پاياني مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان فوتبال اروپا چهارشنبه شب در حالي با برگزاري هشت ديدار ادامه يافت كه در مهم‌ترين بازي‌ها رئال با تساوي دو بر دو برابر دورتموند متوقف شد، اما با وجود اين به همراه تيم‌هاي لورکوزن، موناکو، دورتموند، لسترسيتي، پورتو، يوونتوس و سويا راهي دور بعد شد.
 
بهترين‌ها و اتفاقات خاص
 مرحله گروهي اين رقابت‌ها در حالي به پايان رسيد كه تيمي شگفتي‌ساز نشد، اما اتفاقات جالبي رخ داد. مثل عدم راهيابي تاتنهام، نامدارترين تيم گروه E اشاره كرد كه در گروه خود سوم شد و از راهيابي به مرحله بعد محروم يا تساوي خانگي رئال مقابل بورسيا دورتموند كه باعث شد كهكشاني‌ها به عنوان تيم دوم راهي مرحله بعد شوند، آنهم در حالي كه رئال هرگاه به عنوان تيم دوم کار را به پايان رسانده، نتوانسته قهرمان شود. براي مثال سال 2013 رئال در رده دوم گروه قرار گرفت و نتوانست در دور حذفي از پس دورتموند بربيايد. بارسلونا و اتلتيکومادريد دو نماينده اسپانيا در بين تمامي رقبا توانستند بيشترين امتيازات را کسب کنند. اين دو تيم با کسب پنج برد و يک شکست ۱۵ امتياز بهتر از ديگر مدعيان قهرماني ظاهر شدند. ديناموزاگرب هم بدون امتياز به کار خود پايان داد. رئال و دورتموند نيز بدون شکست کار خود را در مرحله گروهي پايان دادند.
 
صعود و سقوط‌كننده‌ها
با پايان مرحله گروهي، آرسنال و پاري‌سن‌ژرمن، ناپولي و بنفيکا، بارسلونا و منچسترسيتي، اتلتيکومادريد و بايرن، موناکو و بايرلورکوزن، دورتموند و رئال، لسترسيتي و پورتو و همچنين يوونتوس و سويا تيم‌هاي اول و دوم گروه‌ها بودند كه براي ادامه رقابت در اين مسابقات به مرحله حذفي راه يافتند. ضمن اينكه ليون، تاتنهام، کپنهاگن، لژيا ورشو، لودوگورتس، بشيکتاش، روستوف و مونشن گلادباخ نيز تيم‌هاي سوم هر گروه هستند كه راهي ليگ اروپا شدند تا در مرحله حذفي اين مسابقات از شانس مجدد برخوردار شوند. بدون شک حضور روستوف در اين مرحله با درخشش ستاره ايراني خود (سردار آزمون) از اتفاقات جالب در کسب سهميه ليگ اروپا بوده است. نكته جالب در اين گروه، بازل بود كه از آن به عنوان غول‌كش ياد مي‌شد، اما روال سال‌هاي قبل را طي نكرد و از گردونه رقابت‌ها كنار رفت.
 
پايان مرحله گروهي ليگ اروپا و صعود تيم جهانبخش
هفته ششم و پاياني مرحله گروهي ليگ اروپا نيز پنج‌شنبه شب در حالي برگزار شد که تكليف تيم‌هاي صعودكننده به مرحله بعدي اين رقابت‌ها مشخص شد و صعود شياطين سرخ، آلكمار و حذف اينتر از اتفاقات جالب آن بود.

فنرباغچه- منچستر، آپوئل- المپياکوس، سن اتين - اندرلخت، زنيت –آلكمار، رم –آسترا، و بيلبائو –كنگ، آژاکس- سلتاويگو، شاختار- خنت، شالکه- کراسنودار، فيورنتينا- پائوک، اسپارتا پراگ- ساوتهمپتون، عثمانلي اسپور- ويارئال به ترتيب به عنوان تيم‌هاي اول و دوم گروه‌ها به مرحله بعد راه يافتند آن هم در حالي جاي خالي اينتر به عنوان يكي از مدعيان در بين تيم‌هاي صعودكننده كاملاً به چشم مي‌آيد!
اينتر اگرچه هفته ششم رقابت‌هاي ليگ اروپا را با پيروزي دو بر يك برابر اسپارتا پراگ صدرنشين به پايان برد، اما همان‌طور كه از هفته قبل مشخص شده بود، به عنوان قعرنشين گروه، از گردونه رقابت‌ها حذف شد و شاهد صعود اسپارتا پراگ و ساوتهمپتون بود. استفانو پيولي، سرمربي تيم فوتبال اينتر پس از اتمام کارش در رقابت‌هاي ليگ اروپا اعتراف کرد که حسرت صعود به مرحله بعدي اين رقابت‌ها را مي‌‌خورد: «ما افسوس مي‌خوريم و طبيعي است که به نتيجه بازي قبلي‌مان که در آن دو بر صفر پيش افتاديم و تيم برتر ميدان بوديم، اشاره شود. متأسفانه ما در آن بازي چوب سهل‌انگاري خودمان را خورديم و بازي را تمام شده فرض كرديم.»
 
صعود ياران جهانبخش
آلکمار، تيم عليرضا جهانبخش براي صعود از گروه بايد در خانه زنيت که با کسب پنج برد از پنج بازي قبلي به عنوان مقتدرترين تيم اين رقابت‌ها صعود کرده بود را از سد راه برمي‌داشت. مسئله‌اي كه كار ساده‌اي نبود، اما تيم جهانبخش از همان روزهاي ابتدايي حضورش در اين رقابت‌ها به دليل حضور لژيونر ايراني در آن به شدت زير ذره‌بين بود، موفق شد با پيروزي سه بر دو ضمن تحميل اولين باخت امسال به زنيت، به مرحله بعدي اين رقابت‌ها راه يابد. اگرچه جهانبخش در اين بازي تنها 21 دقيقه در ميدان حاضر شد، اما بدون شك در مرحله بعدي فرصت بيشتري براي نشان دادن توانايي‌هاي خود خواهد داشت.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن