تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798150850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: ارزانترین مربی لیگ هستم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
برانکو: ارزانترین مربی لیگ هستم
برانکو: ارزانترین مربی لیگ هستم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد در هفته دوم برای ما اهمیت دارد.


به گزارش فرهنگ نیوز، برانکو بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره برد هفته نخست برابر سایپا گفت: برد خوبی بود اما ما اگر فولاد را نبریم، برد مقابل سایپا معنا نخواهد داشت. برد سایپا بعد از بردن فولاد اهمیت پیدا ما می کند. 
 
برانکو ایوانکویچ درباره بازی برابر فولاد در هفته دوم گفت: تیم من از لحاظ فیزیکی آماده است و شرایط خوبی دارد و انتظار دارم این آمادگی را در زمین نیز ببینیم.
 
برانکو در ادامه درباره رضایت هواداران از بازی و نتیجه تیمش در هفته نخست گفت: از شادی هواداران بسیار خوشحالیم. واقعیت این است که تمام هدف و ماموریت ما شاد کردن هواداران است و قول می‌دهم که در هفته دوم نیز تلاش کنیم تا آنها را شاد کنیم. از شادی هواداران بازیکنان و مجموعه  تیم نیز انرژی می‌گیرند و با انگیزه بیشتری در زمین ظاهر می‌شوند.
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره وضعیت محمدامین آرام طبع مدافع تازه وارد تیمش گفت: متاسفانه آرام‌طبع از ناحیه عضله چهارسر مصدوم شده و نیاز به استراحت دارد. فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که او دارد پس از چهار هفته ابتدایی و تعطیلات لیگ آماده بازی شود.
 
برانکو در ادامه درباره سوالی درباره جدایی لوبانف دروازه‌بان ازبکستانی تیمش گفت: از لوبانف تشکر می‌کنم بازیکن حرفه‌ای بود و بسیار به ما کمک کرد. در فصل گذشته در بدترین شرایط و در موقعیتی که سوشا را نداشتیم، جای او درون دروازه  ایستاد و به ما کمک کرد برای او بهترین آرزوها را دارم. او مشکل شخصی داشت و باشگاه نیز او را درک کرد و به واسطه مشکلاتش به او اجازه جدایی داد. واقعیت این است که جدایی او ما را غافلگیر کرد اما این مشکل را خیلی زود حل می‌کنیم و جای نگرانی وجود ندارد.
 
سرمربی پرسپولیس درباره انتشار قرارداد مربیان و بازیکنان توسط سازمان لیگ و دلخوری برخی از همکارانش نظیر جلالی و فرکی گفت: این یک کار بسیار غیرحرفه‌ای و بسیار بد بود. هیچ دلیلی برای انتشار قرارداد بازیکنان و مربیان وجود ندارد. قراردادها جزو اسرار حرفه‌ای باشگاه، مربی و بازیکنان هستند و یک مساله شخصی است که کسی حق ورود به آن را ندارد. من چیزی برای پنهان کردن ندارم اما خانم من هم نمی‌داند که میزان قرارداد من چقدر است. انتشار قراردادها حکم ورود به حریم خصوصی افراد را دارد و از همین رو حتی می‌توان بابت آن شکایت کرد.
 
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که با فاصله گرانترین مربی لیگ است نیز گفت: من ارزان‌ترین مربی‌ لیگ هستم. من ارزان‌ترین مربی 10 سال اخیر پرسپولیس هستم جزئیات این مساله برای من مهم نیست. من با 60 درصد قیمت خودم در پرسپولیس کار می‌‌کنم. دلیلی برای خجالت از این مساله ندارم. پشت سر من رزومه، نتایج خوب و مقام‌ها و جام‌های قهرمانی است. تماشاگران بیشماری را دوباره به استادیوم بازگرداندم و هوادارن را با فوتبال آشتی دادم. از این اتفاق هم لیگ سود برد،‌هم پرسپولیس و هم سازمان لیگ. اسپانسرها نیز بیشتر شدند. البته فراموش نکنید که همه کارها را بازیکنان انجام داند و من فقط مربی بودم.
 









95/5/7 - 21:46 - 2016-7-28 21:46:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن