تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798037973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ياران رونالدو برابر شگفتي سازان يورو


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ياران رونالدو برابر شگفتي سازان يورو
رقابت‌هاي يورو 2016 از امشب با آغاز مرحله يك هشتم نهايي پيگيري مي‌شود و در سه بازي امشب، سوئيس به مصاف لهستان مي‌رود، ولز با ايرلند شمالي روبه‌رو مي‌شود و كرواسي مقابل پرتغال قرار مي‌گيرد.
نویسنده : سعيد احمديان 


چهارشنبه شب گذشته با انجام بازي‌هاي پاياني مرحله گروهي، چهره 16 تيم راه يافته به مرحله يك هشتم نهايي جام ملت‌هاي اروپا مشخص شد. در بازي‌هاي شب آخر مرحله گروهي، در گروه E ايتاليا كه با دو برد صعودش را قطعي كرده بود، به مصاف ايرلند رفت. ايتاليايي‌ها كه در دو ديدار قبلي پيروز شده بودند و صعودشان به مرحله بعد به عنوان تيم اول قطعي بود، در اين ديدار با تركيبي از بازيكنان ذخيره به ميدان رفتند و در نهايت با يك گل مغلوب ايرلند شدند.

مارتين اونيل، سرمربي ايرلند پس از پايان بازي گفت: «با تلفيق بازيكنان و هواداران توانستيم به جمع 16 تيم حاضر در يورو 2016 دست پيدا كنيم.» كونته، سرمربي ايتاليا هم گفت: «مقابل ايرلندي بازي كرديم كه اين ديدار حكم مرگ و زندگي را برايش داشت و به همين دليل با انگيزه مضاعفي با ما بازي كردند.»
در ديگر بازي اين گروه هم تيم سوئد يك بر صفر مغلوب بلژيك شد تا بلژيكي‌ها به عنوان تيم دوم به يك‌هشتم نهايي صعود كنند و ياران زلاتان خداحافظي تلخي با يورو داشته باشند. زلاتان ابراهيموويچ، مهاجم تيم ملي سوئد كه بازي با بلژيك آخرين بازي ملي‌اش بود، عنوان كرد كه خاطرات زيبايي از بازي در اين پيراهن در ذهنش شكل گرفته است. اريك هامرن، سرمربي سوئد پس از شكست مقابل بلژيك و حذف شدن از اين رقابت‌ها گفت: «اين شكست براي ما نااميدكننده بود. من پيش از بازي اميد زيادي را براي بازيكنانم داشتم.» مارك ويلموتس، سرمربي تيم‌ملي بلژيك هم گفت: «آمده بوديم تا پيروز ميدان باشيم. ما پس از شكست مقابل ايتاليا مورد سرزنش بوديم. اما با اين پيروزي موفق شديم به مرحله بعد صعود كنيم اگرچه 9 امتياز بهتر از 6 امتياز است.»

در گروه F هم در يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي شب پاياني مرحله گروهي، پرتغال در يك بازي پرگل مقابل مجارستان به تساوي 3 – 3 رسيد. كريس رونالدو هم با زدن دو گل در اين مسابقه نشان داد كه در حال نزديك شدن به روزهاي خوبش است. مجارستان با پنج امتياز به عنوان صدرنشين و پرتغال با اين نتيجه با سه امتياز به عنوان تيم سوم راهي يك‌هشتم نهايي شدند.سانتوس سرمربي پرتغال بعد از تساوي گفت: «رونالدو همان چيزي بود كه همه ديدند. او هميشه بايد گلزني كند. چون هميشه كريس يك برنده ذاتي است.» برند استورك، سرمربي مجارستان هم گفت: «بازي را براي رسيدن به پيروزي آغاز كرديم و هر چقدر كه گلزني كرديم پرتغال آنها را جبران كرد.» در ديگر بازي اين گروه هم ايسلند با گلي كه در دقايق تلف شده نيمه دوم به ثمر رساند 2 بر يك اتريش را شكست داد تا با پنج امتياز به عنوان تيم دوم صعود كند. كم جمعيت‌ترين كشور اروپا در اولين حضورش در يورو توانست به مرحله حذفي صعود كند. نكته جالب اينكه حدود يك هشتم از جمعيت 320 هزار نفري ايسلند در ورزشگاه استادوفرانس از نزديك صعود تاريخي تيم‌شان را تماشا كردند.
 
امشب؛ آغاز مرحله حذفي
با پايان بازي‌هاي مرحله گروهي، از امشب مرحله يك‌هشتم نهايي جام ملت‌هاي اروپا با برگزاري سه مسابقه آغاز مي‌شود. در اولين بازي امشب از ساعت 17:30 سوئيس به مصاف لهستان مي‌رود. در دومين مسابقه از ساعت 20:30 ولز كه با گلزني‌هاي گرت بيل يكي از تيم‌هاي آماده يورو نشان داده، به مصاف ايرلند شمالي مي‌رود. در حساس‌ترين مسابقه امشب هم از ساعت 23:30 پرتغال با كرواسي روبه‌رو مي‌شود. پرتغال در حالي به مصاف كروات‌ها مي‌رود كه باز شدن پاي رونالدو به گلزني در بازي آخر مرحله گروهي مقابل مجارستان، خبر خوبي براي هواداران پرتغال است. البته پرتغالي‌ها حريف آساني پيش‌رو ندارند. كرواسي با شكست دادن اسپانيا در آخرين بازي مرحله گروهي و صعود به عنوان تيم اول گروه، يكي از شگفتي‌سازان يورو بوده است. با اين حال ستاره پرتغالي فوتبال جهان مي‌گويد كه نگران نتايج كرواسي نيست. رونالدو مي‌گويد: «هر ‏تيمي نمي‌تواند اسپانيا را شكست بدهد؛ بنابراين ما به آنها احترام مي‌گذاريم. ما از قدرت مان آگاه هستيم. ‏ما ارزش‌هايمان را مي‌دانيم و با سري بالا مقابل آنها قرار مي‌گيريم.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن