تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798198519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود دورتموند با پیروزی در خانه پورتو


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
صعود دورتموند با پیروزی در خانه پورتو




دورتموند با پیروزی 1-0 در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه پورتو، راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.





ورزش سه: دورتموند با پیروزی 1-0 در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه پورتو، راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.

شاگردان توماس توخل که در دیدار رفت با نتیجه 2-0 حریف پرتغالی را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم توانستند از سد حریف بگذرند و راهی مرحله بعد شوند.

تنها سه دقیقه از ابتدای مسابقه گذشته بود که پاس اشتباه متس هوملس در محوطه جریمه دورتموند چیزی نمانده بود کار دست این تیم بدهد؛ اما رومان بورکی شانس آورد که ضربه روبن نه وس زهردار نبود و توانست آنرا مهار کند. چهار دقیقه بعد مخیتاریان روی تیر دوی دروازه پورتو توپ خوبی را دریافت کرد اما مدافعان شوتش را قبل از رسیدن به خط دروازه بلوکه کردند.

این مهاجم ارمنی یک دقیقه بعد یک پاس چیپ از ایلکای گوندوگان دریافت کرد و می‌رفت تا دومین فرصت خطرناک را برای بروسیا خلق کند اما کاسیاس درون دروازه پورتو به خوبی جاگیری کرده بود و توپ را گرفت. با گذشت بیست دقیقه از بازی اگرچه این تیم آلمانی بود که بیشتر مالکیت توپ را در دست داشت اما در ترتیب دادن حملات متعدد روی دروازه حریف ناکام بود  بارش بی‌امان باران هم برای دور شدن بازی از هیجان لازم مزید بر علت شده بود.

بالاخره دقیقه 23 یخ بازی آب شد و گوندوگان که در میانه میدان با هیچ مزاحمتی روبرو نبود توپ را به سمت راست برای مخیتاریان آورد و حرکت مشترک این بازیکن ارمنی با مارکو رویس فرصتی طلایی را برای آوبامانگ مهیا کرد تا بتواند گل نخست مسابقه را به حساب دورتموند بنویسد. بعد از این گل یاران پورتو برای جبران به تکاپو افتادند و مرگا شوت سرکشی را به سمت دروازه بورکی شلیک کرد اما این توپ با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد. این روند اما دنباله‌دار نبود و دقایقی بعد بار دیگر توپ و میدان به دست شاگردان توخل افتاد.

در حالیکه زردپوشان وست‌فالن توپ را بیشتر در میانه زمین به گردش درمی‌آوردند، بازیکنان پورتو در دقیقه 40 و 42 توسط اواندرو و واره لا دو بار دروازه دورتموند را تهدید کردند اما تلاش آنها ثمری نداشت تا نیمه نخست با همان تک گل آوبامیانگ به سود دورتموند به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم توخل دو تغییر در ترکیب خود داد: یکی آوردن نون سوبوتیچ بجای متس هوملس و دیگری نوری شاهین بجای ایلکای گوندوگان. زردپوشان در دقیقه 53 می‌رفتند تا اولین فرصت این نیمه را رقم بزنند. آوبامیانگ از میانه میدان سعی در پا به توپ کردن مارکو رویس داشت اما این بازیکن در حالی تعادلش را در محوطه جریمه پورتو از دست داد که در هر حال در موقعیت آفساید به توپ رسیده بود.

دقیقه 55 مارگا در سمت راست زمین توپی را برای ابوبکر که در یک پنجم محوطه جریمه دورتموند جاگیری کرده بود  مهیا کرد اما بورکی با یک واکنش برق‌آسا مانع بازشدن دروازه‌اش شد. حملات پورتو ادامه داشت و آنها دقیقه 60 صاحب یک ضربه آزاد  شدند اما ضربه کاپیتان نه وس از سمت چپ دروازه بورکی راهی اوت شد.

در این دقایق که توپ و میدان از آن تیم میزبان شده بود، دورتموندی‌ها چیزی نمانده بود روی یک ضد حمله توسط اشملتسر که در عمق حرکت کرده بود گل دوم را وارد دروازه حریف کنند اما کاسیاس از دروازه بیرون آمده و ضربه این مدافع را مهار کرد. در  ادامه توپ به دست شاگردان توخل افتاد اما بورکی شانس آورد که دقیقه 75 در حالی که دروازه‌اش را رها کرده و جلوتر آمده بود، ضد حمله سوک هیون جون به نتیجه نرسید.

در دقایق باقی مانده هم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی نتیجه بود و بازی در نهایت با همان یک گل به سود زردها به پایان رسید.






تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن