تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798100933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج و حواشی کامل هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال هدیه تاسیساتی‌ها به شمسایی و جنجال خانوادگی در پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نتایج و حواشی کامل هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال
هدیه تاسیساتی‌ها به شمسایی و جنجال خانوادگی در پایتخت
در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال تیم تاسیسات دریایی توانست به برتری پرگل مقابل فرش‌آرا به صدر جدول بازگردد.

خبرگزاری فارس: هدیه تاسیساتی‌ها به شمسایی و جنجال خانوادگی در پایتخت



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هر چه به هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال نزدیک می‌شویم، دیدارهای جذاب و نزدیک‌تری را شاهد هستیم. در هفته‌ای که تاسیسات، مقاومت یک نیمه‌ای فرش آرا را شکست، مس هم جنگ قدرت‌ها را در تبریز از گیتی‌پسند برد و دیدار میثاق و دبیری هم پر از گل و حاشیه شد. در این هفته 38 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.
تاسیسات دریایی 6 – فرش آرا یک؛ تاسیسات دریایی بهترین هدیه را گرفت
گل‌ها: اصغر حسن زاده-محمدرضا سنگ سفیدی(3)-مجید رئیسی-محمد کشاورز برای تاسیسات – رضا صوفی برای فرش‌آرا
در روزی که شمسایی بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا و تاسیسات هم بهترین تیم فوتسال آسیا شد نزدیک بود فرش آرا این روز را برای تاسیسات تلخ کند اما تنها یک نیمه مقاومت کرد و در نیمه دوم این تیم تاسیسات دریایی بود که با توجه به تجربه بازیکنانش از هر حمله تیم فرش آرا یک ضد حمله ساخت تا با 6 گل به پیروزی برسد. نیمه اول یک گل برای تاسیسات داشت و چندین گل هم برای فرش آرا نداشت اما نیمه دوم حکایت فرق کرد و فرش آرا که از پیروزی های چند هفته اخیر خود روحیه گرفته بود آمده بود تا با پیروزی به مشهد برگردد اما شمسایی از روی سکوها تیمش را هدایت کرد و بازیکنانش توانستند هدیه خوبی را در روزی که او به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده بود به وی بدهند. فرش آرا در این دیدار تاوان جسارت و جوانی خود را داد و تاسیسات هم نان تجربه و بازیکنان خوب خودش را خورد.
به علت حساسیت این دیدار افتخاری و ترابیان و برخی از مدیران تاسیسات دریایی از نزدیک شاهد مسابقه بودند.
مس سونگون 4 – گیتی پسند 2؛ مس برد تا مدیرعاملش برکنار شود؟!
گل‌ها: حسین طیبی 3 و بلو برای مس و مهدی جاوید و مهران عالیقدر برای گیتی پسند
در این دیدار تیم مس موفق شد تا در خانه 3 امتیاز را نگه دارد. حسین طیبی یک تنه تیمش را برنده کرد تا نقش بازیکنان کلیدی مشخص شود. اگر چه جاوید تیم گیتی پسند را پیش انداخت اما در همان نیمه اول دو گل مسی ها آنها را برنده به رختکن فرستاد. افضل که در برابر تیم سابقش بازی میکرد نمی‌خواست بازنده باشد و برای همین با تمام انرژی تیمش را هدایت کرد تا اولین شکست لک را هم در گیتی پسند رقم بزند.
در پایان این بازی گرچه مس برنده شد و در کنار تاسیسات دریایی ایستاد، اما از تبریز خبر می رسد که مدیران شرکت صنایع ملی مس در صدد برکناری مدیر عامل این تیم هستند. حال باید دید این اتفاق برای تیمی که جزو صدرنشینان است و هزینه‌ی بالایی هم انجام داده رخ می‌دهد یا نه؟
میثاق تهران 5 – دبیری تبریز 5؛ جشنواره گل و جنجال خانوادگی
گل‌ها: مجید حاجی بنده 3 و رامین شعبان زاده و الیاس براتی برای میثاق و بابک اکبری 2 و جواد اصغری مقدم و علیرضا عسگری کهن و گرتو برای دبیری
در دیدار حساس دو تیم میثاق و دبیری مهمتر از تساوی مجدد تبریزی‌ها جنجال و حاشیه پس از بازی بود که در خاطره ماند. دیداری پر گل که هر لحظه خطر بر روی دروازه ها بود و در نهایت ده گل به ثمر رسید تا سهم هر کدام از تیم ها 5 گل و یک امتیاز باشد.
اول اینکه باز هم نبود نیروزی انتظامی در سالن تیم میثاق منجر به تاخیر 30 دقیقه ای بازی شد که تقریبا به روال طبیعی این تیم در دیدارهایی که میزبان است بدل شود.
در بازی هم ابتدا دبیری گل زد اما میثاقی ها دو گل زدند تا به پیروزی به رختکن بروند اما اصغری مقدم که میدانست اگر پیروز نباشد از کورس عقب میماند تیمش را 5 نفره کرد تا با گل های متوالی پیش بیفتد اما در حالیکه نتیجه 5 -3 به سود دبیری بود میثاقی ها هم 5 نفره کردند و توانستند یک امتیاز را در خانه نگه دارند.
سوت پایان بازی شروع حواشی این دیدار بود. ابتدا اصغری مقدم با چند بازیکن تیم میثاق درگیری لفظی پیدا کرد که با وساطت اطرافیان حل شد اما زمانی که فرزین دبیری در حال مصاحبه با خبرنگاران بود خوراکچی حرف های او را علیه خود شنید و دوباره درگیری ها شروع شد که در نهایت به جنگ خانوادگی رسید و خوراکچی و خسروی (مربی دبیری) که باجناق هم هستند از خجالت هم در ‌آمدند.
فردوسی 4 – آذرخش بندر عباس صفر؛ فردوسی بالاخره برد
گل‌ها: میثم خیام و جواد غدیری و ابراهیم حاجتی 2 برای فردوسی
پس از 7 شکست پیاپی و غیبت در یک دیدار عاقبت فردوسی در دیداری به پیروزی رسید که جنگ 6 امتیازی بود.
فردوسی که در محدوده خطر بود به اهمیت این دیدار پی برد و حتی شنیده می‌شد که اگر در این دیدار به پیروزی نرسد از ادامه رقابت ها کناره گیری کند اما در نهایت توانست با 4 گل نزدیک ترین رقیب خود را در انتهای جدول شکست دهد. اگر چه با این پیروزی هم شرایط جدولی برای فردوسی فرقی نکرد اما روحیه خوبی شد تا در ادامه رقابت ها حضور پیدا کنند و بیشتر از این آبروی لیگ برتر فوتسال ایران از بین نرود!
این دیدار در نیمه اول گلی در بر نداشت اما در نیمه دوم این تیم فردوسی بود که توانست 4 گل بزند و 3 امتیاز را در خانه خود نگه دارد. با این شکست و این شایعه که به زودی 3 امتیازی را که به علت استفاده بازیکن غیر مجاز از حفاری گرفته بودند و به بندری ها داده بودند در جلسه استیناف به حفاری باز گردانده میشود شرایط برای تیم اذرخش سخت تر هم می‌شود.
منصوری 3 – مقاومت البرز 3؛ هت‌تریک طاهری نجات‌بخش قرچکی‌ها
در روزی که هواداران قرچکی آمده بودند تا پس از چندین هفته پبروزی تیمشان را ببینند، تنها محمد طاهری، ستاره ملی پوش این تیم بود که به داد تیمش رسید و نتیجه را به تساوی کشاند.
مقاومتی ها در نیمه اول با دو گل پیش افتادند، اما طاهری توانست هت‌تریک کند تا در صدر جدول گلزنان لیگ بی رقیب شود اما این گل ها تنها یک امتیاز برای قرچکی ها به همراه داشت.
این تساوی برای مقاومت نتیجه خوبی بود که آنها را در میانه جدول نگه داشت. اما شرایط را برای منصوری سخت‌تر از گذشته کرد تا زنگ خطر برای آنها به صدا در بیاید.
یاسین پبیشرو 3 – حفاری اهواز 2؛ یاسین پیشرو عاقبت برد
گل‌ها: ناصر اطمینان و محمد کوهستانی و محمد وزیرزاده برای یاسین پیشرو و فرید نمازی و علیرضا رفیعی برای حفاری در روزی که می‌توانست آخرین فرصت ها برای تیم یاسین پیشرو باشد این تیم موفق شد همسایه جدولی خود را با شکست راهی اهواز کند تا نفس راحتی بکشد.
حضور حسن زاده سرمربی فعلی حفاری که سال ها در قم بوده و محبوب هم هست، حساسیت این دیدار را پبش از پیش کرده بود و نگاه ها را هم روی سکوها دوخته بود تا اگر حفاری پیش افتاد شعار محسن امپراطور در سالن بپیچد. وقتی در نیمه اول حفاری 2-یک پیش افتاد، شرایط برای یاسین پیشرو سخت تر هم شد اما در نیمه دوم توانستند نتیجه را جبران کنند تا جدا از پیروزی بر تیم حفاری اهواز رقیب همیشگی مربیان قمی (محسن حسن زاده) را هم شکست دهند.
خرید پر حاشیه نیم فصل یاسین پیشرو (وزیر زاده) که در نیمه راه حضور در فرش آرا به قم برگشت، مثل هفته های گذشته عصای دست این تیم شد.
انتهای پیام/ا

http://fna.ir/9KU2HQ





94/09/09 - 11:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن