تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798137858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایی و یحیی در جذاب ترین رقابت هفته


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دایی و یحیی در جذاب ترین رقابت هفته
فردا شاهد یک دیدار حساس و مهیج در قم خواهیم بود جایی که دو رفیق صمیمی و جدانشدنی روی نیمکت دو تیم مختلف مقابل هم صف آرایی می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، صبای قم و ذوب آهن اصفهان فردا در شرایطی مقابل هم صف آرایی می کنند که حضور چهره هایی همچون علی دایی و یحیی گل محمدی روی نیمکت رهبری دو تیم بر حساسیت رقابت دو همسایه در جدول رده بندی افزوده است. دو ملی پوش سابق تیم ملی که رابطه شان این قدر گرم بود لقب مرغ عشق های تیم ملی را به خود اختصاص داده بودند.شهریار فوتبال ایران و یحیی در طول حداقل یک دهه گذشته سرنوشت شان کاملا به هم گره خورده بود تا جایی اتفاقات مشابهی برای آنها در سطح فوتبالی رقم خورد تا رفاقت شان مستحکم تر از همیشه شود.
پرسپولیس هر دو پیراهن پرسپولیس را برتن کرده و بازوبند کاپیتانی را نیز بربازو بسته اند. یکی در نقش مدافع و دیگری در نقش مهاجم کاری کردند که سرخپوشان پایتخت افتخارات زیادی به دست آورده و روزهای خاطره سازی را برای طرفداران شان رقم بزنند. نکته جالب این که بعد از بازنشستگی نیز هر دو در مقاطعی روزهای پرافت و خیزی روی نیمکت رهبری پرسپولیس به عنوان سرمربی داشتند که در این میان اوضاع برای دایی بهتر از یحیی رقم خورد.
تیم ملی دایی و یحیی در تیم ملی هم سال های متوالی حضور داشتند و روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه کردند از جمله کسب عنوان سومی جام ملت های آسیا 2004 چین و همچنین صعود به جام جهانی 2006 آلمان. رقابت هایی که باعث شد تا پرونده بازی های ملی آنها بسته شود و هر دو بازیکن از تیم ملی خداحافظی کنند آن هم با شرایط خاص. هم دایی هم یحیی همواره در اردوهای تیم ملی جزو رفقای جدانشدنی محسوب می شدند و روابط آنها زبانزد عام و خاص بود.
صبا هر دو نفر در سال های پایانی فوتبال شان پیراهن صبا را نیز برتن کردند و هر دو نیز در مقاطع مختف روی نیمکت رهبری این تیم چه در تهران چه در قم نشستند. شهریار با صبا حتی در بازی های آسیایی هم شرکت کرد و خاطرات خوشی بر جا گذاشت اما یحیی با وجود تیم خوبی که در قم ساخته بود برای رفتن به پرسپولیس بیماری قلبی و مشکلات شخصی را بهانه کرد و در میانه های راه صبا را در قم به امان خدا رها کرد تا هنوز با گذشت مدتی طولانی طرفداران قمی از او دلخور باشند.
دستیاری شهریار یحیی گل محمدی و علی دایی از جمله چهره های فوتبالی بودند که هنوز جوهر خبر خداحافظی شان از دنیای فوتبال خشک نشده وارد عرصه مربیگری شدند تا نشان دهند نمی توانند از فوتبال دل بکنند. دایی که در سایپا با لقب بازیکن مربی وارد عرصه پرخطر مربیگری شد و یحیی هم با دستیاری شروع کرد .نکته جالب این که گل محمدی همواره به پیشنهاد دایی برای فعالیت مشترک مربیگری نه نگفت و در چند تیم از جمله راه آهن دستیار رفیق صمیمی اش شد.
جنگ همسایه ها حالا با گذشت یکی ، دو دهه پر از اتفاقات ریز و درست این دو رفیق صمیمی باید یک بار دیگر در قم با هم روبرو شوند جایی که هر دو نفر این بار رفاقت را کنار گذاشته و رقیب هم خواهند بود تا جنگ حساس همسایه های سوم و چهارم جدول را به سود خود به اتمام رسانده و روزهای خوش شان در لیگ برتر را ادامه دهند.

علی دایی (سرمربی) ذوب آهن اصفهان یحیی گل محمدی (سرمربی) صبای قم

ارسال به تلگرام


12:15  1394/08/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن