تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798081780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیلی: در تیم ملی، رنسانس رخ داده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استیلی: در تیم ملی، رنسانس رخ داده است
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی معتقد است که در تیم ملی فوتبال، رنسانس اتفاق افتاده و نبود بازیکنان باتجربه در عملکرد این تیم تاثیری ندارد چون بازیکنان جوان به خوبی جای آن‌ها را پر کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حمید استیلی درباره درباره بازی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان و پیروزی 3 بر یک ملی‌پوشان اظهار کرد: رنسانس در تیم ملی رخ داده، بازیکنان جدیدی به این تیم تزریق شده و مسئله مهم این است که این بازیکنان از دل لیگ ما خارج شده‌اند و بازیکنان جوان ما با عملکرد خوب‌شان کی‌روش را وادار به دعوت کرده‌اند. دیدید که امسال بازیکنان خوب بسیاری داریم، 7-8 بازیکن ما در مقابل ترکمنستان حاضر نبودند اما ما توانستیم مقابل این تیم موفق شویم. تاثیر بازیکنان باتجربه را مقابل ترکمنستان ندیدیم. چند بازیکن اروپایی ما در نیمه نخست بازی نکردند اما هیچ اتفاقی نیفتاد. در فاز هجومی موقعیت‌های زیادی داشتیم و آن یک گل ترکمنستان هم در ضربات ایستگاهی به ثمر رسید. خیلی مهم است که ما از حریفان گل نخوریم. ان‌شاءالله کی‌روش در زمانی که دارد ضعف‌ها را هم برطرف می‌کند. قطعا از این گروه صعود می‌کنیم و این تیم‌ها نمی‌توانند برای ما دردسرساز شوند.

او افزود: باید تمرکزمان را بر روی دور بعدی بگذاریم. مرحله بعد حریفان سخت‌تری داریم این بازی‌ها برای بازیکنان جوان ما محک خوبی است. سعید عزت‌اللهی وقتی در این سن برای تیم گلزنی می‌کند برای مردم انزلی و ملوان افتخار است. از طرفی عزت‌الله پورقاز نیز در خط دفاعی عملکرد خوبی داشت. مطمئن باشید ما در سال‌های آینده هم بازیکنان خوبی را پرورش خواهیم داد. در حال حاضر صادق محرمی، محمد رضی و چند بازیکن دیگر ما شرایط حضور در تیم‌های ملی را دارند. یک بازیکن 17 ساله داریم که فوق‌العاده است و مربیان تیم ملی امید او را پسندیده‌اند. بازیکنان جوان خوبی داریم. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. این بازیکن فقط باید در کار تیمی قرار گیرند اگر همه برای تیم کار کنیم نتیجه هم بهتر می‌شود.

استیلی درباره اینکه می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم گفت: وقتی در رنکینگ فیفا اول هستیم، شاید این رنکینگ دلیل بر کیفیت تیم‌ها نباشد اما این شرایط را داریم که از بین 5 تیم یا 4 تیم به جام جهانی صعود کنیم. ان‌شاءالله با قرعه خوبی مواجه می‌شویم و با حفظ تمرکز به جام جهانی می‌رویم. همه باید کمک کنند و خودزنی نکنند تا این تیم به جام جهانی برود. باید تعامل خوبی میان مربی تیم ملی، فدراسیون و مربیان باشگاه‌ها برقرار باشد. همه باید دست به دست هم دهیم که این اتفاق رخ دهد.

او هم‌چنین درباره دیدار دوستانه روز پنج‌شنبه تیمش با استقلال و شکست در دقایق پایانی مقابل این تیم اظهارکرد: یک اردوی 4 روزه را در تهران برگزار کردیم چرا که در انزلی باران اجازه این کار را به ما نمی‌داد. هدف اصلی ما برگزاری بازی دوستانه بود تا بازیکنان در جریان مسابقه قرار بگیرند. حدود 10 بازیکن جوان در کنار ما تمرین می‌کنند. چه ما در این تیم باشیم و چه نباشیم این بازیکنان آینده‌سازهای ملوان هستند. این بازیکنان آینده بسیار خوبی دارند و از این بازیکنان در ملوان بسیار زیاد است. باید این بازیکنان را پیدا کنیم و پرورش دهیم. در این 4 روز دو بازی برگزار کردیم که بازی نخست ما مقابل استقلال بود. ساعت 13 به تهران رسیدیم و ساعت 14:30 مقابل این تیم قرار گرفتیم. محک خیلی خوبی برای بازیکنان ما بود. موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم و در لحظات پایانی به دلیل اینکه تیم‌مان بسیار جوان شده بود، روی یک ضربه ایستگاهی غافل شدیم. قبل از بازی به آن‌ها گفته بودم که استقلال بر روی ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر می‌شود.

سرمربی ملوان ادامه داد: برای ما نتیجه بازی مهم نبود و بیشتر اهدافی مهم بود که به دنبال آن بودیم. البته نتیجه هم مهم است و به بازیکنان گفته بودم که نباید به شکست عادت کنیم. ما باید در بازی‌های دوستانه هم پیروز شویم. به علاوه اینکه وقتی بالای 8-9 موقعیت گل داریم و نمی‌توانیم گل بزنیم پس از بازی نمی‌گویند ملوان موقعیت‌های زیادی داشت بلکه می‌گویند ملوان با یک گل شکست خورد. گل نزدن برای ما ضعف است و باید آن را برطرف کنیم. باید در بازی‌های دوستانه هم از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا ملوان در گلزنی ناموفق است و اینکه در ابتدای فصل گفته بودند ملوان به دنبال جذب بازیکن خارجی است خاطرنشان کرد: شرایط مالی ملوان مساعد نیست. ما پول نداریم که بازیکن بگیریم. بازیکنان ما واقعا با جان و دل زحمت می‌کشند بدون دریافت وجهی در جایگاه فعلی‌مان هستیم. مسائل مالی تاثیرگذار است در هر جلسه تمرینی با این مشکل مواجه هستیم چرا که بازیکنان‌مان تمرکز لازم را ندارند. شاید خیلی از بازیکنان‌مان بیایند و تمرین کنند اما تمرکز لازم را ندارند. قطعا آرش افشین یکی از مهره‌های خوب ماست که با مصدومیت مواجه است و از طرفی جلال رافخایی هم رفته رفته به شرایط آرمانی می‌رسد. فرزاد حاتمی هم با مصدومیت مواجه است اگر این بازیکنان به طور کامل مداوا شوند می‌توانند در گلزنی به ما کمک کنند. در بازی با فولاد در حالی که زمین شرایط خوبی نداشت، بازی خوبی را ارائه دادیم. چندین موقعیت گل داشتیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتیم، نتوانستیم زمان زیادی را در کنار یکدیگر کار کنیم. در کار دفاعی بهتر عمل کرده‌ایم و باید در فاز هجومی بهتر شویم. از همه مهم‌تر کار انتقال دفاع به حمله بوده که آن را به خوبی انجام داده‌ایم. ما می‌توانیم فوتبال بهتری را ارائه دهیم.




حمید استیلی ملوان بندرانزلی تیم ملی ایران

ارسال به تلگرام


15:56  1394/08/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن