تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815753273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره شهر آهنگ با حضور نوکیا X6 در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: جشنواره "شهر آهنگ" با حضور نوکیا X6 در ایران05/12/1388گروه خبری GSM: روز گذشته- 4 اسفندماه88- گوشی جدید سری X نوکیا، نوکیا X6 GB16‌، در جشنواره "شهر آهنگ"، به عنوان برنامه تبلیغاتی جدید نوکیا، طی همایشی با حضور خبرنگاران معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.  نوکیا X6 اولین گوشی نوکیا با صفحه لمسی خازنی است که با حافظه داخلی GB16 امکان تجربه‌ای جدید و عالی از موسیقی و سرگرمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد‌. جشنواره شهر آهنگ نوکیا نیز با هدف یافتن استعدادهای ایرانی در زمینه موسیقی به تازگی کار خود را در ایران آغاز کرده است. طی این همایش که در مجموعه رایزن تهران برگزار شد، علیرضا شفیع پور، مدیرکل نوکیا در ایران در این رابطه گفت: "ما خوشحالیم که امروز با معرفی گوشی نوکیا X6 GB16 توانسته ایم گام دیگری در مسیر پیشتازی ارائه گوشی‌هایی در زمینه سرگرمی با هدف جلب رضایت کاربران برداریم. این گوشی جدید هوشمند و موسیقیایی نوکیا با داشتن امکانات منحصر به فرد خود، ارائه دهنده تجربه‌ نوین و تازه‌ای‌ از موسیقی به شمار می‌رود."                     

گوشی نوکیا GB16 X6 ، گوشی هوشمند از سری X، با امکانات و قابلیت‌های ویژه خود مثل حافظه GB16‌، دوربین عکاسی 5 مگاپیکسل و همچنین به همراه داشتن لیستی متنوع از قطعات موسیقی مجاز خوانندگان ایرانی، کاربران به ویژه علاقه‌مندان موسیقی را، مجهز به یک وسیله‌ای قدرتمند برای سرگرمی و لذت از لحظات‌شان می‌نماید. جشنواره شهر آهنگ نیز برنامه تبلیغاتی نوکیا در خصوص این سری از گوشی‌هاست که با ساختن وب‌سایت و راه‌اندازی مسابقه‌‌ای به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد تا با ساختن آهنگ و موسیقی با هم به رقابت بپردازند. سپس وحید کاظمی نجف آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران نیز به تشریح این جشنواره پرداخته و گفت: " Nokiamusic.optactivation.com نام وب‌سایتی است که جشنواره شهر آهنگ نوکیا، با هدف کشف استعدادهای ایرانی درزمینه موسیقی، کار خود را در قالب آن آغاز نموده و به تمامی علاقه‌مندان موسیقی در هر سنی و در هر نقطه‌ای از ایران این امکان را می‌دهد تا ضمن ساختن قطعه‌ای موسیقی، دیگران را با موسیقی محلی خود آشنا کرده و خلاقیت خود را نیز با آنها به رقابت بگذارند و به آرزوی خود در زمینه تبدیل شدن به یک فرد مهم در عرصه موسیقی نزدیک‌تر گردند. آنها در طی این رقابت، این فرصت را خواهند داشت تا توسط خوانندگان معروف ایرانی مورد ارزیابی قرار گرفته و بدین ترتیب برای ارائه کارهای بزرگ تر در آینده آماده شوند. این مسابقه با مجوز و تحت نظارت کامل وزارت ارشاد در قالب دو مرحله کار خود را از اول اسفند آغاز کرده و مرحله اول آن که شامل فرستادن قطعات است تا 24 اسفند ادامه پیدا خواهد کرد. مرحله دوم آن که مرحله رای گیری است پس از آن، در 28 اسفند، آغاز شده و افراد می‌توانند تا 18 فروردین با مراجعه به وب‌سایت به آهنگ مورد علاقه خود رای دهند."                      

وی افزود:" 8 گروهی که ازاین طریق انتخاب می‌شوند هریک مبلغ یک میلیون تومان به عنوان جایزه نقداً دریافت کرده و یا معادل این مبلغ می‌توانند امکان ضبط و تولید موسیقی در استودیو را داشته باشند. نهایتاً، در اردیبهشت ماه، در قالب یک فستیوال 3 برنده نهایی از میان این 8 برگزیده در کنار دیگر خوانندگان معروف به اجرای زنده خواهند پرداخت و در طی این مراسم یک گروه به عنوان برنده نهایی انتخاب گردیده و این فرصت را پیدا خواهد نمود تا در قالب قراردادی با نوکیا به انتشار آلبومی از آثار خود اقدام نماید. نوکیا همچنین در صدد است تا در طول این جشنواره مراسم تجلیلی از پیش کسوتان موسیقی ایران به منظور تقدیر از زحمات آنها به عمل آورد." سپس امیرسلیمی، مدیر بازاریابی محصولات نوکیا درایران، به توضیح قابلیت‌های تکنیکی گوشی نوکیا X6 GB16 پرداخته و گفت که این گوشی با طراحی باریک و خاص خود اولین گوشی نوکیاست که مجهز به صفحه لمسی خازنی با توانایی پخش انواع رنگ‌ها بوده و به همراه GB16 حافظه با داشتن لیستی از 150 قطعه آهنگ ایرانی، صفحه نمایش 3.2 اینچی و همچنین دوربین کارل زایس و فلاش Dual LED ، در کنار بازی‌های نصب شده بر روی آن تجربه‌ای تازه را از موسیقی و سرگرمی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی ضمن داشتن قابلیت‌های بالای دانلود، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بتوانند در صفحه‌نمایش گوشی‌شان مطابق میل خود مشخصات 20 نفر از دوستانشان را نیز همواره در اختیار داشته باشند. نوکیا X6 GB16 را می‌توان تکمیل کننده گوشی‌های سری X دانست.                       

در این همایش کریس برام‌، مدیر فروش محصولات و سرویس‌های نوکیا در خاورمیانه و آفریقا‌‍، حضور داشته و به سوالات مختلف رسانه‌ها طی جلسه‌ای پاسخ گفت.                      

                     






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن