تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

250 روستاي شهرستان كرمانشاه تنها 10 مسجد دارند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: 250 روستاي شهرستان كرمانشاه تنها 10 مسجد دارند
جام جم آنلاين: مديركل تبليغات اسلامي استان كرمانشاه گفت: روستاهاي شرقي شهرستان كرمانشاه از جمله مناطق محروم اين استان از لحاظ فرهنگي هستند به نحوي كه در مجموع 250 روستاي اين منطقه تنها 10 مسجد وجود دارد.


حجت الاسلام اسماعيل قبادي در گفتگو با مهر ، اظهار داشت: متاسفانه در اين روستاها به رغم كارهاي عمراني و خدماتي كه به بركت نظام جمهوري اسلامي انجام شده در زمينه ديني كار خاصي صورت نگرفته است.

وي با اشاره به عدم وجود ساختمان براي اجاره جهت اسكان روحاني در منطقه دهستانهاي شرقي شهرستان كرمانشاه گفت: ساخت خانه عالم در اين منطقه ضروري است زيرا منزل اجاره اي بسيار كم است و براي اجاره محل زندگي روحاني با مشكل مواجه هستيم و به اين دليل تاكنون فقط يك روحاني در روستاهاي اين منطقه مستقر شده، اما براي استقرار روحاني در دهستانها و روستاهاي پرجمعيت اين بخش شهرستان كرمانشاه مشكلي نداريم.

مديركل تبليغات اسلامي استان كرمانشاه افزود: اين اداره كل در دو سال اخير پيگيريهاي بسياري در زمينه ساخت مسجد، خانه عالم، حسينيه و اعزام مبلغ در مناسبتهاي مذهبي و ملي در روستاهاي شرقي شهرستان كرمانشاه انجام داده و ضمن هماهنگي ساخت تعدادي مسجد در روستاهاي اين بخش، مجوز ساخت شش خانه عالم در مراكز دهستانهاي جلالوند، فيروز آباد، عثمانوند، بالوند، قرسو و درودفرامان با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 200 ميليون ريال از محل اعتبارات عمراني استان كرمانشاهد اخذ شده است.

قبادي يادآور شد: هريك از اين خانه هاي عالم در متراژ 80 متر مربع زيربنا و با اعتبار 200 ميليون ريال تا پايان سال جاري احداث خواهد شد و اين اداره كل بلافاصله پس از ساخت، يك روحاني را با خانواده در آن مستقر مي كند.

وي خاطرنشان كرد: احداث شش خانه عالم در دهستانهاي شرقي كرمانشاه براي اولين بار بعد از انقلاب اجرايي مي شود.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن