تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815171505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرحله سوم طرح آمايش اتباع افغانستان در مازندران اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مرحله سوم طرح آمايش اتباع افغانستان در مازندران اجرا شد
داخلي. اجتماعي. اتباع خارجي. مازندران.

مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري مازندران گفت: مرحله سوم طرح آمايش اتباع افغانستان همزمان با سراسر كشور درمازندران اجرا شد.

"علي شادمان" روز دوشنبه در جلسه كارگروه اتباع و مهاجرين خارجي استان افزود: دراين طرح حدود سه هزار افغان كه به صورت قانوني درمازندران حضور دارند، شناسايي شدند.

وي گفت: در راستاي اجراي اين طرح براي تمامي افغانهايي كه به صورت مجاز وارد كشور شدند در خرداد ماه امسال كارت هويت صادر مي‌شود.

وي شمار دقيق اتباع افغانستان كه به‌صورت غيرقانوني وارد مازندران شده‌اند را مشخص نكرد اما يادآورشد كه اين موضوع در حال بررسي است.

وي اظهارداشت: اتباع افغان ساكن در مازندران كه درمرحله سوم طرح آمايش شركت نكردند، كارت‌هاي هويت آنان باطل و از تمام خدمات محروم هستند.

وي تصريح‌كرد: اين افراد در صورت دستگيري، پس از انجام مراحل قانوني به فغانستان بازگردانده مي‌شوند.

مديركل امور اتباع خارجي و مهاجرين استانداري مازندران از تامين مكاني براي سكونت موقت و ساماندهي افغانها در اين استان خبرداد و گفت: براي خريد اين مكان بيش از دو ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، "شادمان" در بخش ديگر سخنان خود شمار گردشگران خارجي كه پارسال از مازندران ديدن كردند را ‪ ۱۲‬هزار نفر از ‪ ۷۷‬كشور جهان ذكر كرد و افزود: چالوس در مقايسه با ساير شهر با جذب بيش‌از ‪ ۱۰‬هزار گردشگر بيشترين ميزان در جذب گردشگران خارجي را به خود اختصاص داده‌است.

وي از راه‌اندازي سامانه خدماتي "پژواك" در اداره كل اتباع خارجي مازندران خبر داد و گفت: با راه‌اندازي اين سامانه امكان خدمات‌دهي مطلوبتر و نظارت بر امور خارجيان در اين استان افزايش چشمگيري مي‌يابد.

وي با عنوان اينكه گردشگراني كه وارد اين استان مي‌شوند بدون كمترين مشكل امنيتي استان را ترك مي‌كنند، از گردشگران خارجي خواست تا با در نظر گرفتن قوانين و موازين شرعي در پايبندي به حقوق بين‌المللي كوشا باشند.

وي ظرفيت گردشگرپذيري مازندران را با توجه به‌شرايط خاص اقليمي بسيار مطلوب توصيف كرد و گفت: درصورت حمايت و توجه بيشتر مسوولان، گردشگران بيشتري جذب اين استان خواهند شد. ك/‪۳‬
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن