تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813117762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش بالای یک میلیونی کوکی در اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: فروش بالای یک میلیونی "کوکی" در اروپا15/02/1388گروه خبری GSM : این روزها قفسه‌های فروشگاه‌های اروپایی خیلی زود از KP500 خالی می‌شوند. گوشی جدید تمام لمسی ال جی موسوم به "کوکی"(Cookie)  تا امروز بیش از یک میلیون در سطح اروپا فروش داشته و این آمار متعلق به خروجی این شرکت کره‌ای در روز 26 اسفند سال گذشته و درست 5 ماه بعد از ورود و عرضه‌اش به بازار اروپا است.                                                  

   طبق آمار ارائه شده توسط GFK که بزرگترین و قدیمی‌ترین مؤسسه تحقیقات بازار به حساب می‌آید، کوکی که تنها یک هفته بعد از عرضه‌اش در بازار انگلیس فروشی معادل  13650عدد داشته است، در بین فروش تمامی موبایل‌ها رتبه هشتم و در بین موبایل‌های صفحه لمسی موجود در بازار رتبه سوم را در اختیار داشته است. کوکی در فرانسه هم محبوبیت خاص خودش را دارد و در بازار موبایل فرانسه با فروش 5000 نمونه از این گوشی در ماه مارس رتبه چهارم را در اختیار دارد. به جز دو کشور فوق، ال جی کوکی به خاطر قیمت پایین‌ترش در قیاس با سایر رقبا (حدود 200 یورو) با مقبولیت مثبتی روبه رو شده است.                                                

  قیمت این گوشی درست نصف قیمت دیگر گوشی‌های تمام لمسی موجود در بازار است. از نکات منحصر به فرد کوکی، کارکردهای آسان چندرسانه‌ای(Multi Media) از جمله رابط كاربری فوق‌العاده جذاب و راحتش و کلیدهای میان بر روی این گوشی است. از دیگر شاخصه‌های "کوکی" می‌توان به صفحه نمایش تمام لمسی 3 اینچی، دوربین 3 مگاپیكسل،‌ استفاده از قلم برای كاركرد راحت‌تر با گوشی، رابط كاربری فلش فعال كه علاوه بر كاركرد بهتر با قابلیت لمسی، جذابیت خاصی نیز به گوشی بخشیده است و دسترسی راحت آن به اینترنت اشاره كرد. این گوشی در حال حاضر در بازار ایران نیز موجود است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن