تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815011666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در وزن 85 كيلوگرم صورت مي‌گيردحضور كشتي‌گير قمي در جام بين‌المللي روز جهاني كودك


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در وزن 85 كيلوگرم صورت مي‌گيردحضور كشتي‌گير قمي در جام بين‌المللي روز جهاني كودك
خبرگزاري فارس: نايب رئيس هيئت كشتي استان قم از قرار گرفتن نام يكي از كشتي گيران‌قمي در بين كشتي گيران شركت كننده در رقابت‌هاي بين‌المللي روز جهاني كودك خبر داد.


محسن وزيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار كرد: رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي فرنگي و آزاد روز جهاني كودك از جمله مسابقات مهمي است كه همه ساله در تقويم فدراسيون كشتي در فصل بهار برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: امسال نيز برنامه‌ريزي مناسبي از سوي فدراسيون كشتي براي برگزار اين دوره از رقابت‌ها صورت پذيرفته است و طي آن در هفته اول خرداد ماه سال جاري رقابت‌هاي بين‌المللي روز جهاني كودك به انجام خواهد رسيد.

نايب رئيس هيئت كشتي استان قم با اشاره به مشخص شدن زمان و مكان برگزاري اين دوره از رقابت‌ها بيان كرد: هيئت كشتي استان آذربايجان شرقي در شهر تبريز ميزبان اين دوره از رقابت‌ها خواهد بود كه از پنجم تا هشتم خرداد ماه برگزار مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به اسامي نفرات حاضر در اين دوره از رقابت‌ها عنوان كرد: اسامي نفرات حاضر در رقابت‌هاي كشتي آزاد و فرنگي نوجوانان جام روز جهاني كودك در حالي اعلام شد كه از استان قم يك كشتي گير مجوز حضور در مسابقات را به دست آورده است.

وزيري خاطرنشان كرد: علي فتاحي‌منش كه كمتر از يك ماه قبل در مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي رده سني نوجوانان كشورمان موفق به شكست حريفان خود و به دست آوردن عنوان قهرماني كشور شده است، در اين مسابقات حضور مي‌يابد.

وي يادآور شد: فتاحي‌منش از استعدادهاي بسيار خوب و آينده دار كشتي فرنگي استان قم است كه در رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان درخشش فوق العاده‌اي داشت و اكنون بايد براي كسب مقام در مسابقات بين‌المللي روز جهاني كودك آماده شود.

نايب رئيس هيئت كشتي استان قم ابراز داشت: اين دوره از رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي قهرماني روز جهاني كودك در هر دو رشته آزاد و فرنگي و در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 كيلوگرم برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: در وزن 85 كيلوگرم كه علي فتاحي‌منش از قم حضور دارد، محمد بيرانوند و ميلاد قنواتي‌نسب از هيئت كشتي استان خوزستان، علي كنعاني از هيئت كشتي اردبيل، مهدي ابراهيم‌زاده از هيئت كشتي مازندران و افشين پناهي از هيئت كشتي تهران حضور خواهند داشت.

انتهاي پيام/و20

شنبه|ا|23|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن