تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح 3 نمايشگاه بين المللي در تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: افتتاح 3 نمايشگاه بين المللي در تبريز
سه نمايشگاه بين المللي بازرگاني در زمينه صنايع ساختماني به صورت همزمان امروز در تبريز افتتاح شد .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از تبريز ، اين نمايشگاه ها شامل هفدهمين نمايشگاه ماشين آلات ، لوازم و مصالح ساختماني ، پانزدهمين نمايشگاه وسايل و سيستم هاي حرارتي ، برودتي و سيستمهاي تهويه و نهمين نمايشگاه مهندسي عمران و خدمات فني ايران در تبريز گشايش يافت .
هفدهمين نمايشگاه ماشين آلات ، لوازم و مصالح ساختماني ايران - تبريز در 10 هزار مترمربع فضاي مسقف و پنج هزار و 800 مترمربع فضاي باز نمايشگاه بين المللي تبريز برگزار مي شود.
در اين نمايشگاه علاوه بر شركتهاي داخلي نمايندگي هايي از كشورهاي آلمان ، ايتاليا ، ژاپن ، كره ، چين ، فرانسه ، مالزي و لهستان همچنين 35 واحد توليدي از تركيه به صورت مستقيم تازه ترين محصولات خود را عرضه مي كنند .
پانزدهمين نمايشگاه وسايل و سيستم هاي حرارتي ، برودتي و سيستمهاي تهويه ايران در تبريز هم در فضايي به مساحت 10 هزار مترمربع فضاي مسقف و يك هزار و 200 متر مربع فضاي باز برگزار مي شود و شركتهايي از هشت استان آذربايجان شرقي ، تهران ، اصفهان ، خراسان رضوي ، يزد ، مازندران ، فارس و مركزي حضور دارند.
در اين نمايشگاه همچنين نمايندگي هايي از كشورهاي آلمان ، ايتاليا ، ژاپن ، كره ، چين و فرانسه و شركتهايي از تركيه به صورت مستقيم توليدات خود را به نمايش گذاشتند.
هر سه نمايشگاه از 20 تا 24 ارديبهشت جاري از ساعت 15 تا 21 در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي تبريز برگزار مي شود. /ج1

چهارشنبه|ا|20|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن