تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815757349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ديدار لاريجاني مطرح شد؛پارك علم و فناوري قم رديف اعتباري ندارد/ دستور ويژه لاريجاني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در ديدار لاريجاني مطرح شد؛پارك علم و فناوري قم رديف اعتباري ندارد/ دستور ويژه لاريجاني
پارك علم و فناوري قم رديف اعتباري ندارد/ دستور ويژه لاريجاني
قم - خبرگزاري مهر: دست‌اندركاران راه اندازي پارك علم و فناوري استان قم به منظور پيگيري ايجاد رديف اعتباري براي اين مركز با رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار قم شامگاه پنجشنبه در اين ديدار اظهار داشت: استان قم جزو 5 استان كشور بود كه پارك علم و فناوري نداشت و با پيگيري‌هاي انجام شده از طريق وزارت علوم، اين مركز در سال گذشته راه اندازي شد.

محسن محرري گفت: همچنين در سال گذشته مجوز اولين مركز رشد علوم انساني كشور از سوي وزارت علوم در خارج از نوبت صادر شد كه اين مركز براي استفاده از ظرفيت حوزه براي كاربردي كردن علوم انساني ايجاد شده است.

هاشم عارف رئيس پارك علم و فناوري استان قم نيز در اين ديدار با اشاره به فعاليت 30 پارك علم و فناوري در سطح كشور اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار مركز دانش بنياد در اين پارك‌ها وجود دارد كه اين تعداد تا پايان برنامه پنجم توسعه بايد به 30 هزار مركز افزايش يابند.

وي اضافه كرد: تاكنون 70 شركت دانش بنيان متقاضي فعاليت در پارك علم و فناوري هستند كه از اين تعداد 40 شركت داراي صلاحيت هستند و اين تعداد تا پايان برنامه پنجم توسعه به 500 شركت افزايش مي‌يابد.

عارف با اشاره به نبود رديف اعتباري براي پارك علم و فناوري اظهار داشت: تاكنون رايزني‌هاي زيادي انجام شده ولي پارك علم و فناوري قم همانند 5 استان ديگر فاقد رديف اعتباري است.

وي اضافه كرد: پارك علم و فناوري در زميني به مساحت 3 هزار متر مربع با 18 پرسنل آغاز به كار كرده و براي ادامه فعاليت خود نيازمند حمايت مسئولان است.

نامه استاندار و دستور ويژه لاريجاني

در اين جلسه نامه استاندار قم در مورد ايجاد رديف اعتباري ويژه براي اين مركز به رئيس مجلس شوراي اسلامي ارائه شد.

در اين نامه خطاب به لاريجاني آمده است: با لطف و عنايت الهي و همكاري ويژه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري خوشبختانه مجوزهاي تاسيس پارك علم و فناوري استان قم و اولين مركز رشد علوم انساني كشور در قم توسط وزارت مذكور صادر و با پيگيري هاي مستمر انجام شده و مساعدت ويژه وزير محترم راه و شهرسازي ساختمان موقت پارك در منطقه پرديسان و 30 هكتار زمين براي سايت مجموعه مذكور و مراكز تابعه اختصاص يافته و در نطر است، ان شاءالله فعاليت رسمي پروژه‌هاي فوق در ايام مبارك دهه فجر افتتاح شود.

در ادامه اين نامه آمده است: نظر به اينكه عليرغم پيگيري‌هاي مستمر و مكاتبات انجام شده اين استانداري و وزارت محترم علوم و تحقيقات و فناوري براي پيش بيني رديف اعتباري براي پارك مذكور در لايحه بودجه سال 91 متاسفانه تاكنون نتيجه لازم محقق نشده است، لذا خواهشمند است در خصوص پيش بيني حداقل 30 ميليارد ريالي به منظور آغاز عمليات پروژه پارك علم و فناوري استان و مراكز رشد تابعه و تجهيز ساختمان فعلي و تامين هزينه‌هاي جاري آن را در قانون بودجه سال 91 مساعدت لازم مبذول فرماييد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز با اشاره به اقدام ديرهنگام دست اندركاران راه اندازي پارك علم و فناوري براي ايجاد رديف اعتباري اين مركز، به عبداللهي رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس تاكيد كرد كه رديف اعتباري براي اين مركز در نظر بگيرد و حجت‌الاسلام علي بنايي نماينده مردم قم در خانه ملت نيز اين مسئله را پيگيري كند.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|8|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن