تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804456343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضرغامي: آثار شهيد مطهري مي‌تواند مبناي توليدات رسانه ملي قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: ضرغامي: آثار شهيد مطهري مي‌تواند مبناي توليدات رسانه ملي قرار گيرد
همزمان با سي‌و سومين سالگرد شهادت شهيد مطهري از كتب " زن و مسائل سياسي " " زن و شهادت دادن " " زن و قضاوت " و " زن و سياست " رونمايي مي‌شود.
سي ‌و‌ سومين سالگرد شهادت استاد شهيد مرتضي مطهري با شعار "مطهري و الگوي اسلامي ايراني پيشرفت" برگزار مي‌شود.

به گزارش ايلنا، نشست شوراي هماهنگي ستاد بزرگداشت سي و ‌سومين سالگرد شهادت شهيد مطهري امروز ـ 28 فروردين ماه ـ با حضور رئيس سازمان صدا و سيما برگزار شد. در اين نشست اعضاء بنياد علمي و فرهنگي علامه شهيد مرتضي مطهري و نمايندگان دستگاه‌ها و نهادهاي مختلف عضو اين ستاد برنامه‌هاي خود را براي گراميداشت ياد و خاطره اين متفكر بزرگ جهان اسلام تشريح كردند.

قائم‌مقام مديرعامل بنياد علمي و فرهنگي علامه شهيد مرتضي مطهري در آغاز اين نشست با تقدير از همكاري و حمايت صدا و سيما از اين بنياد گفت: برقراري ارتباط مستمر با نهادها و سازمان‌ها با هدف نهادينه كردن انديشه‌‌هاي شهيد مطهري در عرصه‌هاي مختلف در دستور كار اين بنياد است.

وي با اعلام اينكه حركت به سمت فعاليت‌هاي كيفي مورد نياز جامعه بر اساس انديشه‌هاي شهيد مطهري در دستور كار بنياد علمي و فرهنگي شهيد مطهري قرار دارد افزود: شعار امسال اين بنياد براي برگزاري سي‌سومين سالگرد شهادت اين متفكر "مطهري و الگوي اسلامي ايراني پيشرفت" است.

جعفري جلوه در ادامه با تشكر از تلاش متعهدانه اعضاء ستاد بزرگداشت شهيد مطهري برنامه‌هاي بزرگداشت سي‌و سومين سالگرد شهادت اين معلم متفكر را تشريح كرد .

برگزاري نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي با عنوان آيينة مطهر، آغاز نگارش داستان زندگي معلم شهيد،برگزاري جلسات نقد و بررسي انديشه‌هاي شهيد مطهري در 30 استان توسط 750 كانون بسيج دانشجويي، راه‌اندازي 50 كرسي آزادانديشي در سراسر كشور ، برگزاري همايش و نشست‌هاي مختلف تخصصي در حوزه‌هاي علميه، برگزاري 100 همايش در 100 دانشگاه كشور با موضوعات بيداري اسلامي و اقتصاد اسلامي و ديگر موضوعات، توليد آثار راديويي و تلويزيوني برگرفته از آثار و انديشه‌هاي شهيد مطهري، برگزاري نمايشگاه‌هاي كتاب،تقدير از معلمان و مربيان نمونه كشوري، رونمايي از كتب جديد از آثار و سخنان شهيد مطهري ، تشكيل ستاد دائمي ، بزرگداشت شهيد در بنياد علمي و فرهنگي شهيد مطهري ، مسابقات وبلاگ‌نويسي، بهره‌برداري از سايت جامع شهيد مطهري، برگزاري همايش بين‌المللي حكمت مطهر با حضور انديشمندان داخلي و خارجي،ايجاد كرسي‌هاي مطهري شناسي در چند دانشگاه خارج از كشور ، تبديل فضاهاي فرهنگي تهران به عنوان نمايشگاه بزرگ آثار و انديشه‌هاي شهيد مطهري، برگزاري 22 همايش در 22 منطقه تهران ، اجراي سمفوني بزرگ شهيد مطهري، برگزاري همايش بزرگ نخبگان بسيج كشور ، توليد و توزيع آثار صوتي از سخنان شهيد مطهري در تهران و شهرستان‌ها، اولين همايش شهيد مطهري در حوزه علميه نجف اشرف و افتتاح اولين مركز مشاوره علامه شهيد مرتضي مطهري در مدرسه فيضيه قم از جمله برنامه‌هاي گراميداشت سي‌و سومين سالگرد شهادت شهيد مطهري است.

دكتر علي مطهري در اين نشست از توجه و اهتمام ويژه رئيس سازمان صدا و سيما به نشر آثار و انديشه‌هاي شهيد مطهري در جامعه تشكر كرد.

فرزند شهيد مطهري با اشاره به آثار متعدد اين شهيد در موضوعات مختلف گفت: شهيد مطهري مباحث ارزشمندي در ارتباط با نقش تربيتي كار و تأكيد بر استفاده از توليد داخلي دارند كه متناسب با موضوعات روز و شعار سال اين مباحث توسط بنياد شهيد مطهري استخراج و در اختيار علاقمندان قرار مي‌گيرد.

وي از انتشار كتب جديدي برگرفته از سخنراني‌هاي شهيد مطهري خبر داد و گفت: همزمان با سي‌و سومين سالگرد شهادت اين شهيد از كتب " زن و مسائل سياسي " " زن و شهادت دادن " " زن و قضاوت " و " زن و سياست " در 5 جلد و كتاب انسان‌شناسي برگرفته از 13 جلسه سخنراني‌ آن شهيد و كتاب يادداشت‌هاي وي رونمايي مي‌شود.

علي مطهري همچنين به توليد آثار رسانه‌اي مربوط به شهيد مطهري توسط صدا و سيما در سال‌هاي گذشته اشاره و با مؤثر توصيف كردن برنامه‌هاي صدا و سيما از رئيس رسانه ملي درخواست كرد پخش مجدد ويژه برنامه‌هاي شهيد مطهري را در دستور كار رسانه قرار دهد.

رئيس سازمان صدا و سيما در اين نشست مطهري را انديشمند هميشه زنده معرفي كرد و گفت: بايد تلاش كرد تا جامعه از اين چشمه فياض علم و معرفت سيراب و انديشه‌هاي ناب اين متفكر در عرصه‌هاي مختلف به خوبي تبيين و تشريح شود.

ضرغامي فعاليت‌هاي بنياد علمي و فرهنگي شهيد مطهري را ارزشمند خواند و بر فعال بودن اين بنياد و ستاد بزرگداشت در طول سال و ارائه برنامه‌هاي ويژه در مقاطع خاص تأكيد كرد.

رئيس رسانه ملي بر اهميت توجه ويژه به آثار شهيد مطهري به عنوان خوراك فكري معنوي و فرهنگي جامعه تأكيد و تصريح كرد: آثار شهيد مطهري كه برگرفته از آيات نوراني قرآن و روايات ائمه اطهار (عليهم ‌السلام ) است، بهترين و ارزشمندترين خوراك فكري مورد نياز جامعه است و اين آثار و انديشه‌هاي ناب مي‌توانند مبناي تمام توليدات رسانه ملي قرار گيرند.

رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به نامگذاري سال 91 به عنوان سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني توسط رهبر معظم انقلاب آثار ارزشمند شهيد مطهري را در اين حوزه براي مسئولان ، مردم و محققان بسيار راهگشا دانست.

دوشنبه|ا|28|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن