تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تدوين نقشه جامع پرستاري كشور امسال به پايان مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: تدوين نقشه جامع پرستاري كشور امسال به پايان مي رسد
هم اكنون اقدامات اوليه براي تحليل وضعيت موجود و مشخص شدن مفاهيم اين نقشه انجام شده است/ نقشه راه پرستاري نيز با استفاده از اسناد بالاسري از جمله برنامه پنجم توسعه، نقشه جامع نظام سلامت تدوين مي شود.
قائم مقام وزير بهداشت در امور پرستاري گفت: تدوين نقشه جامع پرستاري كشور امسال به اتمام مي رسد و بعد از آن اين نقشه براي نظرخواهي از تمام پرستاران و صاحبنظران كشور بر روي سايت وزارت بهداشت گذاشته مي شود.

به گزارش ايلنا، "سيده فاطمه حق دوست اسكويي" اظهار كرد: همه جامعه پرستاري در تدوين نقشه جامع پرستاري مشاركت دارند. هم اكنون اقدامات اوليه براي تحليل وضعيت موجود و مشخص شدن مفاهيم اين نقشه انجام شده است كه به دنبال آن راهبردها مشخص و براي نظرخواهي در سايت وزارت بهداشت به معرض ديد عموم گذاشته مي شود.

وي با اشاره به تدوين نقشه جامع علمي كشور، نقشه جامع تحول نظام سلامت گفت: نقشه راه پرستاري نيز با استفاده از اسناد بالاسري از جمله برنامه پنجم توسعه، نقشه جامع نظام سلامت تدوين مي شود كه بر اين اساس مشخص مي شود پرستاري كشور در آينده به كدام مسير مي رود.

قائم مقام وزير بهداشت در امور پرستاري ادامه داد: از ديگر مواردي كه از سال پيش تاكنون در حال پيگيري است تاييد صلاحيت حرفه اي پرستاري است كه تاكنون در اين باره نيز اقداماتي شده است.

اسكويي افزود: براي افرادي كه وارد بازار كار مي شوند داشتن صلاحيتهايي الزامي است و بايد براي ورود به سيستم مراحلي را طي كنند و آموزش هايي را ببينند به همين علت آموزشهاي ضمن خدمت و برنامه هاي بازآموزي از جمله برنامه ها براي حفظ صلاحيت حرفه اي افراد ضمن كار لازم است است. بدين ترتيب با گذراندن دوره هايي خاص پرستاران امتيازاتي را كسب مي كنند و پس از چندين سال كار مداوم براي نخستين بار پرستاران كشور صاحب پروانه كار مي شوند.

وي برنامه ارتقا پلكاني پرستاران، تدوين الگوي هيئت علمي باليني را از ديگر فعاليت هاي سال پيش دفتر پرستاري وزارت بهداشت برشمرد و اظهاراميدواري كرد كه اين برنامه ها امسال به پايان برسد.

قائم مقام وزير بهداشت در امور پرستاري با تاكيد بر ضرورت ارتقاي دانش مديران پرستاري يادآور شد: اگر چه اين موضوع همواره در دستور كار مديران پرستاري بوده است اما امسال نيز اين برنامه دنبال مي شود.

پايان پيام

دوشنبه|ا|14|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن