تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804659954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نيمه ۹۰؛ استعفاي مطهري و جدي شدن سئوال از رئيس جمهور/ ادعاي عربستان عليه سپاه قدس و آغاز سناريوي مضحك


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: نيمه ۹۰؛ استعفاي مطهري و جدي شدن سئوال از رئيس جمهور/ ادعاي عربستان عليه سپاه قدس و آغاز سناريوي مضحك
احزاب و شخصيت‌ها - هفتمين ماه از سال 90 با بيانات مهمي از سوي مقام معظم رهبري در مورد تغيير روش اداره كشور پيگيري شد.


سارا طالبيان: حضرت آيت الله خامنه‌اي با بيان اينكه تغيير نظام سياسي از رياستي به پارلماني در آينده احتمالا دور مشكلي ندارد، باب جديدي در مباحث سياسي كشور باز كردند. مقام معظم رهبري در مهرماه بيانات مهم ديگري نيز داشتند و مصرانه بر ضرورت برخورد قاطع با اختلاس 3 هزار ميلياردي تاكيد كردند. رهبر معظم انقلاب با اشاره به اينكه مجلس، دولت و قوه قضائيه بايد با اختلاس اخير برخورد كنند، تاكيد كردند: نبايد به بدكار و مفسد ترحم كرد.

مهرماه سال 90همچنين شاهد يكي از مهمترين اتفاقات در روند سوال از رئيس جمهور بود، زماني كه علي مطهري در اعتراض به سنگ‌اندازي در طرح سوال از رئيس جمهوري حضورش در خانه ملت را بي‌فايده خواند و استعفا كرد.

هرچند كه پس از كش و قوس‌هاي فراوان بر سر طرح يا عدم بررسي استعفاي مطهري، مجلس با اين استعفا مخالفت كرد، اما بسياري معتقدند كه اين عمل و عكس العمل در مجلس گام موثري در پيش برد طرح سوال از محمود احمدي‌نژاد بود.

تلاش اصولگرايان براي رسيدن به وحدت در انتخابات رياست جمهوري نيز در اين ماه ادامه داشت.در اطلاعيه اي كه جبهه متحد اصولگرايان با امضاي علي اكبر ولايتي سخنگوي اين كميته منتشره كرد علي‌رضا زاكاني به عنوان «مسوول ستاد مركزي انتخابات شوراي مركزي»و منوچهر متكي به عنوان «دبير هيات اجرايي» انتخاب شدند.

عرصه بين‌المللي در مهرماه سال گذشته نيز خبرساز بود، يكي از اقدامات عجيب و البته بي نتيجه غرب با همكاري عربستان بر عليه ايران در مهرماه رخ داد كه بسياري آن را بازي كودكانه عليه ايران خواندند. آمريكا اعلام كرده كه طرح نيروي قدس سپاه پاسداران ايران براي ترور عادل الجبير، سفير عربستان سعودي در واشنگتن، را خنثي كرده است.در اين رابطه، يك شهروند ايراني تبار ايالات متحده دستگير شد كه البته اين امر حتي با واكنش رسانه‌هاي غربي نيز همراه شد و آنها نيز طرح چنين مسئله‌اي را نقد كردند.

در اين ماه همچنين بار ديگر اتحاديه اروپا بر روند تحريم‌هاي خود پافشاري كرد و در اقدامي نخ‌نما شده و به بهانه حمايت از حقوق بشر از اعمال تحريم‌هاي ديگري عليه 29 نفر از مقامات ايران خبر داد تا غربي‌ها بار ديگر بر دشمني خود با ملت ايران و دوگانگي معيارهاي خود صحه بگذارند.

تاريخ

خبر

خلاصه خبر

2 مهر ماه

لغو سفر احمدي نژاد به ونزوئلا

قرار بود محمود احمدي‌نژاد ـ رييس‌جمهور ايران ـ روز شنبه وارد ونزوئلا شود.

وزير امور خارجه‌ ونزوئلا در ديداري با مقامات ايراني در كاراكاس گفت: هر دو دولت تصميم گرفتند تاريخ سفر رييس‌جمهور احمدي‌نژاد را به فرصت ديگري موكول كنند.

ديدار احمدي نژاد با بانكي مون

محمود احمدي‌نژاد در ديدار بان كي مون دبير كل سازمان ملل متحد ضرورت حضور فعال سازمان ملل و شخص دبير كل در رسيدگي به مسائل بين المللي و به ويژه منطقه اي را مورد تاكيد قرارداد و با انتقاد از دخالت نيروهاي ناتو در مسائل منطقه اظهارداشت:هرگونه دخالت خارجي عامل بي ثباتي و التهاب در منطقه بوده و چنانچه نيروهاي اشغالگر از منطقه خارج شوند، ملت‌ها قادر به تامين امنيت خود خواهند بود.

4 مهر ماه

وزير خارجه روسيه: ايران سانتريفيوژ نسازد،‌ ما هم تحريم جديد اعمال نمي كنيم

سرگئي لاوروف وزير امورخارجه روسيه در برنامه گفتگوي " جي . پي اس شو " شبكه سي ان ان و در گفتگو با فريد زكريا، گفت كه اگر ايران دستگاه هاي جديد سانتريفيوژ توليد نكند روسيه از تحريم هاي جديد عليه اين كشور در شوراي امنيت و يا تحريم هاي يكجانبه غرب عليه اين كشور حمايت نخواهد كرد.

6 مهر ماه

قرائت گزارش شكايت نمايندگان از رئيس جمهوري در صحن علني مجلس

در بخش اول اين گزارش تخلف دولت در عدم تخصيص بودجه دو هزار ميلياردي مترو و عدم ارائه لوايح بودجه سنواتي در موعد مقرر، تخلف محرز دولت اعلام شد كه به قوه قضاييه ارجاع شده است.

در بخش دوم اين گزارش، تخلف در تاخير براي تشكيل وزارت ورزش محرز دانسته شد.

11 مهر ماه

بيانات مهم رهبر انقلاب درباره اختلاس

مقام معظم رهبري ضمن يادآوري اينكه بيش از ده سال پيش درباره مبارزه با مفاسد اقتصادي هشدار داده بودند، خواستار برخورد جدي با مفاسد اقتصادي شدند و از قوه قضائيه خواستند با جديت وظايف خود را در اين پرونده پيگيري كند.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اينكه مجلس، دولت و قوه قضائيه بايد با اختلاس اخير برخورد كنند، تاكيد كردند: نبايد به بدكار و مفسد ترحم كرد.

14 مهر ماه

احمدي‌نژاد : تا پايان دولت دهم همه قول‌هايم را عملي مي‌كنم

دولت همه امكانات خود را بسيج كرده تا بيكاري را از ايران ريشه كن كند اما اين مردم نيز بايد تلاش كنند و در انجام كارها در برابر مشكلات و موانع مايوس نشوند چرا كه ساختن سخت است.

18 مهر ماه

كميته وحدت تكميل شد

در اطلاعيه اي كه جبهه متحد اصولگرايان با امضاي علي اكبر ولايتي سخنگوي اين كميته منتشره كرده علي‌رضا زاكاني را به عنوان «مسوول ستاد مركزي انتخابات شوراي مركزي» و منوچهر متكي را به عنوان «دبير هيات اجرايي» انتخاب كردند.

29نفر از مقامات ايران از سوي اتحاديه اروپاتحريم شدند

اتحاديه اروپا در اقدامي نخ‌نما شده و به بهانه حمايت از حقوق بشر از اعمال تحريم‌هاي ديگري عليه 29 نفر از مقامات ايران خبر داد تا غربي‌ها بار ديگر بر دشمني خود با ملت ايران و دوگانگي معيارهاي خود صحه بگذارند

20 مهر ماه

مطهري: استعفايم جدي است

مطهري با تأييد خبر استعفايش، نمايشي بودن آن را رد كرد و گفت: در اين موضوع جدي هستم و معتقدم بايد به آيين‌نامه مجلس عمل كرد.

آمريكا:ايران مي‌خواست سفير عربستان در نيويورك را ترور كند

آمريكا اعلام كرده كه طرح نيروي قدس سپاه پاسداران ايران براي ترور عادل الجبير، سفير عربستان سعودي در واشنگتن، را خنثي كرده است. در اين رابطه، يك شهروند ايراني تبار ايالات متحده دستگير شده است.

23 مهر ماه

عضو كميته داوري 7+8: درهاي كميته به روي جريانهاي اصولگرا و پايداري باز است

درهاي كميته به روي جريانهاي اصولگرا و پايداري باز است و ما از حضور آنها براي ارتقا و تحكيم پيوند اصولگرايان و اصولا تحكيم و پيوند همه دلدادگان به انقلاب اسلامي استقبال مي كنيم.

24 مهر ماه

رهبر انقلاب: تغيير نظام سياسي از رياستي به پارلماني درآينده احتمالا دور مشكلي ندارد

در شرايط فعلي نظام سياسي كشور ، رياستي است و رييس جمهور با انتخاب مستقيم مردم برگزيده مي شود كه شيوه خوب و موثري است اما اگر روزي در آينده احتمالا دور ، احساس شود كه نظام پارلماني براي انتخاب مسئولان قوه مجريه بهتر است هيچ اشكالي در تغيير ساز و كار فعلي وجود ندارد.

25 مهر ماه

جلسه رئيس جمهوري با 80 نماينده

تعدادي از نمايندگان مجلس به دعوت رئيس​جمهور به ديدار محمود احمدي​نژاد رفتند. دعوتنامه​اي كه گويا براي همه نمايندگان پيامك نشده بود و كمتر از يك سوم از نمايندگان در آن حضور يافتند. رئيس​جمهور پس از ورود سخنراني پنج دقيقه​اي درباره سناريو اخير آمريكا كرده و بعد از نمايندگان خواسته تا هر كدام هر موضوعي را مدنظر دارد يا مساله​اي از حوزه انتخابيه را مي​خواهد با وي در ميان بگذارد.

27 مهر ماه

واكنش مهمانپرست نسبت به اظهارات منتسب به وزير امور خارجه تركيه

رامين مهمانپرست در پاسخ به سوالي در خصوص اظهارات منتسب به "احمد داود اوغلو" وزير امور خارجه تركيه به نقل از روزنامه زمان مبني بر تفاهم ايران و تركيه در مورد استقرار سامانه رادار سپر موشكي ناتو، هر گونه تفاهم در اين خصوص را رد كرد .

تغيير در حوزه انتخابيه تهران منتفي شد/ليست​هاي انتخاباتي پايتخت 30نفره بسته مي​شود

سخنگوي كميسيون شوراها و سياست داخلي مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد: تفكيك حوزه انتخابيه ري، اسلامشهر و شميرانات از تهران منتفي شده است.

29 مهر ماه

واكنش ايران به مرگ ديكتاتورليبي

سخنگوي وزارت امورخارجه كشورمان به جديدترين تحولات در ليبي و ازجمله خبر به هلاكت رسيدن معمر قذافي ديكتاتور سابق اين كشور واكنش نشان داد و گفت : مستبدان و ظالمان تاريخ فرجامي جز نابودي ندارند

29727

دوشنبه|ا|7|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن