تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815678528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيشينه پديده شوم شيطان‌پرستي


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: پيشينه پديده شوم شيطان‌پرستي
قربانعلي معروف‌خاني

شيطان، ابليس و اهريمن در اديان ابراهيمي، در مقابل انسان و مطرود درگاه الهي است. در يهوديت شيطان دشمن خدا نيست،‌خادم خداست كه ايمان بشر را مي‌آ‌زمايد. در مسيحيت بر ضد خدا سر به طغيان نهاده و بايد انسان را فريب داده و گمراه نمايد. در اسلام، خطاكار و دشمن انسان است. ابليس يك جن است، نه انسان و نه فرشته است،‌از حكم خدا سرپيچي نموده و رجيم (مطرود) درگاه خداوند و سبب گمراهي انس و جن گرديده است و از نظر قرآن و اسلام شيطان از جن است (موجودي فراحسي) داراي عمري طولاني، بر انسان تسلط ندارد اما سبب گمراهي انسان مي‌شود. اعتقاد به شيطان (پيدايش شرور، حوادث طبيعي، جنگ، توفان، سيل و ...) جهت دوري از خشم و قهرش (حوادث طبيعي) امري مرسوم در قديم بود حتي در نوشته‌هاي يهودي، شيطان مظهر عقل و دانش و آگاهي! لقب گرفته است. شيطان‌پرستي در قرون وسطي از عهد عتيق (تورات) به دنياي جديد (مسيحيت و انجيل) راه يافت و مراسم عشاي رباني سياه در فرانسه بنا نهاده شد و به صورت سري، فراماسونري به وجود آوردند و يهوديان، رهبري جريان فراماسونري و شيطان‌پرستي را به عهده گرفتند. انواع شيطان‌پرستي، جريان‌هاي گوناگوني دارد و با يكديگر متفاوت‌اند مانند؛ برخي شيطان را خدا و خالق و برخي خالق شر و تاريكي و برخي تمردگر دستورات الهي مي‌دانند. برخي او را عبادت مي‌كنند و برخي او را مايه سياهي و تباهي مي‌دانند. شيطان‌پرستي از برخي باورهاي كهن يهوديت و عرفان يهودي (قبالا، كالابا) و حتي مسيحيت توانست بهره بگيرد،‌نوع مدرن و معاصر آن به چند گروه و جريان تقسيم مي‌شود؛ (لاوايي(لاوي)) كه معبد را خدا مي‌داند، يعني آنتوان لاري در شيكاگو آن را تاسيس و خودش به عنوان پاپ كلسياي شيطاني به نوشتن انجيل شيطان پرداخت. شيطان و اهريمن جهنمي وجود ندارد، يعني لوسيفر خداي نيرومند آگاه و مسلط بر امور است. او شيطان را نماد تمرد و مخالفت با خدا و دين مي‌داند.او معتقد است كه خدايي جهنمي وجود ندارد، پس اينجا و امروز فرصت خوشي‌هاست. با سازمان ‌ سيا ارتباط سري داشته است، در روز مرگ، لاوي به هالووين شناخته مي‌شود.

اصول و عقايد شيطان‌پرستي لاوي، انسان‌گرايي- تاكيد بر اصول شهوت و لذت (فساد اخلاقي و ابتذال)- ضديت با اديان (ضد مسيح= دجال) تاكيد بر موسيقي (موسيقي شيطان) - تاكيد بر وجود شيطان يا نماد شيطان،‌بر كليساي شيطان (در مقابل كليساي مسيحيت، پاپ و مسيحيت، كاتوليگ)- تاكيد بر لذت جسمي و جنسي و فيزيكي- انسان حق دارد با قانون خود زندگي كند- خدايي جز انسان وجود ندارد- مزاحمان را در هر مكان و زماني نابود كن- ما ويران كنيم تا چيزي را از نو بسازيم پس هستيم- انسان حق دارد هرچيزي را بخورد يا بنوشد حتي مردار، مدفوع و ...- شيطان بهترين دوست و همراه است- مرگ آگاهانه و خودخواسته و ترجيح جهنم است و هرگونه گناهي جايز است.

شيطان پرستي معبد ست: مايكل آلينو دوست و همكار لاوي پس از جدايي از او، معبد ست و جريان شيطان‌پرستي معبد ست را راه‌اندازي كرد. آلينو سرهنگ ارتش آمريكا بود و با كمك سيا معبد ست را در سانفرانسيسكو تاسيس كرد و از الگوها و اسطوره‌هاي يونان باستان بهره گرفت و به وجود خارجي شيطان اعتقاد داشت.

شيطان پرستي گوتيك: اين گروه توسط نئووايكينگ‌ها در نروژ تشكيل شدند و موسيقي بلاك متال را ترويج دادند. به آدم‌كشي، آتش زدن كليسا، توزيع و ترويج مواد مخدر،‌مشروبات، سحر وجادو و ... اعتقاد دارند.

شيطان پرستي فلسفي: نوع ديگر از شيطان‌پرستي، فلسفي و ديني است كه نوع فلسفي آن همان لاوي است. ويژگي‌هاي شيطان‌پرستي فلسفي عبارتند از: محور هستي خود انسان است- مهمترين آرزو، تسلط، برتري و ترفيع خود بر ديگران است و خداوند و زندگي پس از مرگ وجود ندارد. كتاب‌هاي آنها برگرفته از آنتوان لاوي «مثل انجيل شيطاني، آيين پرستش شيطان و كليساي شيطان» است.

شيطان پرستي ديني: مربوط به معبد ست يعني همان آلينو كه از لاوي جدا شد، مي‌باشد. ويژگي‌‌هاي آن عبارتند از: قوانين فوق طبيعي وجود دارد كه در آن يك يا چند خداي ساخته ذهن شيطان‌پرست مورد عبادت قرار مي‌گيرد- نشانه‌هايي از اديان قديم و الهه‌هاي باستاني و رومي و يوناني كه قدمت بيشتري دارند را به عنوان نماد معبود قرار داده‌اند و در نظر آنها شيطان مظهر عقل و كمال و معرفت انسان است و حق دارد در مقابل خدا دست به شورش بزند.

فراماسونري و شيطان‌پرستي:

اين جريان،‌ احيا كننده جادوگري و شيطان‌پرستي قرن 16 تاكنون است. همراه با اشراف انگليسي در قرن 19 با تاسيس باشگاه آتش جهنم در لندن و با گسترش مواد مخدر و ابتذال جنسي، شيطان‌پرستي را گسترش دادند. از آن به بعد زرسالاران يهودي با فراماسونري يكي شدند و شيطان‌پرستي مورد حمايت آنها قرار گرفت، سرمايه بسيار زياد آن زرسالاران يهود و ... جهت جريان را به سمت جوانان (و دختران جوان) تغيير دادند و با موسيقي و مواد مخدر و ابتذال جنسي توجه آنها را جلب و جذب نموده و شيطان‌پرستي را از آمريكا و انگلستان به تمام اروپا و غرب سرايت دادند. آداب و رسوم كلي و احكام شيطان‌پرستي امروزي عبارتند از: به جاي شيطان بر خودپرستي و پرداختن به خود تاكيد شده و خود را محور هستي و قوانين طبيعي مي‌دانند- آرمان‌هاي قديمي مانند هديه و قرباني كردن براي فرو خفتن خشم شيطان در حوادثي مثل خسوف و كسوف، كشتن افراد، برهنگي،‌خوردن ادرار و مدفوع و خون، پرستش اعضاي انسان و استفاده از موسيقي در ميان شيطان‌پرستان امروزي رواج دارد. استفاده از موسيقي متال (موسيقي عصباني و اعتراض)،‌تجاوز و قتل كودكان و دختران و خوردن خون و گوشت آنها، استفاده از مواد مخدر و ... بخشي از آداب و رسوم امروز است. خوانندگان متال خود را دجال (ضد مسيح) مي‌دانند و در اشعار خود به خداوند، مسيح، شريعت و دين توهين كرده و حتي خدا و مسيح را دروغ و فريب و نيرنگ مي‌دانند. چكمه‌هاي بلند،‌لباس سياه،‌آرايش‌هاي سياه و تند، لباس‌هاي چرمي، گردنبندهاي استخواني و ... از علائم شيطان‌پرستي امروزي است. علائم و نمادهاي شيطان‌پرستي عبارتند از: پنج ضلعي وارونه نشانه ستاره صبح نامي كه به شيطان تعلق دارد- ديو يا بافومت كه بر عكس كلمه Tem.o.h.p.ab مخفف جمله «پدر،‌معبد ‌صلح همه بشر است» يا از عربي ابوفهمه گرفته شده و منظور آن است كه شيطان از همه چيز خبر دارد- عدد 666 يعني شماره تلفن شيطان- انخ نماد زن در فمينيست‌ها (در شيطان‌پرستي زن را با دو تير رو به بالا نشان مي‌دهند يعني مادر سالاري باستاني يا سمبل باروري است.) صليب شكسته يا چرخ خورشيد- چشمي كه به همه جا مي‌نگرد- صليب وارونه- سر بز، بز مندس همان ba.al بعل يعني خداي باروري مصر باستان يا فومته، هرج و مرج، ضد (تير رو به بالا) عدالت و خفاش، مار،‌عقرب، جمجمه، استخوان، شمشير خون‌آلود، صليب و هلال وارونه يا شكسته،‌مدل‌هاي مو (سر و صورت) رنگ سياه، قرمز تند و ستاره شش پر يا چند پر، صورتك‌هاي انسان و حيوان، صورتك‌هاي ترسناك جن و شيطان و هيولا، اعداد، اشعار و موسيقي و ... برخي از نمادها و علائم روي لباس‌ها، انواع دفترهاي مدارس، ماسك‌ها، عروسك‌ها و تابلوهاي تبليغاتي ديده مي‌شود كه به هشياري نياز است.

سمبل‌ها و نمادهايي هستند كه تنها با تركيب با مضمون ادبيات و موسيقي‌هاي شيطاني اين معنا را مي‌رسانند. همه جا مواظب باشيد تا از رواج نمادها و سمبل‌هاي شيطان‌پرستي جلوگيري شود. با رديابي لازم است كه سرنخ‌هاي پنهاني پيدا شوند. دجال، ستمكاري است كه در آخر الزمان مردم را گمراه خواهد كرد كه اين واقعيت در دين يهود، مسيحيت و اسلام مطرح شده است. يكي از علائم ظهور، خروج دجال است. در نوشته‌هاي ديني، ساحر، نژادپرست، يهود بي‌دين، تبهكار و شريرترين افراد معرفي شده است. درلاتين دجال، آنتي كريست يعني ضد مسيح ترجمه شده است. در شيطان‌پرستي، دجال همان شيطان است و نماد او عدد 666 مي‌باشد كه اين عدد نزد آنان عدد شيطان و مقدس است. در برخي مراسم از موسيقي (متال، متاليك و بلاك متال) استفاده و از انواع مواد مخدر، خودزني (تيغ‌زني)، خون‌خواري (خون خود يا ديگران يعني دختران، زنان و كودكان) و ابتذال جنسي استفاده مي‌شود. از راه‌هاي جذب جوان، استفاده از موسيقي (متال، متاليك، بلاك متال، پاپ،‌ رپ و ...) است. مضامين و محتواي اشعار موسيقي شيطان‌پرستي در خدمت مباحثي مثل (تجاوز، ابتذال، خيانت،‌شكنجه،‌قتل و ...) قرار مي‌گيرد. گيتار مهمترين نماد موسيقي شيطان‌پرستي است كه بخش اعظم موسيقي هاليوود را در فيلم‌ها (ارباب حلقه‌ها و ماتريكس) تشكيل مي‌دهد. رواج و گسترش موسيقي (نوع غربي) يكي از شيوه‌هاي شيطان‌پرستي است. بايد مواظب برگزاري جشنواره‌هاي موسيقي در فضاهاي مجازي، سايبري (وبلاگ و اينترنت)،‌ترجمه اشعار و نوشته‌هاي موسيقي‌هاي غربي باشيم. در جامعه ايران اسلامي شيطان‌پرستي آن‌قدر كم است كه الحمدلله و ان‌شاءالله آن را نمي‌توان گرايش به شيطان‌‌پرستي اطلاق كرد اما نابهنجاري‌ مي‌توان دانست زيرا پارتي‌هاي غير اخلاقي و مصرف مواد مخدر و مشروبات الكلي ديده شده است زيرا برخي از آن مدل‌ها به علت ديدن در فيلم‌ها و ماهواره‌ها به عنوان تقليد و مدگرايي استفاده مي‌كنند يعني تقليد است نه متابعت از شيطان‌پرستي، حتي استفاده از موسيقي‌هاي (جاز، راك، پاپ، متال و ...) تقليد و خودنمايي است نه گرايش به شيطان‌پرستي و مخالفت با خانواده، نظام آموزشي و نظام سياسي. گروه‌هاي شيطان‌پرستي از طريق محافل پارتي،‌اينترنت، موسيقي يا استفاده از نيازهاي جوانان و بخصوص آزادي‌هاي جنسي، بي‌بند و باري، مواد مخدر توهم‌زا و ... به جذب نيرو مي‌پردازند. شيطان‌پرستي در اينجا و كل جهان متاثر از پديده لذت‌گرايي و ناكامي‌هاي شخصيتي است. در پشت پرده گروه مزبور، بودجه،‌امكانات، سازماندهي و ساماندهي سامانه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي «سيا و موساد» قرار دارند. شيطان‌پرستي را نبايد يك تنوع،‌سرگرمي، مد و ... دانست، بلكه شيطان‌پرستي، خطر و انحراف بزرگي است كه در نهايت به پوچ گرايي و نيهيليسم،‌خودكشي و ديگر كشي (قتل)،‌بي‌ديني، كفر، الحاد،‌ترويج و گسترش بي‌بند و باري، ترويج مواد مخدر توهم‌زا و ... منتهي مي‌شود.

سه|ا|شنبه|ا|16|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1030]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن