تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812958849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلي زاده:17 ميليون ايراني در بافت هاي فرسوده و غيررسمي سكونت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قلي زاده:17 ميليون ايراني در بافت هاي فرسوده و غيررسمي سكونت دارند
17 ميليون ايراني در بافت هاي فرسوده و غيررسمي سكونت دارند
سنندج - خبرگزاري مهر: مديركل دفتر مطالعات كاربردي شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهرهاي ايران از سكونت جمعيتي بالغ بر17 ميليون نفر در سكونتگاه هاي غير رسمي كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد قلي‌زاده شامگاه يكشنبه در نشست شهرداران استان كردستان با معاون وزير راه و شهرسازي در سنندج اظهار داشت: بيش از 17 ميليون از جمعيت كشور در 72 هزار هكتار بافت فرسوده و سكونتگاه هاي غيررسمي زندگي مي كنند.

وي افزود: با وجود اينكه براي بازسازي و بهسازي هر هكتار از بافت هاي فرسوده هفت ميليارد تومان اعتبار نياز است اما در اين رابطه هيچ گونه محدوديتي براي پرداخت تسهيلات وجود ندارد و استانها مي توانند از تسهيلات دولت در اين بخش بهره برداري كنند.

قلي زاده بيان كرد: به متقاضيان مرمت و بازسازي بافت هاي فرسوده در كشور 20 تا 25 ميليون تومان تسهيلات ارائه مي شود.

مديركل دفتر مطالعات كاربردي شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهرهاي ايران ادامه داد: بهسازي بافت فرسوده مشاركت مردم و فراهم ساختن بسترهاي لازم توسط دولت براي تشويق و ترغيب مردم در اين عرصه يك نياز لازم و ضروري است.

قلي زاده يادآور شد: اطلاع رساني درست و صحيح در جامعه مهمترين و كليدي ترين بخش براي جلب مشاركت مردم است و اگر شفاف سازي بيشتر و روشن ‌تري در ميان مردم صورت گيرد قدرت و سرمايه پنهان احياي بافت هاي فرسوده عملي مي شود.

وي در ادامه گفت: طي دو سال گذشته بافت هاي فرسوده در كشور احيا شده است و با برگزاري دوره هاي آموزشي مختلفي با افزايش تعداد صدور پروانه ساخت نوسازي رو به رو بوده ايم.

نشست شهرداران استان كردستان با حضور معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل شركت عمران و بهسازي شهري ايران، مديركل مسكن و شهرسازي استان كردستان و خبرنگاران رسانه هاي استان در سنندج برگزار شد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن