تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812856692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
پيروزي پرگل جوانان برابر امارات
تيم فوتبال جوانان ايران در نخستين ديدار تداركاتي اش در اردوي آماده سازي امارات سه شنبه شب برابر تيم جوانان امارات به پيروزي 8 بر 2 دست يافت. در اين مسابقه كه در زمين چمن باشگاه ايرانيان برگزار شد، سردار آزمون(3)، علي چوپاني، بشير اسماعيلي، بهنام برزاي، عليرضا جهانبخش و علي عليپور گل هاي جوانان ايران را به ثمر رساندند.تيم فوتبال جوانان ايران خود را براي حضور در مرحله نهايي مسابقات قهرماني جوانان آسيا آماده مي كند. اردوي آماده سازي اين تيم روز 12 اسفندماه به پايان مي رسد.
حاجيلو رئيس جديد آكادمي استقلال
اصغر حاجيلو، پيشكسوت تيم فوتبال استقلال ظهر ديروز با دريافت حكمي از سوي علي فتح الله زاده به عنوان رياست آكادمي باشگاه استقلال انتخاب شد. حاجيلو كه پيش از اين سرپرست تيم ملي فوتبال كشورمان بوده است از ديروز رسما عهده دار مسئوليت آكادمي فوتبال باشگاه استقلال خواهد شد.
آخرين وضعيت مصدومان پيروزي
پزشك تيم پيروزي در خصوص آخرين وضعيت مصدوميت بازيكنان اين تيم پيش از اعزام به قطر گفت: ايمون زايد كه از ناحيه پاشنه آشيل پا مصدوم شده بود، در حال حاضر مصدوميتش برطرف شده و از پنجشنبه مي تواند در مراحل آماده سازي تيم شركت كند.وي در خصوص مصدوميت هاشميان نيز اظهار داشت: هاشميان از ناحيه كمر احساس درد مي كرد اما درد وي به حدي نبود كه در تمرينات تيم نتواند شركت كند. در حال حاضر درد كمر هاشميان تشديد شده و فعلا از حضور در تمرينات منع شده است.
صدور رواديد قطر و عربستان براي كاروان پيروزي
براساس تصميم مسئولان باشگاه پيروزي، تيم فوتبال اين باشگاه به منظور برپايي اردويي چهار روزه قبل از ديدار با الهلال، امروز راهي قطر خواهد شد. همچنين رواديد سفر به قطر و عربستان براي كاروان پيروزي صادر شده و عصر ديروز در اختيار مسئولان اين باشگاه قرار گرفت.
معرفي كاپيتان جديد تيم ملي فرانسه
دروازه بان تيم فوتبال ليون از سوي لورن بلان، سرمربي تيم فوتبال فرانسه به عنوان كاپيتان اين تيم در رقابت هاي جام ملت هاي اروپا انتخاب شده است.بلان كه پس از ناكامي فرانسه در جام جهاني 2010 جايگزين «ريمون دومه نش» در اين تيم شد، تا به حال بازوبند كاپيتاني را به بازوي شماري از بازيكنان از جمله فرانك آبيدال، فيليپ مكسس، فلورنت مالودا، سمير نصري و آلو ديارا بسته است.
ژاوي و اينيستا بهترين دوستان مسي
ستاره آرژانتيني بارسلونا بار ديگر تاكيد كرد كه هيچ گاه به خاطر پول تيمش را ترك نخواهد كرد. ليونل مسي مهاجم بارسلونا در گفت و گو با روزنامه اسپورت كاتالونيا گفت كه مي خواهد بعد از خداحافظي از جهان فوتبال همچنان به همكاري با بارسلونا ادامه دهد. مسي درباره اين سوال كه بهترين دوستان او در بارسلونا چه كساني هستند؟ گفت: تمام تيم خوب هستند و با آن ها رابطه صميمي دارم. اينجا سرشار از ارزش هاي انساني است. اما اگر مجبور باشم كه نزديكترين افراد به خود را انتخاب كنم، از ژاوي هرناندز و آندرس اينيستا نام خواهم برد. فوتبالي را كه ما در بارسلونا به نمايش مي گذاريم، نمي توان با ديگر جاها مقايسه كرد.
معرفي مرد سال فوتبال آلمان
سخنگوي فدراسيون فوتبال آلمان اعلام كرد كه مسوت اوزيل هافبك ملي پوش رئال مادريد در يك نظرسنجي كه براي انتخاب مرد سال فوتبال آلمان در اين كشور انجام شد به عنوان نفر اول انتخاب شد. اوزيل بعد از اين انتخاب ابراز خوشحالي كرد و گفت: از اين كه تماشاگران به من اعتماد مي كنند، خوشحالم و از همه آن ها تشكر مي كنم.
بازگشت آقاي خاص به چلسي جدي شد
خوزه مورينيو روز سه شنبه پنهان از ديد خبرنگاران و عكاسان اسپانيايي و انگليسي با وكيل خود به فرودگاه باراخاس مادريد رفت و به مقصد لندن سفر كرد.خوزه مورينيو در اين سفر كوتاه با نماينده باشگاه چلسي نيز ديداري برنامه ريزي شده داشت و از رويت خبرنگار و عكاس روزنامه آس اسپانيا در لندن به شدت جا خورد. مورينيو تا 5 بعد از ظهر روز گذشته سرگرم انتخاب منزل مسكوني بوده و در نهايت يكي از 3 مورد پيشنهادي وكيل خود را انتخاب و قرارداد رسمي را امضا كرده است.
سفر راه آهني ها به امارات
تيم راه آهن براي برگزاري اردوي يك هفته اي راهي امارات شد.اين تيم در هتل مترو پلاز دبي اقامت دارد و تمرينات خود را در باشگاه ايرانيان دنبال مي كند. راه آهن يك بازي دوستانه هم برگزار مي كند.عليرضا عباسفرد به دليل مشكلات مالياتي به امارات نرفته است. قرار شده با حل شدن اين مشكل وي به امارات برود.

پنجشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن