تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815173581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انجمن‌ اسلامي دانشجويان مستقل در بيانيه شماره 6 اتنخاباتي: نمايندگان مجلس آتي به راي و نظر مردم احترام بگذارند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: انجمن‌ اسلامي دانشجويان مستقل در بيانيه شماره 6 اتنخاباتي: نمايندگان مجلس آتي به راي و نظر مردم احترام بگذارند
اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل طي بيانيه اي احترام به راي و نظر مردم را از نمايندگان خواستار شد.


به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو» اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه هاي سراسر كشور طي بيانيه اي اقشار مختلف جامعه را به حضور در انتخابات دعوت كرد، متن بيانيه به شرح زير است:

باسمه تعالي

ششمين بياينه اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه هاي سراسر كشور درباره انتخابات
در آستانه دومين انتخابات در چهارمين دهه حيات نظام جمهوري اسلامي، آنچه كه قابل توجه فراوان است اين مهم است، كه انقلاب اسلامي ايران بر خلاف همه انقلاب هاي بزرگ و كوچكي كه در سرتاسر جهان و در طول تاريخ به وقوع پيوسته است، با گذشت زمان نه تنها از اصول و مباني اوليه خود هيچ عدول نكرده است كه پايبندي و پيوند عميق مردم با نظام هر روز بيش از قبل مي شود و اين مهم به وضوح در حضور و اعلام وفاداري هاي مكرر ملت به نظام، ديده شده است.

امروز ملت بزرگ ايران اسلامي در آستانه امتحان عظيم ديگري قرار گرفته است كه سابقه درخشان اين ملت قبل از فرا رسيدن زمان امتحان، نتيجه آن را براي همگان مشخص كرده است و آن هم چيزي نخواهد بود جز؛ سربلندي و حماسه آفريني غرورانگيز مردم اين كهن مرز و بوم.

بدون شك انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه فقط چند روز ديگر به برگزاراي آن باقيست يكي از مهم ترين رويدادهاي حيات چند ساله نظام اسلامي و ملت بزرگ ايران خواهد بود، چرا كه امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي در شرايطي قرار گرفته است كه تشعشعات پرتوافكني گسترده و عميق خود را در اقصي نقاط جهان بسيار مبرهن تر از هر زمان ديگري شاهد است و به وضوح مشخص است كه رويدادهاي سرنوشت سازي كه در داخل كشور به وقوع مي پيوندد ديگر فقط سرنوشت مردم بزرگ ايران را رقم نمي زنند كه براي بسياري از ملت هاي آزاده جهان حياتي و تعيين كننده خواهند بود و انتخابات پيش رو هم از جمله ي آن هاست.

انقلاب شكوهمند اسلامي ايران امروز در شرايطي در چهارمين دهه خود قرار گرفته است كه از يك سو، موفقيت ها و پيشرفت هاي حيرت انگيز و پي در پي آن در حوزه هاي مختلف بهت و حيرت جهانيان را موجب شده است و مسير متفاوت پيشرفت و عدالت را در مقابل ملت هاي آزاده ارائه داده است.

اين در حالي است كه روند رو به جلو و همه جانبه ملت ايران در طول اين سال ها، موجب شده است كه ايران اسلامي امروز به عنوان الگويي موفق براي ملت ها باشد و خيزش هاي اسلامي روي داده در منطقه بدون شك منبعث از همين واقعيت است. اما از سويي ديگر دريوزگي و حقارت مكرر نظام سلطه جهاني هم چيزي نيست كه از ديدگان جهانيان پوشيده باشد.
لذا در 12 اسفند و در مقابل انبوه هجمه هاي بغض آلود دشمنان قسم خورده نظام و مردم، نمايش مكرر معناي واقعي مردم سالاري به همه ي جهانيان، از اهميتي مضاعف برخوردار خواهد بود كه نه تنها فضاي گسترده شور و نشاط ملي را در كشور به وجود خواهد آورد كه روح دوباره اي را در كالبد ملت هاي به پا خاسته منطقه هم خواهد دميد و بدون شك در جمعه ي پيش رو يك بار ديگر بر همگان مشخص خواهد شد كه نظام سياسي مبتني بر ولايت مطلقه فقيه حاكم در ايران، مردم سالارترين نظام سياسي در جهان امروز است.

لذا در آستانه اين انتخابات عظيم، ما دانشجويان عضو اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه هاي سراسر كشور، ضمن اعلام حضور مقتدرانه و غرورآفرين در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، از قشرهاي گسترده و مختلف ملت ايران به ويژه دانشجويان و دانشگاهيان سراسر ميهن عزيزمان دعوت مي كنيم تا با حضور گسترده و معنادار خود در اين انتخابات بار ديگر ضمن بيعت مجدد با آرمان هاي انقلاب اسلامي و حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامي و پاسداري از خون شهداي تاريخ اسلام خود را در خلق يكي از بزرگ ترين و تاريخي ترين حماسه هاي ايران اسلامي شريك كنند. و به كانديداهاي محترم نيز اعلام مي كنيم روز 13 اسفند نتيجه هرچه به خواست و نظر و راي مردم احترام بگذارند و در راه رشد و تعالي اين كشور گام بردارند.

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه هاي سراسر كشور

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن